IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bladefist - Kimasxi - Ally - 29 - Night Elf - Druid - Army of Freedom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bladefist - Rograk - -Horde - 41 - rogue - Troll - GANKED UKrew Omg jag hatar den där guilden, alla jag ser dödar jag. rofl Bladefist - Magicdragon - Alliance - 48 - Warrior - Night Elf - Gaudeamus Bladefist - Grisekno - Alliance - 31 - Druid - Night Elf - Dawns Edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Omg jag hatar den där guilden, alla jag ser dödar jag. rofl Bladefist - Magicdragon - Alliance - 48 - Warrior - Night Elf - Gaudeamus Bladefist - Grisekno - Alliance - 31 - Druid - Night Elf - Dawns Edge Gwahaha, Grisekno'n har jag sätt flera gånger. Jeffligt kewl namn. . Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fixade lv 41 + nu e allt jag har plate istället för mail Vart får man de bagsen ifrån? Som du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vart får man de bagsen ifrån? Som du har. AH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vart får man de bagsen ifrån? Som du har. Jag har faktist hittat alla, en har en polare gjort till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Uppdaterat listan =) Lägg till mig tack. Name: Omomitolar Race: Gnome Class: Rogue Lvl: 60 Guild: Valhalla Legion Server: Burning Legion Jahaja, BWL för första gången ikväll. *edit* Tar för givet att du vet vilken sida Gnomer är på. Redigerad 26 februari, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan =) Hur fungerar den där listan? uppdaterar du den själv eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hur fungerar den där listan? uppdaterar du den själv eller? Använder Excel.. Just nu skriver jag in allt på "Lista" sidan sen kommer det automatiskt in på alla andra sidor.. Det ända jag behöver göra är att sortera och lägga till rutnätet Äntligen kommer kursen vi hade i skolan till nån nytta Addepladde; Horde va? Uppdaterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Använder Excel.. Just nu skriver jag in allt på "Lista" sidan sen kommer det automatiskt in på alla andra sidor.. Det ända jag behöver göra är att sortera och lägga till rutnätet Äntligen kommer kursen vi hade i skolan till nån nytta Addepladde; Horde va? Uppdaterat! Du skrev Addepadde istället för Addepladde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du skrev Addepadde istället för Addepladde! Omg Ändrar.. sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du skrev Addepadde istället för Addepladde! Äsh, du har ingen tala som i guilden. Du är jo bara 12. Men någon som har gjort bwl questen? Jag tryckte på kristallen bakom sista bossen i ubrs, sen skulle jag snacka med någon i burning steppes. Men det gjorde jag alldrig, och nu har questen försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Va heter dem här shouldersarna? är det mail eller plate? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Va heter dem här shouldersarna? är det mail eller plate? Den grafiken tror jag finns på ett par olika shoulders. Men gissar på att de på bilden är Big Bad Pauldrons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Lägg till mig GiZ Masumi - Night Elf - Rogue - 12 - Venture Co. - Ingen Guild :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har 2 st chars Urax - Undead - Mage - 60 - The Maelstrom - Withering Raihzon - Troll - Rogue - 24 - The Maelstrom - Withering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ragnaros - Thamaz - Alliance - 18 - Human - mage - Glory of Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är lvl 10 nu btw. Fett stämning när Krax och jag lirade idag ;D. Kom typ 30 lvl 60 hordes och raidade på shattered hand ;O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts