gizmo91 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Aja grabbar nu frågar jag igen: Vart ska jag farma guld med min 51(52 snart) troll shaman ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Aja grabbar nu frågar jag igen: Vart ska jag farma guld med min 51(52 snart) troll shaman ? Men är du efterbliven? Kolla vad killen skrev på förra sidan första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men är du efterbliven? Kolla vad killen skrev på förra sidan första posten Nog du som är det. Som du ser så har inte Beat svarat han så klart man frågar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Nog du som är det. Som du ser så har inte Beat svarat han så klart man frågar igen. Såg fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Kör inte på privat servrar x) det är mycket lagg, inga spelare och servrarna krachar flera gånger om dagen x) Eller så väljer man en server som har många spelare, en snabb uppkoppling och är stabil.. Alla servrar är inte likadana,, Det finns faktiskt nårra bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Men är du efterbliven? Kolla vad killen skrev på förra sidan första posten Verkar ju vara du som är efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Verkar ju vara du som är efterbliven Han går på m0rfin... btw du är en äckel imba. Redigerad 15 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hittade igår när jag farmade guld i Tyr's Hand med min gnåm.. http://wow.blupp.net/item.php?id=141362 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Arghh allt detta snack har fått mig att börja spela WoW igen, funderar på att återuppta min brorsas konto igen, men jag har inte kredit kort och tänkte köpa gamecards istället men jag måste fråga en sak Tjänar jag på att köpa gamecards istället för att betala med kredit på nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hittade igår när jag farmade guld i Tyr's Hand med min gnåm.. http://wow.blupp.net/item.php?id=141362 Bra försök @Zcruwen: Man tjänar ingeting på att betala med Gamecard, blir dyrare än med kreditkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Han går på m0rfin... btw du är en äckel imba. Vadå imba ? @thotim: Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vadå imba ? @thotim: Haha Han menar att du är shaman och att dom är imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Han menar att du är shaman och att dom är imba Vafan e imba då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Arghh allt detta snack har fått mig att börja spela WoW igen, funderar på att återuppta min brorsas konto igen, men jag har inte kredit kort och tänkte köpa gamecards istället men jag måste fråga en sak Tjänar jag på att köpa gamecards istället för att betala med kredit på nått sätt? Nackdelen är ju som sagt att det är dyrare, men det är ingen stor skillnad om du tex skulle köra med 1 månads betalning på kreditkortet. Priset blir då ungefär detsamma per månad. Fördelen är att du alltid vet exakt hur mycket det kostar, då priserna för kreditkorten står i euro. När jag använde farsans kreditkort blev det ibland lite svårt att veta hur mycket pengar han skulle ha hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vafan e imba då ? Imba=Överlgsen Aight så är Shaman överskattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Vafan e imba då ? Imbalanced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Imbalanced. Det vill säga obalanserade. Och med det menar man att dom inte är i samma klass som de andra klasserna. Många pekar idag på att Shamans är för bra, och bör, så att säga, nerfas. Personligen som Rogue så är det inte Shamans jag har mest problem med, utan Warlocks. NERF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det vill säga obalanserade. Och med det menar man att dom inte är i samma klass som de andra klasserna. Många pekar idag på att Shamans är för bra, och bör, så att säga, nerfas. Personligen som Rogue så är det inte Shamans jag har mest problem med, utan Warlocks. NERF!!! Äh skojar du? Inte för att jag har mycket erfarenhet men i World of Roguecraft säger dom tvärtom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Äh skojar du? Inte för att jag har mycket erfarenhet men i World of Roguecraft säger dom tvärtom.. World of Roguecraft war innan nya Deathcoil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 World of roguecraft måste vara fakead eller så är paladinen i slutet kass ^^ Shadow priest är bra i pvp har ingen chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts