Boomer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Måste göra en ny gubbe p.g.a att min lvl 24(han var griktigt grym) är fuckad när jag loggar in på honom. Får ett fatall error så jag piss arg nu och måste jag spela om ca 50h spelande. Ja men de e la kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ja men de e la kul Ja jätte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Måste göra en ny gubbe p.g.a att min lvl 24(han var griktigt grym) är fuckad när jag loggar in på honom. Får ett fatall error så jag piss arg nu och måste jag spela om ca 50h spelande. 50h för lvl 24? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=11762 Den filmen är jävligt bra, man får bla se Outlands, Caverns Of Time och lite annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=11762 Den filmen är jävligt bra, man får bla se Outlands, Caverns Of Time och lite annat smått och gott. Been there , Done that , now get a purple hat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Måste göra en ny gubbe p.g.a att min lvl 24(han var griktigt grym) är fuckad när jag loggar in på honom. Får ett fatall error så jag piss arg nu och måste jag spela om ca 50h spelande. Så går det när man spelar på crackad server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Är med i ett litet guild på ca40 pers. Army of Freedom. Det är fullt med Holländare där.. Där är jag också med Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Idag blev man klar med både Onyxia questen och BWL questen. Ska köra MC full run ikväll, får hoppas att vi tar alla bossar och att jag får några nice drops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Idag blev man klar med både Onyxia questen och BWL questen. Ska köra MC full run ikväll, får hoppas att vi tar alla bossar och att jag får några nice drops. Hehe, have fun.. hoppas du har anmält dig på forumet. Annars blir det ganska svårt att få en plats som rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hehe, have fun.. hoppas du har anmält dig på forumet. Annars blir det ganska svårt att få en plats som rogue. Men bläh. Hade anmält mig då jag inte hade onyxianyckeln, och blev reserv. Nu har jag den och är fortf. reserv.. I min anmälning skrev jag att jag skulle hinna skaffa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 50h för lvl 24? H=Timme @Knarkuzz - Mina nya som är lvl 12 fungerar utmärkt. Ska snacka med en kompis i helgen att han kan logga in på mitt account och kolla om det är bara hos mig och så kan han dra någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 H=Timme @Knarkuzz - Mina nya som är lvl 12 fungerar utmärkt. Ska snacka med en kompis i helgen att han kan logga in på mitt account och kolla om det är bara hos mig och så kan han dra någon annanstans. Du får gärna pm:a mig hur du fick det att funka på privatserver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Wee mining Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Du får gärna pm:a mig hur du fick det att funka på privatserver Läs en guide bara på wowstatus.net, jag klarade det utan guide : o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 H=Timme O RLY? Tyckte bara det var lite... segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 O RLY? Tyckte bara det var lite... segt. Helt ensam utan party. Fick hunta helt själv. Tråkigt som fan när ens kompis är bortrest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hm... e lv 39 nu o har 78% te lv 40..fixar jag det tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hm... e lv 39 nu o har 78% te lv 40..fixar jag det tror ni? Du lär fixa lvl 40, inga problem. Dock när vet man aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Helt ensam utan party. Fick hunta helt själv. Tråkigt som fan när ens kompis är bortrest. Det är väl otroligt sakta och man får ju mindre XP när man kör i party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Helt ensam utan party. Fick hunta helt själv. Tråkigt som fan när ens kompis är bortrest. Ska bara gå snabbare när man kör själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts