Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vill bara fråga, var kan man ladda ner den där baren man har högst upp på skärmen när man spelar, där det typ står hur mycket tid man har kvar tills nästa lvl osv. Och det där som GiZmo visade, var alla silver och gold veins fanns, hur får man tag på det, eller finns det redan i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till klubben :P

Jag kan inte heller logga in... fastnar antingen på connecting eller på connected :D

edit @ isgodis: nä, men jag är tabard-beroende... får nervösa sammanbrott om mina chars är utan tabards. min ena char blev kickad ur Knights of silvermoon av någon outgrundlig anledning, så... ^_^

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till klubben :D

Jag kan inte heller logga in... fastnar antingen på connecting eller på connected ^_^

edit @ isgodis: nä, men jag är tabard-beroende... får nervösa sammanbrott om mina chars är utan tabards. min ena char blev kickad ur Knights of silvermoon av någon outgrundlig anledning, så... :D

OMFG! Hur ser tabarden ut i Army of Freedom? :P Vill ha en ny tabard. Men jag vet inte om jag vågar köpa en Guild Tabard..Tänk om den är fult.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Misstänkte det, var inte säker dock.

Heter Vemson(lvl 29 hunter) respektive Vostrak(lvl 26 warrior), har 2 chars i samma guild. :D

Rofl! vostrak, jag är den där huntern Shortey :P har dig fortfarande i min Friendslist

Lvl 47 med Warriorn nu men jag har ingen aning om vart jag ska questa, nåra tips? BTW stell, tror inte det blir något utav den där druiden tycker att han är astråkig och jag har suttit på lvl 31 nu i flera veckor...

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rofl! vostrak, jag är den där huntern Shortey :ermm: har dig fortfarande i min Friendslist

Lvl 47 med Warriorn nu men jag har ingen aning om vart jag ska questa, nåra tips? BTW stell, tror inte det blir något utav den där druiden tycker att han är astråkig och jag har suttit på lvl 31 nu i flera veckor...

Hahaha, vad kul ^^ BögOrvar och GöranPersson ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor