Stevex Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Aldrig kö på Genjuros EDIT : et ny sidat Redigerad 12 februari, 2006 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Sitter nu i kö för att få komma in, plats 348, det är livet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Sitter nu i kö för att få komma in, plats 348, det är livet det Nej det är födseln inte livet, livet börjar när man tryckt på på Enter World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min gubbe :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Äntligen är Razorgore nere! Efter ett par tafatta försök så klickade allt och vi fick ner honom på ett kick. Nu återstår de att bemästra Vaelastrasz men det känns som vi är på gång va de gäller BWL nu Han droppade Bloodfang och Stormrage bracers samt Arcane Infused Gem Redigerad 12 februari, 2006 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Så fort min mage blir 60 eller rent av tidigare kommer jag göra en Dwarf Hunter, server vet ja inte än, har ni några förslag PvP är ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Här är min Sneaky rogue på vift i Karazhan, Deadwind Pass. edit: Ska ju vara rätt bild också! Redigerad 12 februari, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Min gubbe :"> Vilken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Tja, får la lägga upp mina chars oxå då ; ) bara bild på de käraste http://img125.imageshack.us/img125/6247/epix2xp.jpg Även stormrage cover, sash of mercy, aged core leather gloves, wild growth spaulders, eskhandar's right claw på druiden och hela giantstalker samt rhok'delar, ashjre'thul på huntern Redigerad 13 februari, 2006 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Huntern i disguise på diverse mounts! http://img219.imageshack.us/img219/8134/mounts4qz.jpg (bilderna på sidorna är bilder på översta delen av min bank ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Huntern i disguise på diverse mounts! [.IMG]massa mounts[./IMG] (bilderna på sidorna är bilder på översta delen av min bank ) OMg rik eller? Redigerad 13 februari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 För det mesta slutat lira på 60 prästen Lydila och levlar nu upp en blivande PvP rogue.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vilken server lirar du på? Ahn'Qiraj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ahn'Qiraj. Okey..aja jag hoppas på att bli lv 40 om en månad typ... levlar faktist gansta fort för att ha spelat i en vecka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 OMg rik eller? Mja, skulle nog varit det om jag inte köpt alla de där mountsen 300g för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Huntern i disguise på diverse mounts! Bilder (bilderna på sidorna är bilder på översta delen av min bank ) Känns ganska lönt att ha så många mounts? Och hur har du haft råd till dem? Håller på att farma för min epic mount nu, så gärna några tips. Redigerad 13 februari, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Gaah min polare lånade mina skivor och igår så var jag tvungen att formatera så jag "köper" nya skivor nu Förresten jag behöver också tips vart man kan få snabba pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Snabba pengar? det kan ni ta å grubbla på... ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Snabba pengar? det kan ni ta å grubbla på... ; ) Haha, kvittar hur långt tid det tar. Bara ett bra ställe att farma pengar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Yupp yupp, do WC i will köpte nya spells nu så har bara 13g kvar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts