GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ingen på Ragnaros som spelar Alliance? :S Fyller alla i den fina listan så får vi veta Ok, jag ska fixxa ihopp en ny lista! Följ den här mallen Realm - Namn - Hord/Ally - lvl - class - ras - guild Exempel: Ragnaros - Gizgiz - Horde - 60 - Mage - Troll - Ronin of Sweden Så skriv info nu så fixxar jag ihopp en fin liten lista! Edit: Max 2st chars per medlem.. Ta alltså era högsta/mest aktiva LISTAN Redigerad 26 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Genjuros - Stevex - Horde - 55 - Undead - Mage - Kex Kompaniet Var i MC idag, har gjort questen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fyller alla i den fina listan så får vi veta LISTAN Shattered Hand - Britterik - 8 - Warrior - Human - .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan samt lagt till en sida för statistik Listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Doomhammer - Markwood - Alliance - 60 - Paladin - Human - Har ingen guild för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Spinebreaker - Xemtoth - Horde - 40 - Warrior - Orc - Souls of Dignity Aja här kommer en till jobbig bild dem här jävlarna följde mig från ironforge när jag tog en liten tur där tog föresten en till tur in vid stormwind me en polare igår natt , aja mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hmm, kunde inte sova. Tänkte att jag kunde fixa lite heavy leather, springer ner till arathi och dödar lite raptors. Kollar på klockan och ser att jag har spelat i 3 timmar, 3 timmar bara raptors, aja 250 heavy leather är inte så pjåkigt, money money money. Jag är trött. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Neptulon - Grappen - Horde - 27 - Druid - Tauren - The Dinner Ladies Ädit: Tog bort quoten Redigerad 26 februari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Shattered Hand - Comfy - Horde - lvl 56 Undead Warlock - Kreator Minions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Twilight's Hammer - Niana - Alliance - lvl 18 Human Rouge. Redigerad 26 februari, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Emerald Dream - Némi - Alliance - lvl 52 human mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Uppdaterat listan. Fniss.. han fick bara in ett slag på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Drak'Thul - Cirodan - Alliance - lvl 60 Nightelf Hunter - Resistance is Futile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Leetmimc - Osaka - Alliance - lvl 12 Human Warrior - Ingen så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ravencrest - McGreger - Alliance - 60 - Mage - Human - Svea Rike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Den här filmen äger Klicka här Vet inte om den blivit postad förut, men jag orkar inte kolla igenom 20 sidor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Emerald dream- Dedrojd - Alliance - 60 -human - paladin - odens krigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Den här filmen äger Klicka här Vet inte om den blivit postad förut, men jag orkar inte kolla igenom 20 sidor.. Såg lite av den. Jävligt nice gjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Shattered Hand - Busunge - Alliance - 15 - Warlock - Human - The Burning Flame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fixade lv 41 + nu e allt jag har plate istället för mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts