Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hört talas om ordet NPC? Jupp, Non Player Character Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 NÃ¥gon som kan skriva en liten guide hur man börjar? Jag har precis testat det och förstÃ¥r inte nÃ¥gonting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är det nÃ¥gon som har Telia ADSL här? Jag kan nämligen inte logga in. Jag provade att göra en traceroute till logon-servern och fick det här: SpÃ¥rar väg till eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.178.115]över högst 30 hopp: 1 MÃ¥lvärddatorn kan inte nÃ¥s. SpÃ¥rning utförd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är det nÃ¥gon som har Telia ADSL här? Jag kan nämligen inte logga in. Jag provade att göra en traceroute till logon-servern och fick det här: Lär vara din dns som är fukkad. GÃ¥ in i dina nätverksinställningar o ändra din dns till 212.181.54.2 samt 212.181.54.3. Dom brukar funka bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Finns det nÃ¥n som kan ge mig ett bra tips hur man kan gÃ¥ upp i level fort? Har legat pÃ¥ level 13 i nÃ¥n vecka nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Finns det nÃ¥n som kan ge mig ett bra tips hur man kan gÃ¥ upp i level fort? Har legat pÃ¥ level 13 i nÃ¥n vecka nu... Du sÃ¥kallat "grindar". Dvs att du dödar mobs pÃ¥ ca 2-3 levlar lägre än nu. Visst fÃ¥r man inte lika mycket xp men du behöver inte vila efter varje strid. Pröva i nÃ¥n timme sÃ¥ fÃ¥r du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Finns det nÃ¥n som kan ge mig ett bra tips hur man kan gÃ¥ upp i level fort? Har legat pÃ¥ level 13 i nÃ¥n vecka nu... En vecka? Hur lite spelar du egentligen? Jag var uppe vid lvl12 ungefär sju timmar efter spelet hade släppts. Men vad är det svÃ¥ra med att levla? Gör du inga quests eller? Om du enbart questar när du spelar sÃ¥ lär du ju gÃ¥ upp Ã¥tminstone tvÃ¥ levlar om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Lär vara din dns som är fukkad. GÃ¥ in i dina nätverksinställningar o ändra din dns till 212.181.54.2 samt 212.181.54.3. Dom brukar funka bra. Tack för tipset, ska genast prova det när jag kommer hem! Edit: Samt? Ska jag använda bÃ¥da? Du menar väl antingen den första eller den andra? Redigerad 7 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) :"> Jag skall ladda ner drivrutinerna eller vad det heter är inte teknisk sÃ¥, hur kollar vilket grafikkort man har? Redigerad 7 mars, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Tack för tipset, ska genast prova det när jag kommer hem! Edit: Samt? Ska jag använda bÃ¥da? Du menar väl antingen den första eller den andra? Man kan ställa in en primär och en sekundär adress. Colan K: Högerklicka pÃ¥ ditt skrivbord och ta bildskärmsinställningar. Tryck sen pÃ¥ inställningar (har jag för mig om att det heter pÃ¥ svenska). DärnÃ¥nstans bör det troligtvis stÃ¥ antingen nÃ¥t med Ati Radeon eller Nvidia Geforce. Har du det förstnämna gÃ¥r du inte pÃ¥ www.ati.com och tankar drivisar. Har du det andra sÃ¥ gÃ¥r du in pÃ¥ www.nvidia.com o tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Nu blir man ju lite sugen pÃ¥ att köpa WoW!!! nÃ¥ja fÃ¥r leta mig till skolan igen och tigga om att fÃ¥ spela av Xemtoth :"> Redigerad 7 mars, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Tack Urkas, laddar hem det nu, sen är det WoW-TIME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 En vecka? Hur lite spelar du egentligen? Jag var uppe vid lvl12 ungefär sju timmar efter spelet hade släppts. Men vad är det svÃ¥ra med att levla? Gör du inga quests eller? Om du enbart questar när du spelar sÃ¥ lär du ju gÃ¥ upp Ã¥tminstone tvÃ¥ levlar om dan. Beror ju helt pÃ¥ hur mycket du spelar. Du kan ha playtime pÃ¥ 10min och det gÃ¥r ändÃ¥ en veckan. Eller sÃ¥ kan du sitta 24/7 i en vecka och komma upp till lvl 40 typ. Sen beror det ju pÃ¥ vad du är för sorts spelare. Power gamer som bara expar och skiter i allt annat; sÃ¥som PvP, community, kolla in AH (alltid lika kul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag gjorde en Undead Rouge bara för att kolla runt i den ö-kanda döda skogen som inte fanns jag tyckte iaf inte det var sÃ¥ hemskt ja menar gräset var grönt o träden hadde barr sÃ¥ vad tjafsar ni om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Jag gjorde en Undead Rouge bara för att kolla runt i den ö-kanda döda skogen som inte fanns jag tyckte iaf inte det var sÃ¥ hemskt ja menar gräset var grönt o träden hadde barr sÃ¥ vad tjafsar ni om Precis, folk överdriver som fan. Var 20 träd är nog dött men mer är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Har precis skapat en UD Warlock pÃ¥ Shattered Hand. Ska bli skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Precis, folk överdriver som fan. Var 20 träd är nog dött men mer är det inte. Enligt WC3 tft storyn sÃ¥ blir silverpine forest corrupted av burning legion men ändÃ¥.. @Mafa King: Haha ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Enligt WC3 tft storyn sÃ¥ blir silverpine forest corrupted av burning legion men ändÃ¥.. @Mafa King: Haha ja Silverpine är inte dött alls. Bara första stället man är pÃ¥ som är. Är kanske liiite mörkare än andra ställen i silverpine. Jaja, sluta diskutionen. Folk tycker alltid olika och man kommer ändÃ¥ inte vara där när man väl har questat klart i omrÃ¥det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vad säger ni? Ska vi ha en liten screenshots tävling? Ta bild pÃ¥ kanske ett landskap? Eller en strid? Glöm inte att trycka Alt + Z för att fÃ¥ bort alla menyer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vad säger ni? Ska vi ha en liten screenshots tävling? Ta bild pÃ¥ kanske ett landskap? Eller en strid? Glöm inte att trycka Alt + Z för att fÃ¥ bort alla menyer.. LÃ¥ter skitbra! för dem som har det alltsÃ¥ men kul att titta pÃ¥ dem ju, tycker det är en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts