Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

TANARIS!!!!!! och i un goro finns trevliga raptors, lite växter här och där. Sen lvl 52 elite 1000 meter höga raptors.. akta dig för dem. Men un goro blir tråkigt rätt snabbt, tyckte jag. Men kör zf också, mycket bra drops, mycket bra xp framför allt. Sen kan du dra till Searing Gorge.. 45+ typ, mycket bra xp för questen. Sen 50 drar du till wpl, mycket bra där också.. finns även Burning Steepes, vid 55 tar du epl, eller wintersrping. Winterspring är mycket bra, massa bra ställen att grinda, det gjorde jag. Från 55-60 var jag i winterspring.

Okey, grindar pirater o banditer nu iaf, expen duger, men får väll stå ut till lv 48 :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xemtoth: Fan va snabbt du lvlar!

Snabbt!? nej nej inte snabbt :huh: Vilken level kan jag börja tanka i Zul Farrak, kanske ska ta o fixa det

edit: vafan?! När ja logga in så var det massor med ?? elites här, små insekter, stora insekter, Anubis killar, vafan e det här? :S

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snabbt!? nej nej inte snabbt ^_^ Vilken level kan jag börja tanka i Zul Farrak, kanske ska ta o fixa det

edit: vafan?! När ja logga in så var det massor med ?? elites här, små insekter, stora insekter, Anubis killar, vafan e det här? :S

AQ EVENT! Tydligen så håller dom på att öppna AQ på din server också :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog en tur in i Uldaman, denna var bra seg, tog fan 20 minuter o få ner honom :huh: Dingade lv 43 idag och e 60% ifrån lv 44 då jag ha mitt Tusker sword of the Whale jag vann på Auction. Så ska nog gå fint det, frågar föresten igen, vart ska ja levla från lv 44-50?

Vad kallas tilläget så man får upp den texten, t.ex overpower och hur mkt man förlorar/slår osv. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis nån som red på en gryphon... fast han kontrollerade den direkt! han vägrade dock berätta hur man gjorde om jag inte gav honom några saker, vilken lät som en ganska dålig idé. :unsure:

Men är det nån annan som vet hur man gör?

(det var en lvl 25 human rogue)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor