BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) WoW + Gamecard 698 kr 449kr+249kr //ska kolla på suporten igen jag och Xemtoth kollade men vi hittade inget liknade men jag tror vi kollade för dåligt Redigerad 1 mars, 2006 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) WoW + Gamecard 698 kr 449kr+249kr //ska kolla på suporten igen jag och Xemtoth kollade men vi hittade inget liknade men jag tror vi kollade för dåligt Prova här. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=740 Hitta även http://www.wow-europe.com/support/webform/index.html. Fast där måste du ha ett acc för att skicka mail. Men bara att fråga nån kompis som har ett acc. Redigerad 1 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Prova här. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=740 Eftersom telefonlänken inte funka där så http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Prova här. http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=740 Tackar för länken.. men jag är ine bäst på engelska så de blir nog ganska svår å snakka med dem... hehe men det är värt ett fösök Edit: Sweden: 0200 897074 (free) är dom svensk talande där eller är det fortfarande engelska som gäller? Redigerad 1 mars, 2006 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Hitta även http://www.wow-europe.com/support/webform/index.html. Fast där måste du ha ett acc för att skicka mail. Men bara att fråga nån kompis som har ett acc. LÄS! Här har du nummert att ringa när man bor i sverige. De borde kunna hjälpa dig. Nummert: 0200 897074 Redigerad 1 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Tackar för länken.. men jag är ine bäst på engelska så de blir nog ganska svår å snakka med dem... hehe men det är värt ett fösök Edit: Sweden: 0200 897074 (free) är dom svensk talande där eller är det fortfarande engelska som gäller? Svenska när jag ringde iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Svenska när jag ringde iaf Får man snakka med någon på en gång eller är det så att man måste trycka 1.5.8.3.7 å sånt iriterande..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Får man snakka med någon på en gång eller är det så att man måste trycka 1.5.8.3.7 å sånt iriterande..?? Minns inte.. Ring o testa Det ÄR jue gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Najs Execute crit biddade 6,80g för Sword of the Magistrate idag. hoppas jag vinner det, lite bättre än whirlwind sword, men anser inte att köpa den på buyout för 12G så fick bli bid Fick 1289 med min 34 warrior idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Minns inte.. Ring o testa Det ÄR jue gratis Joo det är ju en fördel att det är gratis ... men får göra det i morgon efter skolan.. för nu har dom ju inte telefon tider...a just ja.. får man ett mail när acc är registrerat och klart?? Redigerad 1 mars, 2006 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Joo det är ju en fördel att det är gratis ... men får göra det i morgon efter skolan.. för nu har dom ju inte telefon tider...a just ja.. får man ett mail när acc är registrerat och klart?? Är du säker på att det är gratis? Men jag tror man får ett mail med information om sitt acc. Kommer inte ihåg. Var så länge sen man registrera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Är du säker på att det är gratis? Men jag tror man får ett mail med information om sitt acc. Kommer inte ihåg. Var så länge sen man registrera sig. Håppas att det är gratis... jag fick inte så bra början först fick jag tjata på far min i ca 3 mnader om att jag skulle få börja WoW när jag äntlige får blir det så här komma inte kunna sova i natt komma nog bara ligga å tänka på hur detta komma lösa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Håppas att det är gratis... jag fick inte så bra början först fick jag tjata på far min i ca 3 mnader om att jag skulle få börja WoW när jag äntlige får blir det så här komma inte kunna sova i natt komma nog bara ligga å tänka på hur detta komma lösa sig Hehe, dina pengar jo. Min morsa bryr sig inte fall jag spelar wow. Hon har till och med provat. Men good luck med ditt acc, ring i morron typ vid 12 eller något så är det nog 100 % att du kommer nå dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Jag komma inte ge mig... jag ska få detta å fungera... inget ska hindra mig Off-topic: hehe min stavning kanske inte är den bästa men det finns en orsak till de... så så dömm mig inte efter stavningen som folk brukar... Redigerad 1 mars, 2006 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Tog en liten enkel raid i Arathi Highlands med en polare askul faktist, kom en lv 47 warlock som vi spankade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Tog en liten enkel raid i Arathi Highlands med en polare askul faktist, kom en lv 47 warlock som vi spankade Du ska jo raida stora städer. Vår server raida orgrimmar, typ 99 % av alla alliance var där. Ganska mycket lagg, ganska snabb server krasch. Men var kul medans det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Du ska jo raida stora städer. Vår server raida orgrimmar, typ 99 % av alla alliance var där. Ganska mycket lagg, ganska snabb server krasch. Men var kul medans det vara. Ska ja levla i tanaris till lv 45?, föresten, varför ser man ditt koger me pilar på din char`? ens koger syns väll inte Redigerad 1 mars, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ska ja levla i tanaris till lv 45?, föresten, varför ser man ditt koger me pilar på din char`? ens koger syns väll inte Koger syns, men ammo pouches gör nog inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Koger syns, men ammo pouches gör nog inte de När jag lirade hunter hoss en polare för typ ett år sen så gjorde dem inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ska ja levla i tanaris till lv 45?, föresten, varför ser man ditt koger me pilar på din char`? ens koger syns väll inte Mjo, Tanaris är bra för 44-48. Kör ZF, mycket bra xp. Sen på 48 kan du dra till Un'Goro Crater. Koger?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts