Xemtoth Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Fixat lv 31 nu... Vill så innerligt bli lv 40 o fixa mount..försten grindat 12G idag edit: Nu e ja 50% tills lv 32 och jag har grindat 8 guld till Redigerad 19 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag körde med Green Iron/SM Gear(Herod's Shoulder, Berserker Helm o.s.v.) ända tills lvl 40. slutade köpa saker på AH från 32-40 hade c.a 95g i slutet så jag soloade DM(du kan soloa Wailing Caverns) en gång så jag fick 100g. Dessutom var jag ju Honored i Darnassus så jag fick Tiger Riding+Mount billigare så jag hade 12g kvar till spells & plate gear. Warriors har inga spells från 36-40 heller. Edit: Vadå Whirlwind Sword!? zomfg Whirlwind axe is teh Pwnz0rz. Du kan fixa Berserker stance nu på lvl 30 också. Lägger in en liten screenshot när jag ändå håller på. Vänta lite här nu... Solade du DM (Deadmines) på 100g? 1 runda? Det är fullständigt omöjligt att farma 100g på en runda, tar man ändå upp allt som droppas så kommer du alldrig upp i 100g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vänta lite här nu... Solade du DM (Deadmines) på 100g? 1 runda? Det är fullständigt omöjligt att farma 100g på en runda, tar man ändå upp allt som droppas så kommer du alldrig upp i 100g. Han hade 95g och soloade DM en gång så han fick 100g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hallå igen vill bara säga att jag är level 50 nu ifall någon kan uppdatera listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Finns ingen lista.. orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vilka här kör på Ragnaros? Så man har nån att adda på FriendsListan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vilka här kör på Ragnaros? Så man har nån att adda på FriendsListan. Körde där förut. Håll utkik efter Swen, min älskningswarrior, ifall jag nu orkar gå och spela med honom nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vilka här kör på Ragnaros? Så man har nån att adda på FriendsListan. Ally eller horde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ally eller horde? Horde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Horde. Adda gizgiz / giz ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vänta lite här nu... Solade du DM (Deadmines) på 100g? 1 runda? Det är fullständigt omöjligt att farma 100g på en runda, tar man ändå upp allt som droppas så kommer du alldrig upp i 100g. . lmao 95g-100g xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 . lmao 95g-100g xD Aha. Doh! . Tänkte väll att det var något som inte stämde. Snart 30 med warriorn. Halva kvar, men blir dc hela tiden så man lär väll inte komma till 30 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Adda gizgiz / giz ^^ Coolt, addad. Jag heter Finferno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Adda gizgiz / giz ^^ Gizgizgizgiz då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har börjat med WoW igen, måste dock skaffa nycklar till Onyxia och BWL innan jag kan vara med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 E snart lv 32, inte ansträngt mig med level idag, plockat mkt blommer o sånt. Håller även på att fixa Whirlwind sword, har dem flesta grejjerna, det som inte finns ska min polare hjälpa mig med o fixa imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 E snart lv 32, inte ansträngt mig med level idag, plockat mkt blommer o sånt. Håller även på att fixa Whirlwind sword, har dem flesta grejjerna, det som inte finns ska min polare hjälpa mig med o fixa imorn Tusks tar du ju lätt Liferoot köper man bara av AH eller Guild m8... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tusks tar du ju lätt Liferoot köper man bara av AH eller Guild m8... Jo min polare köpte det... jag är herbalism igentligen men har inte tillräckligt me skill.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Omg. Hade sjukt tur igår. Stack till DM East med ett party för att bekanta mig lite med instancen. Detta för att sedan kunna solofarma där för en sak till ZG-enchanten. Hade hört att de var lätt o farma så jag skulle bara kontrollera vart de var någonstans. Efter 15 minuter droppar [Libram of Rapidity], jag blev helt chockad Känns riktigt nice, med tanke på att de kostar 200-300g på Ah BWL idag me. Razorgore nere utan större problem, men den lilla röda masken som kommer efter är destå jobbigare. Konstant wipe på 18-21%, nått fel gör vi verkar de som. Nya krafttag imorrn, den korrupta saten ska ner! Razor droppa Trascendence/Bloodfang belt samt [spineshatter] Redigerad 19 februari, 2006 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vilka här kör på Ragnaros? Så man har nån att adda på FriendsListan. Spelar där. Thul och Aruuli heter de jag spelar mest på. Spelar inte just nu dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts