StellHell Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Alla ni som undrar om login problem så kan jag meddela att loginservern är nere så ingen kan logga in atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Funderar på att göra en alt. Kan bara inte bestämma mig vad jag skall göra för ras & class. Warrior, Mage eller Priest..En utav dom vill jag vara.. Vad hade ni valt? Vilken ras (Alliance) är snyggast? Mihi. Class är ju ett självklart val Warrior( ) Ras skulle jag säga Night elf ( igen ) eller Human om du vill ha övertaget mot Rouges. @Stell: Bra timing hade precis klarat ZF. : ) Redigerad 21 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Funderar på att göra en alt. Kan bara inte bestämma mig vad jag skall göra för ras & class. Warrior, Mage eller Priest..En utav dom vill jag vara.. Vad hade ni valt? Vilken ras (Alliance) är snyggast? Mihi. Gnome Warrior är så otroligt sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag har läst lite på några olika WoW sidor och har kommit fram till följande: Det vore kul ifall Nagas, Dranais och Blood Elfs formade en egen "Allians" och att Ogres ska gå med i Horde och Pandaren till Alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag har läst lite på några olika WoW sidor och har kommit fram till följande: Det vore kul ifall Nagas, Dranais och Blood Elfs formade en egen "Allians" och att Ogres ska gå med i Horde och Pandaren till Alliance. Vad är en s.k "Panda" nu då? Har hört om det, men aldrig sett en. Hur ser de ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vad är en s.k "Panda" nu då? Har hört om det, men aldrig sett en. Hur ser de ut? Här står det lite om den och här kommer bild: http://www.wowwiki.com/Image:Pandaren.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Här står det lite om den och här kommer bild: http://www.wowwiki.com/Image:Pandaren.jpg Fan vad fula Pandor som halsar sprit och slåss och krigar. Vart är Azeroth på väg!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Fan vad fula Pandor som halsar sprit och slåss och krigar. Vart är Azeroth på väg!? Haha dom är ju coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Pandor kommer alldrig komma till spelet som en spelbar gubbe. Tänk på asiaterna, inte kan man ha pandor där springa runt och banka på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Gnome Warrior är så otroligt sött. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/morr-mqf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Funkar inloggningen igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Hur ändrade du bilden så? Grymt coolt jo. Behöver man photoshop eller något sånt så säg gärna hur man gör. Redigerad 21 februari, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) E lv 35 nu. fixat lite nya grejjer idag oxo edit: har fixat från 42 till 53 guld nu under dagen Redigerad 21 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Hur/var kan en lvl 43 Mage få tag på snabba pengar ? Redigerad 22 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Ett tips till er som sparar guld till mount men inte tror att ni kommer klara det. Skapa en till char på samma värld och ställ han i ett hörn någonstans, nära en brevlåda. Varje dag skickar du över alla dina pengar till den charen och du får absolut INTE röra pengarna innan lvl 40. Vi tar Xem som exempel. Lvl 35 med 53 guld. Först måste man kolla om man är Honored (man borde vara det om man har gjort nogolunda många quests). Är man rank 3 på PvP. Varje sak tar bort 10% av kostnaden. Så om du vid lvl 40 är: Friendly med rank under 3 så kostar det 20g Riding Skill, 80g Mount Honored med rank under 3 så kostar det 18g Riding Skill, 72g Mount Honored med rank 3 eller över så kostar det 16g Riding Skill, 64g Mount För att vara på den säkra sidan (och ha råd med sina spells på lvl 40) ska man satsa på 100g för att vara säker. I Xems fall då, så skickar han över sina 53 guld till sin bank char. Sen för varje Ding han gör så måste(bör) han skicka minst 9,4g för att ha 100g @ lvl 40. Dock ska man inte börja snåla som en gris och inte köpa spells för flera lvls och sånt. Spells hjälper dig att grinda bättre och med det får du lättare pengar. Så skippa aldrig att köpa dina spells varannan lvl. Finns vissa undantag: Druid: Är du caster kan du skippa feral skills och vice versa. Hunter: vet ej Mage: Dampen/amplify magic, polymorph kan man skippa men glöm inte att köpadom @ lvl 40 Pally: GRATIS Priest: Res, levitate, onödigt heals/dmg's du inte använder (köp dom efter 40) Rogue: håll dig till 1 finish move till 40 (om du inte pvpar). sparar mycket pengar på det. Shammy: Totems (köp bara dom du känner att du kommer behöva mest) Warlock: GRATIS Warrior: Är du mestadels 2H så skippa 1H/shield spells och vice versa. Och btw, om ni ska ha bank char så är det inte lönt att skaffa den förens sent lvl 2x, tidigt lvl 30. Runt 30 är det lagom att verkligen börja samla, och det är då det börjar bli lönsamt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har 7k xp kvar till lvl 40 och det fattas 36g aja gonatt http://img149.imageshack.us/img149/3479/nightelfotroll6jd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hur ändrade du bilden så? Grymt coolt jo. Behöver man photoshop eller något sånt så säg gärna hur man gör. Ja, man behöver Photoshop 7. Leta fram fliken Filter/Konstnätliga/Kanlinje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Har 7k xp kvar till lvl 40 och det fattas 36g aja gonatt *Bild* Den bilden är ju gammal.. Jag har ju på mig min gamla armor..Också har jak ingen tabard där.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Den bilden är ju gammal.. Jag har ju på mig min gamla armor..Också har jak ingen tabard där.. :'( Lirar du på bladefist ? Guild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hej Ett bra tips till er som ska köpa mount och inte har pengar åk till badlands och grinda elementals och även kan ni farma SM fick i hop 25g på en dag i badlands (5 timmar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts