Mark Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har 2 st chars Urax - Undead - Mage - 60 - The Maelstrom - Withering Raihzon - Troll - Rogue - 24 - The Maelstrom - Withering Usch, finns det inte en Markwood wannabe på The Maelstrom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Skarface spelar på the maelstrom med level 51 hunter heter Methos. fast alliance -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Omg jag hatar den där guilden, alla jag ser dödar jag. rofl Bladefist - Magicdragon - Alliance - 48 - Warrior - Night Elf - Gaudeamus Bladefist - Grisekno - Alliance - 31 - Druid - Night Elf - Dawns Edge Varför hatar du den guilden? den är kewl ju Jagg hatar Hülljatud eller vad dom heter dom kommer alltid och dödar mig när jag gankar folk x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Daffyankan - Undead - Priest - 60 - Daggerspine - Green Goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Gwahaha, Grisekno'n har jag sätt flera gånger. Jeffligt kewl namn. . Haha, min brorsha kom på namnet, tror det kommer från emil i lönneberga. xD Addar dig till FL så kan vi hitt på nått t.ex campa sir.per Varför hatar du den guilden? den är kewl ju Te drickande gankers, hur mycket värre kan det bli?! Ska vi bestämma en tid och plats så ska jag visa dig Warrior --> Hunter!?! @Xemtoth: Mina shoulders är Big Bad shoulders som vem det nu var länkade till och dom droppas i ZF av Bossen som kommer efter stairs bossen. Btw min account blev suspended idag /y Finland sucks. Iom ishockyn och det upplever dom som "national hatred". böwgar Edit: för er som vill prata horde -> alliance vice versa. http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/.../LanguageCommon Redigerad 26 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bladefist - Vemson - Hunter - Night Elf - 31 - Army of Freedom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Haha, min brorsha kom på namnet, tror det kommer från emil i lönneberga. xD Addar dig till FL så kan vi hitt på nått t.ex campa sir.per Te drickande gankers, hur mycket värre kan det bli?! Ska vi bestämma en tid och plats så ska jag visa dig Warrior --> Hunter!?! @Xemtoth: Mina shoulders är Big Bad shoulders som vem det nu var länkade till och dom droppas i ZF av Bossen som kommer efter stairs bossen. Btw min account blev suspended idag /y Finland sucks. Iom ishockyn och det upplever dom som "national hatred". böwgar Edit: för er som vill prata horde -> alliance vice versa. http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/.../LanguageCommon Är dem binds when equipped eller when picked up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Te drickande gankers, hur mycket värre kan det bli?! Ska vi bestämma en tid och plats så ska jag visa dig Warrior --> Hunter!?! @Xemtoth: Mina shoulders är Big Bad shoulders som vem det nu var länkade till och dom droppas i ZF av Bossen som kommer efter stairs bossen. Btw min account blev suspended idag /y Finland sucks. Iom ishockyn och det upplever dom som "national hatred". böwgar Edit: för er som vill prata horde -> alliance vice versa. http://projectazeroth.xwiki.com/xwiki/bin/.../LanguageCommon Är dem binds when equipped eller when picked up? Redigerad 26 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är dem binds when equipped eller when picked up? BoP, btw dom är plate glömde säga det, jag är ingen sån där noobwarrior som går runt med SM set på lvl 48. lowl w00t jag kommer in på servern nu :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 BoP, btw dom är plate glömde säga det, jag är ingen sån där noobwarrior som går runt med SM set på lvl 48. lowl w00t jag kommer in på servern nu :S Okey.. så då är det ingen idé att leta på AH då.. aja.. Vet något nåt bra exp-farming ställe för lv 41 warrior? vill bli 45 så ja kan fixa shoulderserna. Vad heter hela instancen btw? ZF förkortast det men vad e hela? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Okey.. så då är det ingen idé att leta på AH då.. aja.. Vet något nåt bra exp-farming ställe för lv 41 warrior? vill bli 45 så ja kan fixa shoulderserna. Vad heter hela instancen btw? ZF förkortast det men vad e hela? tacksam för svar Zul Farrak, finns i tanaris. Och level 44+. Redigerad 26 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan! Ragnaros | Blues | Finferno | Horde | 11 | Warlock | Orc | (Glömt namnet på guilden.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Smakade lite smått på BWL idag, fick ner Razorgoreäggen till 7 Själv körde jag min första onyxiarunda idag, gick ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag är 56 nu skulle du kunna ändra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Zul Farrak, finns i tanaris. Och level 44+. Om jag går med ett gäng high lv polare, går det för sig då? edit: vart kan jag farma exp som lv 41 då? edit2: Verkar vara något quote problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Broodlord nere idag, kom dock inte med i raiden förrän efteråt. Blev några försök på Firemaw men vi hade problem o få positionerna rätt så de blev inte mycke mer än 85% kanske. Vi får hoppas på bättre resultat imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Snackade lite med Everest och plötsligt brast han ut i sång. Snäll som man är så hakar man självklart på http://img134.imageshack.us/img134/7368/wowscrnshot0226062234114oc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Sunstrider - Felicia - Alliance - 60 - Night Elf - Druid - Unknown Entity Talnivarr - Feli - Horde - 41 - Troll - Mage - Supremecy Emeriss - StellHell - Horde - 39 - Undead - Warlock - / Sunstrider - Dandolme - Alliance - 32 - Night Elf - Rogue - Unknown Entity Aggramar - Filicia - Alliance - 29 - Human - Priest - Drunken Dwarf Clan + massa lvl 1-20 folk på olika servrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag är på level 30 nu!!!!!!1117111 Så nu måste du ändra listan och skriva det! Hmm..30 levels till, och jag är på lvl 60.. Redigerad 27 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts