nexus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Någon lvl 60 som tröttna på sin gubbe som sku villa byta account med mig jag har tröttna på min warrior lvl 32 och e sugen på en lvl 60 villken ras some hällst men hällst inga pengar imellan... adda min msn om ni är intresserade x3r0x_papper@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Någon lvl 60 som tröttna på sin gubbe som sku villa byta account med mig jag har tröttna på min warrior lvl 32 och e sugen på en lvl 60 villken ras some hällst men hällst inga pengar imellan... adda min msn om ni är intresserade x3r0x_papper@hotmail.com Tror ingen vill byta en lvl 60 mot en lvl 32 utan pengar emellan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Dingeling bing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Blev dödad av en rogue http://img136.imageshack.us/img136/1483/kroox0oy.jpg thunderfury är ball^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Slog nyss vad med en finne i guilden om vem som vinner OS-finalen i hockey imorn, 1g står på spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Slog nyss vad med en finne i guilden om vem som vinner OS-finalen i hockey imorn, 1g står på spel Oj då, men 1g är inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Oj då, men 1g är inte mycket. Nej det är det inte, men jag är bara lvl 25 atm och allt jag har är 8g Han ville först slå vad om 5g, men om jag förlorade skulle jag liksom vara urfattig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nej det är det inte, men jag är bara lvl 25 atm och allt jag har är 8g Han ville först slå vad om 5g, men om jag förlorade skulle jag liksom vara urfattig Jag hade på min lvl 24 nästan 30g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag hade på min lvl 24 nästan 30g. Är man enchanter blir man lätt rätt så fattig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Blev dödad av en rogue http://img136.imageshack.us/img136/1483/kroox0oy.jpg thunderfury är ball^^ Ser inte thunderfury-svärdet något...öh, färglöst ut? förövrigt är Sulfuras, Hand of Ragnaros mkt najsigare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag vet min dator är lite konstig såg på en film på nätet och då var hela vapnet svart men på min kompis dator har det riktiga färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vill bara fråga, var kan man ladda ner den där baren man har högst upp på skärmen när man spelar, där det typ står hur mycket tid man har kvar tills nästa lvl osv. Och det där som GiZmo visade, var alla silver och gold veins fanns, hur får man tag på det, eller finns det redan i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Från Curse-Gaming brukar jag ladda ner addons. Titanbar heter modden...typ.. EDIT: Den andra modden du snackade om heter Gatherer Redigerad 25 februari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Blev riktigt rädd första gången du sa att du skulle "gå och hämta Bögen" Haha! @Sir.Per: kör du på Bladefist? Edit: är så jävla irreterad på att Travelers BP har gått upp i pris från 4-6g till 11-20g :@ Redigerad 25 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Mr.Magic ja d gör ja, hur visste du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Mr.Magic ja d gör ja, hur visste du det Han kanske har mött dig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Någon här på gtasajten som spelar på servern ragnaros jag sku behöva lite hjälp me de här queste Cyclonian http://www.thottbot.com/?qu=1712 där står de va jag ska göra men jag måst ha hjälp för de. Om de e någon som spelar på ragnaros som e över lvl 35 som kan komma med och hjälpa mig... Redigerad 25 februari, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Mr.Magic ja d gör ja, hur visste du det Jag har väll pwna dig några gånger. xD nä men eftersom Godis spelar på BF så gissade jag att du gör det också. Kännde igen ditt namn dessutom+Hülajad guilden är en rätt stor guild på BF. @nexus: jag hjälpte min kompis med questet när jag var lvl 40 fick ändå använda en Superior Healing pot så jag föreslår att du hittar någon 43+. Redigerad 25 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Från Curse-Gaming brukar jag ladda ner addons. Titanbar heter modden...typ.. EDIT: Den andra modden du snackade om heter Gatherer Tack så mycket för hjälpen. Edit: Får jag också bara fråga hur jag lägger in modden i spelet? Redigerad 25 februari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Någon här på gtasajten som spelar på servern ragnaros jag sku behöva lite hjälp me de här queste Cyclonian http://www.thottbot.com/?qu=1712 där står de va jag ska göra men jag måst ha hjälp för de. Om de e någon som spelar på ragnaros som e över lvl 35 som kan komma med och hjälpa mig... Här är en bild på vad jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts