Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tack

Förresten är det någon som vet hur man får Resource Crate i Arathi Basin ?

Om jag inte har helt fel så måste du vinna en gång i AB, är inte så mycket av en PvPare, men jag har för mig att det var något sånt första gången jag var där.. -_-

EDIT: Huvva, ny sida. Dö trådjävel, dö! Livets ironi

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man in det i spelet ?

Om du inte använd AddOns innan ska du inte ge dig på ett stort jävla AddOn-pack. Speciellt inte detta som innehåller Discord saker. Discord är fruktansvärt kraftfullt eftersom du kan göra precis allt med det men det tar så sjukt lång tid att fixa till det och du bör ha lite vana med scripting och dylikt för att förstå dig på det.

Men som Knark säger, Extracta allt till WoWdir/Addons

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte använd AddOns innan ska du inte ge dig på ett stort jävla AddOn-pack. Speciellt inte detta som innehåller Discord saker. Discord är fruktansvärt kraftfullt eftersom du kan göra precis allt med det men det tar så sjukt lång tid att fixa till det och du bör ha lite vana med scripting och dylikt för att förstå dig på det.

Men som Knark säger, Extracta allt till WoWdir/Addons

Jag pallar inte ladda ner någon annan nu, men jag har använt AddOns förrut -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag pallar inte ladda ner någon annan nu, men jag har använt AddOns förrut -_-

Well, du får det 100 gånger lättare.

Just UUI har för mycket onödigt skräp man aldrig kommer använda.

Det mesta beror på vad du är för lvl, klass, ras, om du PvPar, Raidar, professions m.m.

Några AddOns som de flesta klasser och lvlar kan använda är väl Atlas, Gatherer(om du har ett gathering Profession), En barmod(discord bars, CT_Bars, osv.) Man behöver inte så mycket mer faktist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, du får det 100 gånger lättare.

Just UUI har för mycket onödigt skräp man aldrig kommer använda.

Det mesta beror på vad du är för lvl, klass, ras, om du PvPar, Raidar, professions m.m.

Några AddOns som de flesta klasser och lvlar kan använda är väl Atlas, Gatherer(om du har ett gathering Profession), En barmod(discord bars, CT_Bars, osv.) Man behöver inte så mycket mer faktist.

Inget jag hittade sidan.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet en bra sida där man kan se vad vilka klasser kan ha för typ av armor osv! Ps orkar inte söka är för lat

Hunter = Leather, Mail (Lvl 40)

Rogue = Leather, cloth

Priest = Cloth

Warrior = Cloth, Leather, Mail, Plate (Lvl 40)

Shaman = Leather, Cloth, Mail (Lvl 40)

Mage = Cloth

Warlock= Cloth

Druid = Leather, Cloth

Paladin = Leather, Cloth, Mail, Plate (Lvl 40)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man tar screenshots i WoW så blir det ju .TGA filer hurfår man dom till typ .JPG eller nåt ?

Eller så lär man sig använda internet till att söka.

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=238

Funkar mycket bra. Lägg den Screenshots mapen... Öppna programet, sen först ta bort adjust image brightness, (Bilden blir extremt ljus om man inte tar bort det.) Sen trycker du start och alla dina TGA blir till JPEG och programet tar bort TGA filerna också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor