Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Men för tusen bövlar. Speccade om från fire till frost idag i hopp om att göra med dmg. Men, men .. jag gör bara 230-träffar med frost bolt? Hm? wtf? Jag betalade ffs 10g för att specca om och har ingen större lust att göra det igen.

Det blir väl 15g om du ska specca om igen?^^

För min kompis kostar det 50g nu x) det är max va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om en server är full, kan man alltså icke göra nya chars..? Oww..Kommer jag aldrig kunna göra en char på Dunemaul då, alltså? :P (En kompis tjötar om att jag ska göra en char där.. :P )

Dom servrar som har haft status "FULL" under en lång tid har char stop så man kan inte skapa mer chars på dom servrarna. Allt för att slippa köer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom servrar som har haft status "FULL" under en lång tid har char stop så man kan inte skapa mer chars på dom servrarna. Allt för att slippa köer.

Spinebreaker är skapligt full :P kö sent på kvällarna, aja hoppas dem byter snart, bara massa spaggar där för dem tror det heter Spainbreaker istället för Spinebreaker :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför lämmna du guilden då?

Deras looting system suger och raidtiderna passar mig inte. Och Ancestral Legacy är grymt mycket bättre. Illuminatis looting system funkar såhär: Raida mycket, då får du det du vill ha, kom en eller två gånger, då får du inte ett skit..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för tusen bövlar. Speccade om från fire till frost idag i hopp om att göra med dmg. Men, men .. jag gör bara 230-träffar med frost bolt? Hm? wtf? Jag betalade ffs 10g för att specca om och har ingen större lust att göra det igen.

Frys fast dom om du har improved frost nova.. Sen är det bara skjuta med frost bolt och CoC när dom är frysta..

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor