Mikolan Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Nej döda borde inte röra pÃ¥ sig Men dem är ju odöda. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Men dem är ju odöda. eller? Vandöd är typ samma som levande döda, walking dead.. sÃ¥ i princip sÃ¥ är dem döda men dem lever om du fattar "unholy beasts" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 De är väl döda fast de lever, om nÃ¥gon hajar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Huvudvärk this is some deep shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) För att fÃ¥ era smÃ¥ tankar pÃ¥ andra hÃ¥ll http://img102.exs.cx/img102/8180/hipogryphsincombat8zd.th.jpg omg va liten den vart kan ju inte ta bort den sÃ¥ mÃ¥ste lÃ¥ta den vara kvar... Redigerad 6 mars, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 De är väl döda fast de lever, om nÃ¥gon hajar..? Ja precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 FÃ¥ngade en härlig bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 FÃ¥ngade en härlig bild Det är ett vilt skeleton va?? snygg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det är ett vilt skeleton va?? snygg iaf Skeletal Raiders tror jag dom heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Skeletal Raiders tror jag dom heter... Okey... Kan man tämja sÃ¥nna om man är en hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Okey... Kan man tämja sÃ¥nna om man är en hunter? Tror att dom är Humaniod. GÃ¥r inte att tämja isÃ¥fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Tror att dom är Humaniod. GÃ¥r inte att tämja isÃ¥fall Okey Hitta en störtskön bild pÃ¥ worldofwar.se som jag vill visa: http://www.worldofwar.se/gallery/screenshots/ss508.jpg Redigerad 6 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Okey Hitta en störtskön bild pÃ¥ worldofwar.se som jag vill visa: http://www.worldofwar.se/gallery/screenshots/ss508.jpg Haha, blomfantast... Denna är ocksÃ¥ fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 @Stellhell: Ta inte illa upp, men undead verkar inte ha nÃ¥ vidare fin miljö frÃ¥n alla bilder jag sett, mest dött va ja har sett.. döda träd o sÃ¥nt Du kan ju inte sett mÃ¥nga bilder isf. Och det är inget att klaga pÃ¥. Du är bara vid allt "dött" upp till lvl 10 ca. vilket är högst 5timmar effektiv speltid. Sen kommer du att dra till Silverpine som är som vilken skog som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BadSeed Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Första gÃ¥ngen nÃ¥gon callat mig "camper" utan att jag kan säga emot "jag" till vänster meeeeeeeeeen varför vill den inte ladda upp bilden, och hur fan fÃ¥r man ner den till 200kb?! Redigerad 6 mars, 2005 av BadSeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Första gÃ¥ngen nÃ¥gon callat mig "camper" utan att jag kan säga emot "jag" till vänster meeeeeeeeeen varför vill den inte ladda upp bilden, och hur fan fÃ¥r man ner den till 200kb?! Photobucket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hur ändrar man grafikinställningar i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Hmm? StÃ¥r du o bankar pÃ¥ en docka Va inte du male human försten? eller e det inte din screen? Redigerad 6 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hmm? StÃ¥r du o bankar pÃ¥ en docka Va inte du male human försten? eller e det inte din screen? Hört talas om ordet NPC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts