StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har sökt igenom hela cursegaming utan att hitta det. :/ http://www.ctmod.net/downloads.ct CT Questlevels - http://www.ctmod.net/downloads.ct?a=downlo...=CT_QuestLevels Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 http://www.ctmod.net/downloads.ct CT Questlevels - http://www.ctmod.net/downloads.ct?a=downlo...=CT_QuestLevels Tackar! Jag va tvungen att ladda ner CT_Mastermod först men nu funkar det. Förresten vart borde jag grinda i lvl 54? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Tackar! Jag va tvungen att ladda ner CT_Mastermod först men nu funkar det. Förresten vart borde jag grinda i lvl 54? WPL/Azshara/Blasted Lands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nref microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Orly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Nu är jag 40% från lv 38 o har 85G, min kompis ska skicka mig lite pengar oxo för han e så snäll...aja...vart ska jag expa om ja vill bli lv 40 snabbt? penga problemet är ju som sagt snart över... @Sir per: Vart levlade du från lv 38-40 ?? edit: nu har ja fixat så ja e 20% från lv och har 90guld, när jag har över 100 guld tror jag ska dra te strangelthorn igen, även om det är mkt alliance där edit2: Nu är jag lv 38, har 90G så nu e min framtid säkrad ang mounten. E honored i orgrimmar så får allt sammans för 90. aja nu e ja desperat, vart kan jag grinda exp som ett as? grindat rock elementals hela dagen och det gav inge vidare exp STV var jag i lite snabbt men bara massa alliance så kunde inte göra nåt där, snälla e desperat :'( Redigerad 23 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 AQ öppnades idag. Första bossen död. (20 mana) http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/WoWScrnShot_022306_185605.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Min nya gubbe på rymmen efter den 2 spindeln har dött !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) AQ öppnades idag. Första bossen död. (20 mana) http://files.upl.silentwhisper.net/upload5...2306_185605.jpg Öppnade för några dagar sen i Emeral Dream. Redigerad 23 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Snälla? kan någon säga vart jag ska levla från 38-40? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Snälla? kan någon säga vart jag ska levla från 38-40? STV om du inte bryr dig om att bli ganka. Redigerad 23 februari, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 STV om du inte bryr dig om att bli ganka. Det är jag vad i STV ska ja döda i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 AQ öppnades idag. Första bossen död. (20 mana) http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/WoWScrnShot_022306_185605.jpg Vilken server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Snälla? kan någon säga vart jag ska levla från 38-40? Allmän grind i Badlands (Elementals, Rocs, wolfs, panthers) Allmän grind i Uplands(Humanoids i Altarec Mountain) Allmän grind i STV(Troll, raptors, tigers, panthers) Allmän grind i SoS(Dranais, whelps, crocs) Nagas i Arathi Highlands (dom är ute i vattnet, kan va jobbigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Allmän grind i Badlands (Elementals, Rocs, wolfs, panthers) Allmän grind i Uplands(Humanoids i Altarec Mountain) Allmän grind i STV(Troll, raptors, tigers, panthers) Allmän grind i SoS(Dranais, whelps, crocs) Nagas i Arathi Highlands (dom är ute i vattnet, kan va jobbigt) Aha! tack stellhell...får göra det imorgon bitti en liten booring bild på min char just nu ,lv 38 o hela köret 85% te lv 39 ^^ Redigerad 23 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Aha! tack stellhell...får göra det imorgon bitti en liten booring bild på min char just nu ,lv 38 o hela köret 85% te lv 39 ^^ Jag var i sm från lvl 35-40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Vilken server ? Burning Legion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag är på level 28. Tack till Sir.Per, för att han är så snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Jag var i sm från lvl 35-40 Okey...går inte för mig, Spinebreaker är full me spaggar som tror det heter "Spain"Breaker o säger att vi ska prata spanska, alla pratar nästan alltid spanska, vi har ju förstås engelska oxo, det gör att jag är med med en av dem största engelska guilderna på servern Aja det går inte o göra SM runs för mig för här finns det bara Ninjalooting spanish-dudes edit: går faktist riktigt bra o grinda allt man ser, fått 60% från 0% på några timmar bara Redigerad 24 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Måste göra en ny gubbe p.g.a att min lvl 24(han var griktigt grym) är fuckad när jag loggar in på honom. Får ett fatall error så jag piss arg nu och måste jag spela om ca 50h spelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts