StellHell Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Kolla ett par sidor bak. Där är mitt bidrag. taget under en solnedgÃ¥ng vid Zoram beach.. edit: detta var med ett snyggt screen Redigerad 7 mars, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kolla ett par sidor bak. Där är mitt bidrag. taget under en solnedgÃ¥ng vid Zoram beach.. edit: detta var med ett snyggt screen Vart e din character dÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vart e din character dÃ¥? Borta Ne, körde första person för min karaktär passade inte in i ett landskapsfoto. Här är det första(och snyggaste tror jag): http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1109194792.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Borta Ne, körde första person för min karaktär passade inte in i ett landskapsfoto. Här är det första(och snyggaste tror jag): http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1109194792.jpg JasÃ¥! jo den e fin :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Lär vara din dns som är fukkad. GÃ¥ in i dina nätverksinställningar o ändra din dns till 212.181.54.2 samt 212.181.54.3. Dom brukar funka bra. Det fungerade inte... Självmord nästa. Edit: Kunde inte ens tracerouta... Redigerad 7 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kan vara med pÃ¥ Screenshot tävlingen, hur tar man kort!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Kan vara med pÃ¥ Screenshot tävlingen, hur tar man kort!? Tryck pÃ¥ "Print Screen" knappen pÃ¥ tagentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ã…HHH, vad det sÃ¥ logiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag ringde till Telia support för jag ville veta vad som pÃ¥gick mellan mig och deras server som WoW ligger pÃ¥... Samtalet: Jag: det är väl ni som tillhandahÃ¥ller servrarna till World Of Warcraft? Supportsnubben: Ingen aning Jag: Hmm ok, men vet du varför jag inte kan tracerouta till Telias egen server? Suppersnubben: Ööh, vet inte.. Jag: Aja, hejdÃ¥. Notera att uttryckssymbolerna visar precis hur vi pratade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Denna blev rätt tuff tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag ringde till Telia support för jag ville veta vad som pÃ¥gick mellan mig och deras server som WoW ligger pÃ¥... Samtalet: Jag: det är väl ni som tillhandahÃ¥ller servrarna till World Of Warcraft? Supportsnubben: Ingen aning Jag: Hmm ok, men vet du varför jag inte kan tracerouta till Telias egen server? Suppersnubben: Ööh, vet inte.. Jag: Aja, hejdÃ¥. Notera att uttryckssymbolerna visar precis hur vi pratade... Fy Helvete, skam pÃ¥ Telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Jag ringde till Telia support för jag ville veta vad som pÃ¥gick mellan mig och deras server som WoW ligger pÃ¥... Samtalet: Jag: det är väl ni som tillhandahÃ¥ller servrarna till World Of Warcraft? Supportsnubben: Ingen aning Jag: Hmm ok, men vet du varför jag inte kan tracerouta till Telias egen server? Suppersnubben: Ööh, vet inte.. Jag: Aja, hejdÃ¥. Notera att uttryckssymbolerna visar precis hur vi pratade... Stört ju.. dem av alla borde ju ha en aning om vad som händer... @thotim: varför kommer inte ogern och spankar dig? eller e du uppe pÃ¥ en höjd där han inte kommer Ã¥t dig? Redigerad 7 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Stört ju.. dem av alla borde ju ha en aning om vad som händer... @thotim: varför kommer inte ogern och spankar dig? eller e du uppe pÃ¥ en höjd där han inte kommer Ã¥t dig? Det är min första attack, och Ã¥skbollen har inte ännu träffat honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det är min första attack, och Ã¥skbollen har inte ännu träffat honom Okey, sÃ¥ tillslut kommer han upp o spankar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Okey, sÃ¥ tillslut kommer han upp o spankar dig? Aa, men dÃ¥ fick han rÃ¥spö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Aa, men dÃ¥ fick han rÃ¥spö Okey.. Har funderat lite pÃ¥ om att ja ska va Troll Hunter, sen testar jag Undead Rogue, för tycker undead är mera Ã¥t rogue hÃ¥llet, eller va tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jepp, jag är Undead Rogue tycker Undead är mer "RÃ¥ugiga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Usch, vad skämmigt. Det var PeerGuardian som blockerade Blizzards IP. Och sÃ¥ har jag gÃ¥tt och skrikigt pÃ¥ Blizzards forum sen i fredags... Oj uj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag ringde till Telia support för jag ville veta vad som pÃ¥gick mellan mig och deras server som WoW ligger pÃ¥... Samtalet: Jag: det är väl ni som tillhandahÃ¥ller servrarna till World Of Warcraft? Supportsnubben: Ingen aning Jag: Hmm ok, men vet du varför jag inte kan tracerouta till Telias egen server? Suppersnubben: Ööh, vet inte.. Jag: Aja, hejdÃ¥. Notera att uttryckssymbolerna visar precis hur vi pratade... Det är iofs inte Telia som har hand om WoW-servrarna. Det är Blizzard i frankrike som gör det. Dock sÃ¥ ligger ju dns-servrarna (som jag trodde var fel pÃ¥) hos dom. Men jag har en bild jag kan bidra med. Dock sÃ¥ är alla knappar o tjafs där. Fast den är tuff ändÃ¥. Tog för övrigt screenen under sista beta-dagen. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/doomsday.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Rätt snygg bild tagen igÃ¥r frÃ¥n Thousand Needles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts