Mark Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Joinade Illuminati igår igen, saknade dom :"> Illuminatis första försök på första bossen i AQ20 FILM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Heh.. han är igentligen inte så svår jag tog honom med en random grupp med några vänner ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Heh.. han är igentligen inte så svår jag tog honom med en random grupp med några vänner ^^ Nåja, eftersom vi bara for dit för att kolla läget så visste vi inte någonting om AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Joinade Illuminati igår igen, saknade dom :"> Illuminatis första försök på första bossen i AQ20 FILM! Jag kan ingenting om end game men asso är det inte lite "noobigt" att en rouge får stå med aggron så där länge? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag kan ingenting om end game men asso är det inte lite "noobigt" att en rouge får stå med aggron så där länge? :S Vilken rogue? *kollar igenom filmen igen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag kan ingenting om end game men asso är det inte lite "noobigt" att en rouge får stå med aggron så där länge? :S Tank som har aggro tills det kaosar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Tank som har aggro tills det kaosar sig. Mkay ser lite rörigt ut xD btw hur mycket liv har den där? :S Redigerad 1 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Angående att roguen står och hjälper han att tanka är att man måste byta tank efter han har fått 5 saker på sig som bossen gör. Men annars gör den extremt mycket dmg, och lägger traps då och då som skaddar extremt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Vet ni någon bra Staff att ha på level 32? Känns fjantigt att fortfarande gå omkring med Emberstone Staff.. BTW, jag är en Balance Druid. Använder dock Catform rätt mycket.. Redigerad 1 mars, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vet ni någon bra Staff att ha på level 32? Känns fjantigt att fortfarande gå omkring med Emberstone Staff.. BTW, jag är en Balance Druid. Använder dock Catform rätt mycket.. Om du väntar ett par lvlar så kan du få Illusionary Rod ifrån Scarlet Monastery Annars kan du kolla här, en sida där de har samlat all druid-loot t.o.m. ZG och MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Känns fjantigt att fortfarande gå omkring med Emberstone Staff.. Har sett folk som har den på level 50 Redigerad 1 mars, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Najs Execute crit biddade 6,80g för Sword of the Magistrate idag. hoppas jag vinner det, lite bättre än whirlwind sword, men anser inte att köpa den på buyout för 12G så fick bli bid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Tihi *fnitter* Blev rank 2 idag =) Hmm då ska man bara fixa 50g och 5 lvlar till sen blir det mount, fast det tar nog sin tid då jag bara spelar i skolan nästan. =/ EDit: nästan inte nästen GAH! Edit igen *tihi*: Typiskt med kö när man väl ska spela brööööööööööööööl Redigerad 1 mars, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Hej! Jag har ett problem med WoW... När jag registrerade mig så när jag skulle gå till det sista Steppet så hängde sig intrnet sidan... när jag gjorde om registraringen så stod det helatiden att jag skrev in fel pass ( jag försökte ca 6 gånger ) då bestämde jag mig för att gjöra om det igen ifall det var ej bug.. då stod dett att min WoW cd-Key (den jag fick med i spelet) redan var registrerad eller ogilltig och jag sköte på mitt Acc name och det finns ej.. så då måste min keys vara registrerade på ett acc som inte finns ... HJÄLP mig! hur ska jag göra har någon haft liknande problem?? Redigerad 1 mars, 2006 av BloodLizard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hej! Jag har ett problem med WoW... När jag registrerade mig så när jag skulle gå till det sista Steppet så hängde sig intrnet sidan... när jag gjorde om registraringen så stod det helatiden att jag skrev in fel pass ( jag försökte ca 6 gånger ) då bestämde jag mig för att gjöra om det igen ifall det var ej bug.. då stod dett att min WoW cd-Key (den jag fick med i spelet) redan var registrerad eller ogilltig och jag sköte på mitt Acc name och det finns ej.. så då måste min keys vara registrerade på ett acc som inte finns ... HJÄLP mig! hur ska jag göra har någon haft liknande problem?? Maila blizzard. De har mycket bra support. Förklara problemet, sen kanske man måste ta en bild på spelet och kvittot så kan de säkert fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BloodLizard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Maila blizzard. De har mycket bra support. Förklara problemet, sen kanske man måste ta en bild på spelet och kvittot så kan de säkert fixa det. Ok tack... jag ska nog maila dem i morgon... man känner sig rätt rutten inombords när man lagt ut 700 kr på ett spel som inte fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ok tack... jag ska nog maila dem i morgon... man känner sig rätt rutten inombords när man lagt ut 700 kr på ett spel som inte fungerar 700? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 700? Spel + gamecard tror jag ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Spel + gamecard tror jag ;D 650 isf Edit: Eller 649 om man ska vara petenoga Edit2: Om man inte köper dyrt Redigerad 1 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts