Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ok, lite mage hjälp tack.

Som sagt lirar jag min mage all tid mellan raids med main charen.

Jag vill ha en bra build för PvP men också lite PvE.

Ska bli honored med WSG och Exalted med AV med min mage hade jag tänkt.

Har just nu 21/5/0 i mitt bygge. Kommer satsa på Arcane mind men sen vet jag inte vad jag ska lägga resterande talents på. Jag är villig att specca om mig jag vill helst ha kvar PoM om det är möjligt.

och en söt liten screen. Feli pwnar alliance.

Vad heter interface addonet så det blir så där snyggt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vill säga obalanserade. Och med det menar man att dom inte är i samma klass som de andra klasserna. Många pekar idag på att Shamans är för bra, och bör, så att säga, nerfas.

Personligen som Rogue så är det inte Shamans jag har mest problem med, utan Warlocks. NERF!!!

Locks, shadow priest, mage w/e bög casters är ingenting dom dör ju på 3-5 slag xD Shamns crittar ju ffs 99999 på en Frost Shock... BTW va fan ska dom N3rFa hunters för?

@Xemtoth: Konstig Demo shout icon :S

ZOMFG NERF CHINESE FARMERS!

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite problemas med chatrutan. Om jag ska trycka på något, namn, item, så måste jag placera muspekaren en bit ovanför sjäva saken jag ska trycka på.

Alltså om jag ska whispra någon så måste jag trycka lite ovanför hans namn, om jag ska kolla på en länkad item så måste jag trycka lite ovanför itemen.

Kan det kanske vara någon addon som spökar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite problemas med chatrutan. Om jag ska trycka på något, namn, item, så måste jag placera muspekaren en bit ovanför sjäva saken jag ska trycka på.

Alltså om jag ska whispra någon så måste jag trycka lite ovanför hans namn, om jag ska kolla på en länkad item så måste jag trycka lite ovanför itemen.

Kan det kanske vara någon addon som spökar?

Låter som det, vilka addons har du installerade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som det, vilka addons har du installerade?

Ska kolla strax, ska även testa disabla allt och se om det funkar. Annars blir det väl till att rensa WTF mappen.

Dessa har jag igång: Atlas, Critline, CT_Mastermod, CT_Questlevels, CT_Raidassist, CT_Raidtracker, Damagemeters, Decursive, Discord Action Bars, Druidbar, eCastingbar, Equipcompare, Goodinspect, Moveanything, Nymbia's Perl Unitframes, Scrolling Combat Text, Lootlink, Mobhealth, Quickloot, Titan(critline, atlas, durability)

Funkade inte varken när jag rensade WTF eller disabla alla addons :)

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E snart lv 28. Fixade Sword of the Hydra i någon instance med en polare ,det är gött, fixade oxo nya shoulders ;) Har stuckit till Hillsbrad nu för att grinda pengar, vill börja spara till mount nu  ;)

edit: @Mr. Magic: Varför ser den så konstig ut?

Du var tidig på att börja spara till mount :) jag började spara nu (är 34) :)

Är skinner/leatherworker så det går snabbt att skaffa pengar (w00t)

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor