Hew Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Någon här på gtasajten som spelar på servern ragnaros jag sku behöva lite hjälp me de här queste Cyclonian http://www.thottbot.com/?qu=1712 där står de va jag ska göra men jag måst ha hjälp för de. Om de e någon som spelar på ragnaros som e över lvl 35 som kan komma med och hjälpa mig... Här är en bild på vad jag behöver. Horde eller alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Alliance, Warrior, Human lvl 32... Redigerad 25 februari, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Alliance, Warrior, Human lvl 32... Tusks fixar du av Bloodscalps i STV, Liferoot kan du köpa från AH eller om du känner nån Herbalist och Essence shitten får man utav 8 Burning Charms, 8 Cresting Charms & 8 Thunder Charms(eller vad fran dom heter) som droppas utav Burning Exiles, Cresting Exiles och Thundering Exiles i Arathi Highlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ok thx... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Kan man ta MC prequesten tidigare än 55? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ragnaros någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Ragnaros FTW! Lirar Horde.. nexus; jag kan hjälpa till om du vill.. Edit: Känns som om det behövs en ny lista med alla som spelar eftersom den gamla försvann.. Redigerad 25 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Ragnaros FTW! Lirar Horde.. nexus; jag kan hjälpa till om du vill.. Edit: Känns som om det behövs en ny lista med alla som spelar eftersom den gamla försvann.. Mjo sorterat efter Server uppdelat i Alliance/horde. OT får jag fråga vad fan du har i siggen? xD Redigerad 25 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Ok, jag ska fixxa ihopp en ny lista! Följ den här mallen Realm - Namn - Hord/Ally - lvl - class - ras - guild Exempel: Ragnaros - Gizgiz - Horde - 60 - Mage - Troll - Ronin of Sweden Så skriv info nu så fixxar jag ihopp en fin liten lista! Edit: Max 2st chars per medlem.. Ta alltså era högsta/mest aktiva Mr.Magic: Jag och aKi hade lite tråkigt på Digitaltekniks lektionen så vi haxxa ihopp en liten display.. typ :/ Redigerad 25 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Emeriss - Pyrro - 35 - Warrior - Tauren :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Burning Legion - Dariuius - Lvl 60 dwarf hunter, Alliance, Valhalla Legion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Bladefist - Rograk - -Horde - 41 - rogue - Troll - GANKED UKrew Redigerad 26 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Listan än så länge.. rätt så tom LISTAN Notera att ni kan välja sätt att sortera efter längst ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Är det möjligt att lägga till ett item i chatten om man inte har tillgång till att shift-klicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ragnaros - Mjum - Horde - 33 - Mage - Troll' Kalasbullar till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ragnaros - Mjum - Horde - 33 - Mage - Troll' Kalasbullar till alla Danke.. ZliPp; Nej, tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) ZliPp; Nej, tror inte det Okej. :'( BTW; Ahn'Qiraj - Zlipp - Horde - 45 - Warrior - Orc - Mercenaries *edit, köpte nyss http://thottbot.com/?i=5958 130g! Redigerad 26 februari, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ragnaros - Tail - Horde - 60 - Orc - Warriors - Chaoz Redigerad 26 februari, 2006 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ingen på Ragnaros som spelar Alliance? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts