Mark Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Tack Förresten är det någon som vet hur man får Resource Crate i Arathi Basin ? Om jag inte har helt fel så måste du vinna en gång i AB, är inte så mycket av en PvPare, men jag har för mig att det var något sånt första gången jag var där.. EDIT: Huvva, ny sida. Dö trådjävel, dö! Livets ironi Redigerad 9 februari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Tack Förresten är det någon som vet hur man får Resource Crate i Arathi Basin ? Ehm.. de försvann i någon patch för ett tag sen. Nu får man medaljer som man lämnar in sen för att få reputation. Du får 1 när du förlorar och 3 när du vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 UUI Hur får man in det i spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur får man in det i spelet ? World Of Warcraft --> Interface --> Addons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 World Of Warcraft --> Interface --> Addons Jag har gjort det men det funkar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Hur får man in det i spelet ? Om du inte använd AddOns innan ska du inte ge dig på ett stort jävla AddOn-pack. Speciellt inte detta som innehåller Discord saker. Discord är fruktansvärt kraftfullt eftersom du kan göra precis allt med det men det tar så sjukt lång tid att fixa till det och du bör ha lite vana med scripting och dylikt för att förstå dig på det. Men som Knark säger, Extracta allt till WoWdir/Addons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Om du inte använd AddOns innan ska du inte ge dig på ett stort jävla AddOn-pack. Speciellt inte detta som innehåller Discord saker. Discord är fruktansvärt kraftfullt eftersom du kan göra precis allt med det men det tar så sjukt lång tid att fixa till det och du bör ha lite vana med scripting och dylikt för att förstå dig på det. Men som Knark säger, Extracta allt till WoWdir/Addons Jag pallar inte ladda ner någon annan nu, men jag har använt AddOns förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jag pallar inte ladda ner någon annan nu, men jag har använt AddOns förrut Well, du får det 100 gånger lättare. Just UUI har för mycket onödigt skräp man aldrig kommer använda. Det mesta beror på vad du är för lvl, klass, ras, om du PvPar, Raidar, professions m.m. Några AddOns som de flesta klasser och lvlar kan använda är väl Atlas, Gatherer(om du har ett gathering Profession), En barmod(discord bars, CT_Bars, osv.) Man behöver inte så mycket mer faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Well, du får det 100 gånger lättare. Just UUI har för mycket onödigt skräp man aldrig kommer använda. Det mesta beror på vad du är för lvl, klass, ras, om du PvPar, Raidar, professions m.m. Några AddOns som de flesta klasser och lvlar kan använda är väl Atlas, Gatherer(om du har ett gathering Profession), En barmod(discord bars, CT_Bars, osv.) Man behöver inte så mycket mer faktist. Inget jag hittade sidan. Redigerad 9 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Någon som vet en bra sida där man kan se vad vilka klasser kan ha för typ av armor osv! Ps orkar inte söka är för lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Någon som vet en bra sida där man kan se vad vilka klasser kan ha för typ av armor osv! Ps orkar inte söka är för lat Hunter = Leather, Mail (Lvl 40) Rogue = Leather, cloth Priest = Cloth Warrior = Cloth, Leather, Mail, Plate (Lvl 40) Shaman = Leather, Cloth, Mail (Lvl 40) Mage = Cloth Warlock= Cloth Druid = Leather, Cloth Paladin = Leather, Cloth, Mail, Plate (Lvl 40) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 När man tar screenshots i WoW så blir det ju .TGA filer hurfår man dom till typ .JPG eller nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 När man tar screenshots i WoW så blir det ju .TGA filer hurfår man dom till typ .JPG eller nåt ? Öppna det i photoshop o spar det till jpg Lv 16 nu, ska försöka fixa lv 17 imorn, den vid 7 tiden ska vi köra Rage Fire Chasm instancen ska vara tank, aja här är jag o myser med min klasskompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När man tar screenshots i WoW så blir det ju .TGA filer hurfår man dom till typ .JPG eller nåt ? Eller så lär man sig använda internet till att söka. http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=238 Funkar mycket bra. Lägg den Screenshots mapen... Öppna programet, sen först ta bort adjust image brightness, (Bilden blir extremt ljus om man inte tar bort det.) Sen trycker du start och alla dina TGA blir till JPEG och programet tar bort TGA filerna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Thotim vilken guild är du med i med priesten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Precis dödat mitt första svin, fick 5000xp för det, från lvl 1 till lvl 5 på direkten. Julgran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Precis dödat mitt första svin, fick 5000xp för det, från lvl 1 till lvl 5 på direkten. Julgran? Är det där crackad/privatserver ? Isåfall kan du pm:a länk ? EDIT: BILD----- Redigerad 10 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om classes med staff: På en staff står ju typ "wep dmg 13-40" Gäller det dmg när man slår eller bonus när man gör en magic skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur patchar man ner sitt WoW ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Om classes med staff: På en staff står ju typ "wep dmg 13-40" Gäller det dmg när man slår eller bonus när man gör en magic skill? Det är dmg:en du gör med staffen när du slår. Kolla på statsen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts