Krax Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det är dmg:en du gör med staffen när du slår. Kolla på statsen istället. Alltså så är det bara onödigt att ha en staff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Alltså så är det bara onödigt att ha en staff? Dom brukar ju för det mesta ha bättre stats till casters än vanliga vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 På en av de 2 datorerna som står i mitt hus, så blir jag disconnectad från servern (Burning Legion) hela tiden. Nån som vet vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Fniss.. Hade tråkigt när jag var inne på min druid.. Skulle göra SM Cath och vill ha en lvl40+ grupp (lvl42 själv) men de fanns inget. Så jag skapade en raid med 9 deltagare mellan lvlarna 35-40 (plus mig då) och det tog väll typ 15-25 minuter att göra hela alltet:) Redigerad 10 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Min warrior är nu lv 19, misslyckades med RFC när jag var lv 17 så ja levlade lite. Vi ska försöka vårt gäng igen med RFC, efter det på söndag ska vi köra WC tänkte fixa svärdet man får där, Windblade tror jag det hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 RFC på lvl 19? Är inte RFC designad för lvl 11-16? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) RFC är för lvl 13-15. Redigerad 11 februari, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Gjorde RFC på lvl 11 med 3 andra som var lvl 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Ja gjorde då rfc på lvl 9 med en lvl 60 Redigerad 11 februari, 2006 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har en level 41 pala vart ska jag grinda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har en level 41 pala vart ska jag grinda? Tanaris, Hinterlands, Feralas. Men seriöst, grinda? Började "hardcoregrinda" när jag var 50+. Fortsätt questa lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) We're in the process of implementing a relic slot for the Paladin, Shaman and Druid. Ideally, this will be live upon the release of patch 1.10. Basically, this slot will allow these three classes to equip a relic item, since currently these classes are unable to reap the statistical benefits associated with equiping a ranged weapon...and we're tired of seeing you run around with Egan's Blaster. OMFG!? Äntligen Boozah! Dubbelpost, sorry Redigerad 11 februari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tanaris, Hinterlands, Feralas. Men seriöst, grinda? Började "hardcoregrinda" när jag var 50+. Fortsätt questa lite grann Okej men alla mina polare säger att de e onödigt att questa , det går fortare att grinda och göra incistances. Btw jag har också en Pally(dwarf) level 41 Är du retri? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Okej men alla mina polare säger att de e onödigt att questa , det går fortare att grinda och göra incistances. Btw jag har också en Pally(dwarf) level 41 Är du retri? 31 Holy 20 Retri. Speccar kanske om mig till 51 holy sen... Redigerad 11 februari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ngn som har tips på vad jag ska vara? Det ska vara ngn mid/easy class. Har redan testat Priest och Rogue. + att det ska vara roligt o vara den classen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ngn som har tips på vad jag ska vara? Det ska vara ngn mid/easy class. Har redan testat Priest och Rogue. + att det ska vara roligt o vara den classen Mage är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ngn som har tips på vad jag ska vara? Det ska vara ngn mid/easy class. Har redan testat Priest och Rogue. + att det ska vara roligt o vara den classen Testa Hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Någon som kan lägga upp en länk till patch från 1.000 till 1.8.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Någon som kan lägga upp en länk till patch från 1.000 till 1.8.2? Ehm starta wow och den uppdaterar av sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Ehm starta wow och den uppdaterar av sig själv? Ehmm så är mitt WoW på e privat server! + så har jag aldrig i mitt liv spelar WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts