mons Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Terenas - Kunio - Lvl 60 - Undead Priest - First Choice Terenas - Morr - Lvl 60 - Gnome Warrior - Immortality Igår tog vi ner Razorgore för första gången med min priest och lite senare med min warrior tog vi ner Onyxia på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ragnaros - Wariiso - Alliance - 33 - warrior - Human - Forsaken Heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) En fråga; är det möjligt att komma upp för berget i Hinterlands från Raventusk Village? Eller måste man flyga till Hillsbrad och gå därifrån? Försökte igår, men hittade ingen väg upp. :'( Redigerad 27 februari, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Om jag går med ett gäng high lv polare, går det för sig då? edit: vart kan jag farma exp som lv 41 då? edit2: Verkar vara något quote problem Hur high-lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hur high-lvl? Två av mina rl polare e lv 60, kanske kan dra med mig nån till 60 i värsta fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Usch, finns det inte en Markwood wannabe på The Maelstrom? Wha?.. Nevah' heard of him! Edit; orly? lvl 51 hunter? mm.. breakfast.. where do you quest? Redigerad 27 februari, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan jag få några tips hur man får mycke guld snabbt?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan jag få några tips hur man får mycke guld snabbt?, Jag är lvl 33 warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan jag få några tips hur man får mycke guld snabbt?, Jag är lvl 33 warrior. Köp från någon guldsida, garanterat snabbast. Skämt åsido, skaffa herbalism och farma herbs för att sedan sälja dem, ganska bra inkomst, ruskigt bra när du kan farma Dreamfoil senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 YAY! Har fixat min nya dator, så nu laddar jag ner patchar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 YAY! Har fixat min nya dator, så nu laddar jag ner patchar som fan. Är den bra? ska du inte ladda ner miljarder addons med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Är den bra? ska du inte ladda ner miljarder addons med? Tjaa, den duger i alla fall. Är då grymt bättre än min förra. Laddar bara ner ett par addons först, sen får vi se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 En fråga; är det möjligt att komma upp för berget i Hinterlands från Raventusk Village? Eller måste man flyga till Hillsbrad och gå därifrån? Försökte igår, men hittade ingen väg upp. :'( Ja kolla efter en sten, där finns det en "ramp" upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja kolla efter en sten, där finns det en "ramp" upp. Hittade nu, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hinner inte uppdatera idag, gör de imorrn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Fortfarande löv 41.. inte orkat gjort så mkt, stack te tanaris, så helvetes tråkigt ställe.. ska iaf levla te lv 42, sen ska ja fixa zul farrak edit: Whirlwind sword börjar bli lite för dåligt för min lv, kan nån ge mig ett tips på nåt bra sword? drop eller AH, säg bara Redigerad 27 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fortfarande löv 41.. inte orkat gjort så mkt, stack te tanaris, så helvetes tråkigt ställe.. ska iaf levla te lv 42, sen ska ja fixa zul farrak edit: Whirlwind sword börjar bli lite för dåligt för min lv, kan nån ge mig ett tips på nåt bra sword? drop eller AH, säg bara Varför just sword? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Varför just sword? Han kanske är sword speecad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nu är jag på level 31. Jag gick omkring i Stormwind och försökte komma på något sätt att få stålar till Mount snabbt på. Det hela slutade med att jag köpte en hatt för 1g, bara för att den var snygg. Bra start.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 I wants a spot on the list! Pulver lvl 60 Troll Rogue Talnivarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts