Nerheden Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ehmm så är mitt WoW på e privat server! + så har jag aldrig i mitt liv spelar WoW! Jaha, men då kan du drömma vidare att jag ska leta upp några patchar åt dig. Köp spelet! Lär dig söka på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jaha, men då kan du drömma vidare att jag ska leta upp några patchar åt dig. Köp spelet! Lär dig söka på internet. Jag har inget account utan har lånat spelet(cd skivorna av en kompi, som spelade innan men tröttnade) och vet att det finns en 1.8.0 patch. Men ingen 1.8.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Fixade Rage Fire Chasm idag med mitt gäng klasskompisar Jag var lv 19 då, nu e ja lv 21, imorn ska ja göra WC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hejsan, är det någon som har en trial key till WoW? Ska börja spela igen och det skulle vara jättesnällt om någon kunde ge mig en key eftersom att jag inte kan köpa spelet förren på måndag men vill spela nu! Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Mysigt, tog precis nefarion igen och fick mitt Dragonstalker chestpiece så har 7/8 på huntern... och drog sen till mc och fick sista cenarion delen jag behövde så 8/8 på druiden (som jag precis respeccade till moonkin och pwnar allt med!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det går frammåt, gör mig redo för WC nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Dubbelpost... Redigerad 12 februari, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hjälper en kompis med WC. Redigerad 12 februari, 2006 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hjälper en kompis med WC. Omfg. Horde i magen kom ja ju på . Brukade säga: "Ne nu blev jag lite horde i magen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Snart level 23...våran preist var tvungen o logga när vi dödat 2 bossar i WC så vi gör om skiten imorn, måste verkligen ha det där svärdet Sitter föresten i kö nu hoss spinebreaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Nu får ja passa på att lägga in en bild på min kära mage Redigerad 12 februari, 2006 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag är rankad scout med min warrior! på wow hemsida står reward tabard när man nått scout! Fråga hur får jag (om man får) tabarden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag är rankad scout med min warrior! på wow hemsida står reward tabard när man nått scout! Fråga hur får jag (om man får) tabarden? Köper den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Köper den. ...i PvP vendorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vackert Har föresten fått för mig o skjuta alla smådjur (ekorrar, kaniner, snakes osv.) så fort jag ser dem ,har 105 i gun skill, använder det igentligen bara för att pulla monster. Måste minst ha skjutet slut 400 kulor på bara smådjur aja en screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hjälper en kompis med WC. Varför inte Horde i Byxan? Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 ...i PvP vendorn. ...av PvP vendorn. http://img125.imageshack.us/img125/6330/sdfsdf5fp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Lägg upp bilder på era chars som ja gjorde med min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Lägg upp bilder på era chars som ja gjorde med min Imorrn^^ Pallar inte stå i kö.. 420'e plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Imorrn^^ Pallar inte stå i kö.. 420'e plats 111'e plats suttit en stund nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts