Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tiden går fortare när man har roligt. Är väl därför han tyckte det gick fortare då. Duuuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Om man byter profession när man redan har hög lvl i det... behåller man sin profession-level då om man skulle byta tillbaka eller får man börja om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Där är jag också med Vad heter du? Kimasxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Om man byter profession när man redan har hög lvl i det... behåller man sin profession-level då om man skulle byta tillbaka eller får man börja om igen? Du får börja om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kimasxi. Misstänkte det, var inte säker dock. Heter Vemson(lvl 29 hunter) respektive Vostrak(lvl 26 warrior), har 2 chars i samma guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 É servrarna nere? Thotim trodde det var fel på hans dator och skickade sitt lösenord till mig.. MUHAHAHA! .. öhm :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vill bara fråga, var kan man ladda ner den där baren man har högst upp på skärmen när man spelar, där det typ står hur mycket tid man har kvar tills nästa lvl osv. Och det där som GiZmo visade, var alla silver och gold veins fanns, hur får man tag på det, eller finns det redan i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nån mer som inte kan logga in? Allt funkar perfekt när jag provar med min brors acc, och när jag vill logga in så går det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Misstänkte det, var inte säker dock. Heter Vemson(lvl 29 hunter) respektive Vostrak(lvl 26 warrior), har 2 chars i samma guild. Tycker du att den guilden är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Välkommen till klubben Jag kan inte heller logga in... fastnar antingen på connecting eller på connected edit @ isgodis: nä, men jag är tabard-beroende... får nervösa sammanbrott om mina chars är utan tabards. min ena char blev kickad ur Knights of silvermoon av någon outgrundlig anledning, så... Redigerad 24 februari, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Välkommen till klubben Jag kan inte heller logga in... fastnar antingen på connecting eller på connected edit @ isgodis: nä, men jag är tabard-beroende... får nervösa sammanbrott om mina chars är utan tabards. min ena char blev kickad ur Knights of silvermoon av någon outgrundlig anledning, så... OMFG! Hur ser tabarden ut i Army of Freedom? Vill ha en ny tabard. Men jag vet inte om jag vågar köpa en Guild Tabard..Tänk om den är fult.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag kommer inte heller in!!!!1111etttettt Villl spela!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Alla som undrar.. WORLD SERVER DOWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Misstänkte det, var inte säker dock. Heter Vemson(lvl 29 hunter) respektive Vostrak(lvl 26 warrior), har 2 chars i samma guild. Rofl! vostrak, jag är den där huntern Shortey har dig fortfarande i min Friendslist Lvl 47 med Warriorn nu men jag har ingen aning om vart jag ska questa, nåra tips? BTW stell, tror inte det blir något utav den där druiden tycker att han är astråkig och jag har suttit på lvl 31 nu i flera veckor... Redigerad 24 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Rofl! vostrak, jag är den där huntern Shortey har dig fortfarande i min Friendslist Lvl 47 med Warriorn nu men jag har ingen aning om vart jag ska questa, nåra tips? BTW stell, tror inte det blir något utav den där druiden tycker att han är astråkig och jag har suttit på lvl 31 nu i flera veckor... Hahaha, vad kul ^^ BögOrvar och GöranPersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Woho! Nya saker. Icemetal Barbute Carapace of Tuten'kash Silky Spider Cape Mycket fina saker för warriors i Razorfen Downs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Wie. Köpte spelet idag. Lirar på Shattered Hand och är Dwarf Paladin lvl 7. haha ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Någon lvl 60 som tröttna på sin gubbe som sku villa byta account me mig jag har tröttna på min warrior lvl 32 och e sugen på en lvl 60 villken ras some hällst men hällst inga pengar imellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Hahaha, vad kul ^^ BögOrvar och GöranPersson Jepp xD Göran sitter i stallet men Bögen har jag kört med sen 10-19 Redigerad 24 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jepp xD Göran sitter i stallet men Bögen har jag kört med sen 10-19 Blev riktigt rädd första gången du sa att du skulle "gå och hämta Bögen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts