lulle Skrivet 7 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Med frostbolt? wtf? Crittar som mest 900+ med pyroblast. I och för sig så är jag fire-speccad. Bara jag har instant aoe så är jag nöjd. Guild-möte idag. Ganska trevligt fast när jag började dansa på guild-ledarens skrivbord blev dom ganska sura Vad är det för rum och var ligger det Har inte sett det tror jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Men för tusen bövlar. Speccade om från fire till frost idag i hopp om att göra med dmg. Men, men .. jag gör bara 230-träffar med frost bolt? Hm? wtf? Jag betalade ffs 10g för att specca om och har ingen större lust att göra det igen. Du kanske vill ha min spec då ja poster den här sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Vad är det för rum och var ligger det Har inte sett det tror jag :"> Stormwind. Vid Deeprun tram. Lite norr om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ska börja lira igen med Preist. Vad ska jag vara? Human,Dwarf,NE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Ska börja lira igen med Preist. Vad ska jag vara? Human,Dwarf,NE? Dwarf, mest uppskattade på högre level instancer pga deras "Fear Ward". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Dwarf, mest uppskattade på högre level instancer pga deras "Fear Ward". Fear Ward e imba!! - lvl 44 undead warlock @ Shattered Hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hur fungerar Troll Beserk Racial? Jag trodde att den gick igång när man får en crit men en kompis säger att man använder mana för det? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 På väg till Rage Fire Chasm ^^ skulle leka tank me mina rl polare men... vi hade ingen healer så gick åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mazze Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Är det nån som vet va den andra rasen på the burning crusade kommer att vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hur fungerar Troll Beserk Racial? Jag trodde att den gick igång när man får en crit men en kompis säger att man använder mana för det? Någon som vet? Dom har ändrat den igen, senast jag spelade som troll(cirka 1 månad sen) så använde man den för att få snabbare attack speed, ju mindre hp man hade kvar desto snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Någon som vet en sida där det står om WoW allmänt, asså från början till nu ? Hellst på svenska men går bra på engelska också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Dwarf, mest uppskattade på högre level instancer pga deras "Fear Ward". Om man satsar på att vara Shadow speccad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Nu blir jag så arg! Har spelat SM Libary typ 15 ggr men den där tjocka fula sega Doan vägrar droppa sin förbaskade Illisionary Rod (http://www.thottbot.com/?i=3228) Det står att det ska vara 34,6% Drop men njaaaaaa.. Inte riktigt kanske.. Finns det nått annat sätt att fåtag på den eller är det bara fortsätta spela Libary ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Nu blir jag så arg! Har spelat SM Libary typ 15 ggr men den där tjocka fula sega Doan vägrar droppa sin förbaskade Illisionary Rod (http://www.thottbot.com/?i=3228) Det står att det ska vara 34,6% Drop men njaaaaaa.. Inte riktigt kanske.. Finns det nått annat sätt att fåtag på den eller är det bara fortsätta spela Libary ? Det är ~35% chans att det droppar, men det betyder inte att du är garanterad en Illusionary Rod vart 3:e run, beror helt på slumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Hehe BG är rätt kul ju , vi ägde Allys idag (bild kommer imorrn) Jag undrar vart det är bra att questa för en 49 shaman, jag har hört The hinterlands, feralas och tanaris men något annat ? Uppdateras honor på onsdagar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Jag undrar vart det är bra att questa för en 49 shaman, jag har hört The hinterlands, feralas och tanaris men något annat ? Uppdateras honor på onsdagar ? Kanske azshara och wpl. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Kanske azshara och wpl. Ja. Okthxforthehelpkthxbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hur fungerar Troll Beserk Racial? Jag trodde att den gick igång när man får en crit men en kompis säger att man använder mana för det? Någon som vet? Innan 1.9 kunde man bara aktivera den efter en Critical strike. Då fick man 30% snabbare attack/spell attack i 10 sekunder. Eftersom det va efter en Crit så var den ganska jobbig att tajma in så dom fixade till den lite. Nu (efter 1.9) kan man aktivera den när som hellst. Dock så är det 10% snabbare om du har fullt liv och går livet under 20% eller något sånt så får du ut 30% av buffen. Allt för att inte göra den för imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Usch, idag är servrarna nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Usch, idag är servrarna nere Till 12 och om man har tur öppnar dom väll 15.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts