Nerheden Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 World of roguecraft är fake. Och nu ska hunters nerfas i 1.10.. fan vad tråkiga blizzard är. Kolla på shaman instället, de ska nerfas ner till stenåldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Ok, lite mage hjälp tack. Som sagt lirar jag min mage all tid mellan raids med main charen. Jag vill ha en bra build för PvP men också lite PvE. Ska bli honored med WSG och Exalted med AV med min mage hade jag tänkt. Har just nu 21/5/0 i mitt bygge. Kommer satsa på Arcane mind men sen vet jag inte vad jag ska lägga resterande talents på. Jag är villig att specca om mig jag vill helst ha kvar PoM om det är möjligt. och en söt liten screen. Feli pwnar alliance. Vad heter interface addonet så det blir så där snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 World of roguecraft är fake. Och nu ska hunters nerfas i 1.10.. fan vad tråkiga blizzard är. Kolla på shaman instället, de ska nerfas ner till stenåldern. Shaman är fan den enda balanserade klassen vad ska dem nerfa för Huntards i 1.10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Shaman är fan den enda balanserade klassen vad ska dem nerfa för Huntards i 1.10? Kommer inte ihåg, tror jag läste det forumet på wow-europe.com. Men mycket var det som skulle ändras och bla bla osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Orka devout belt! Behöver bara tran belt och shoulders så ser man riktigt tuff ut. Och drar nog hem dom snart eftersom jag har rätt så mycket dkp atm.. Redigerad 16 februari, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Orka devout belt! Behöver bara tran belt och shoulders så ser man riktigt tuff ut. Och drar nog hem dom snart eftersom jag har rätt så mycket dkp atm.. Mums, Shadow Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Det vill säga obalanserade. Och med det menar man att dom inte är i samma klass som de andra klasserna. Många pekar idag på att Shamans är för bra, och bör, så att säga, nerfas. Personligen som Rogue så är det inte Shamans jag har mest problem med, utan Warlocks. NERF!!! Locks, shadow priest, mage w/e bög casters är ingenting dom dör ju på 3-5 slag xD Shamns crittar ju ffs 99999 på en Frost Shock... BTW va fan ska dom N3rFa hunters för? @Xemtoth: Konstig Demo shout icon :S ZOMFG NERF CHINESE FARMERS! Redigerad 16 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Locks, shadow priest, mage w/e bög casters är ingenting dom dör ju på 3-5 slag xD Shamns crittar ju ffs 99999 på en Frost Shock... BTW va fan ska dom N3rFa hunters för? @Xemtoth: Konstig Demo shout icon :S ZOMFG NERF CHINESE FARMERS!!! Nerfa destruction locks.. Dom är fan sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har lite problemas med chatrutan. Om jag ska trycka på något, namn, item, så måste jag placera muspekaren en bit ovanför sjäva saken jag ska trycka på. Alltså om jag ska whispra någon så måste jag trycka lite ovanför hans namn, om jag ska kolla på en länkad item så måste jag trycka lite ovanför itemen. Kan det kanske vara någon addon som spökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har lite problemas med chatrutan. Om jag ska trycka på något, namn, item, så måste jag placera muspekaren en bit ovanför sjäva saken jag ska trycka på. Alltså om jag ska whispra någon så måste jag trycka lite ovanför hans namn, om jag ska kolla på en länkad item så måste jag trycka lite ovanför itemen. Kan det kanske vara någon addon som spökar? Låter som det, vilka addons har du installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Låter som det, vilka addons har du installerade? Ska kolla strax, ska även testa disabla allt och se om det funkar. Annars blir det väl till att rensa WTF mappen. Dessa har jag igång: Atlas, Critline, CT_Mastermod, CT_Questlevels, CT_Raidassist, CT_Raidtracker, Damagemeters, Decursive, Discord Action Bars, Druidbar, eCastingbar, Equipcompare, Goodinspect, Moveanything, Nymbia's Perl Unitframes, Scrolling Combat Text, Lootlink, Mobhealth, Quickloot, Titan(critline, atlas, durability) Funkade inte varken när jag rensade WTF eller disabla alla addons Redigerad 16 februari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) E snart lv 28. Fixade Sword of the Hydra i någon instance med en polare ,det är gött, fixade oxo nya shoulders Har stuckit till Hillsbrad nu för att grinda pengar, vill börja spara till mount nu edit: @Mr. Magic: Varför ser den så konstig ut? Redigerad 16 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Oye! http://img393.imageshack.us/img393/1661/gagagagahjjsjs7xd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) E snart lv 28. Fixade Sword of the Hydra i någon instance med en polare ,det är gött, fixade oxo nya shoulders Har stuckit till Hillsbrad nu för att grinda pengar, vill börja spara till mount nu edit: @Mr. Magic: Varför ser den så konstig ut? Du var tidig på att börja spara till mount jag började spara nu (är 34) Är skinner/leatherworker så det går snabbt att skaffa pengar Redigerad 16 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Du var tidig på att börja spara till mount jag började spara nu (är 34) Är skinner/leatherworker så det går snabbt att skaffa pengar Jo men vill börja i god tid kommer nog grinda mig till lv's fram te 40 nu, får mkt mera pengar då jag är som mina polare säger "greedy bastard" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 E snart lv 28. Fixade Sword of the Hydra i någon instance med en polare ,det är gött, fixade oxo nya shoulders Har stuckit till Hillsbrad nu för att grinda pengar, vill börja spara till mount nu edit: @Mr. Magic: Varför ser den så konstig ut? Min: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Min: Det är inte demo shout.. Det är Blood Fury. Orcernas Racial skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 *Rysning* Han ser skrämmande ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 *Rysning* Han ser skrämmande ut! Jaså? när jag blivit lv 28 så tar jag bild på min nya eq o allt, har 3 bars till lv 28 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts