comfy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Uppdatera listan nu! LVL 60!!!!!! Comfy 60 undead warlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Ska ja levla i tanaris till lv 45?, föresten, varför ser man ditt koger me pilar på din char`? ens koger syns väll inte Håller på att grinda Thistleshrubs i Tanaris just nu(började på 48, som fungerade bra), och kan bara säga en sak: Underbart! Snart två lvl-ups idag tack vare dom!(dvs snart lvl 50) Så mitt tips är att grinda dom till lvl 50, sen typ dra och questa lite i Hinterlands. Redigerad 1 mars, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hmm... Trollbane - Emblem - Ally - 31 - Night Elf - Hunter - Army off sweden(off??? O_o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Yay, var med och dödade första bossen i AQ20 igår. Sen gjorde vi några försök på andra bossen, hur det gick vet jag inte för jag var tvungen att logga.. Redigerad 2 mars, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Mjo, Tanaris är bra för 44-48. Kör ZF, mycket bra xp. Sen på 48 kan du dra till Un'Goro Crater. Koger?!?! Ja vafan det nu är , den där grejjen med pilar på ryggen edit: där Redigerad 2 mars, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ja vafan det nu är , den där grejjen med pilar på ryggen edit: där Aha, men den syns på hunter när jag har min pilbåge uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Körde AQ20 igår, tog första bossen med en wipe på 1%. Andra bossen däremot, den var svårare, kom till 4/5 vågen när vi dog... Men men, övning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Körde AQ20 igår, tog första bossen med en wipe på 1%. Andra bossen däremot, den var svårare, kom till 4/5 vågen när vi dog... Men men, övning ger färdighet. WTF!?!? Vi tog jo första bossen när Aq öppnades, tsk tsk. Bara för att jag inte är med så klarar ni inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Han kanske har beställt, blir ju frakt och skit då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Aha, men den syns på hunter när jag har min pilbåge uppe. Gjorde det ju inte förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack för all hjälp jag fick igår... men jag behövde inte kontakta dem de fungera att registrera sig igen nu när jag kom hem från plugget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack för all hjälp jag fick igår... men jag behövde inte kontakta dem de fungera att registrera sig igen nu när jag kom hem från plugget Du hade säkert reggat dig på usa när man ska göra det på eroupe. MycGyver goes Wow. http://macgyver-tn.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Du hade säkert reggat dig på usa när man ska göra det på eroupe. MycGyver goes Wow. http://macgyver-tn.ytmnd.com/ Rofl, den ägde ju Chuck norris Nu ska jag gå och dinga 50 Redigerad 2 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) E fortfarande level 42, 30% från lv 43, har mest kollat runt lite på AH o så.. hittat för 4g bid, får det säkert imorn, så det blir nog bra med det. när jag e lv 43 ska ja börja döda pirater i tanaris edit: När man kan ska jag byta från Spinebreaker till Mizrigos, dvs om en vecka. edit2: Det där swordet i 3D http://i63.thottbot.com/ir/28465-1.jpg Redigerad 2 mars, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jaha, då åkte Onyxia ner än en gång. Fick förresten Deadly Poison rank V i AQ20 igår, använder ALDRIG det (vi har ingen dkp där än, så vi rollade). Här har ni en fin liten bild. http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/onyxialol22.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kan någon säga va ja ska döda tills lv 50? steg för steg i tanaris, vad jag ska gå o döda för att få bäst exp o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det är la bara å döda sånt som är lite under din lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Sitter i kö till wsg nu. lvl 50 för ett tag sen, btw. Har questat lite i Hinterlands, och fått ihop ca 50k exp. Känns dock lite surt att questa, så undrar om någon kunde rekommendera någon trevlig grinding-spot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Testade Ahn Qiraj 20 man idag. Klarade Rajaxx och Kurinaxx på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Hittade en [Libram of Resilience] när jag grindade WPL, La på AH för 100g-110g B/o den blev såld på 30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts