MyStiC Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Dingade till 60 för 2 dagar sen.. Dagen efter körde man MC och fick Arcanist crown och Arcanist belt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Dingade till 60 för 2 dagar sen.. Dagen efter körde man MC och fick Arcanist crown och Arcanist belt Jag vill också ha arcanist settet :'( Men nu ska ja nörda AV tills ja blir 52 bara ta xp där inne hoppas ja blir Stone Guard innan ja blir 60 om det nu går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Varför skulle han vara en bot? Buffen får du ju om någon lämnar inte Onyxias/Nefarians huvud i Stormwind/Orgrimmar? På den låga lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) Min tuffa lilla nya gubbe! Tayo! ! ! ! ! !! PvP freak ska jag bli med henne. Lvl 48 atm.. Redigerad 6 februari, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 På den låga lvl? Alla i staden får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Börjat lira WoW nu! Lvl 20 Tauren warrior. http://img514.imageshack.us/img514/3093/untitled12tt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Old news men ganska bra wow p film Click here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jahapp, stack från Illuminati nu, känns lite tråkigt eftersom jag hade så många vänner där . Nåja, joinar nog Ancestral Legacy snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jahapp, stack från Illuminati nu, känns lite tråkigt eftersom jag hade så många vänner där . Nåja, joinar nog Ancestral Legacy snart Varför lämmna du guilden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Spelar på Spinebreaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Men för tusen bövlar. Speccade om från fire till frost idag i hopp om att göra med dmg. Men, men .. jag gör bara 230-träffar med frost bolt? Hm? wtf? Jag betalade ffs 10g för att specca om och har ingen större lust att göra det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Spelar på Spinebreaker Vad har du för addons ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Men för tusen bövlar. Speccade om från fire till frost idag i hopp om att göra med dmg. Men, men .. jag gör bara 230-träffar med frost bolt? Hm? wtf? Jag betalade ffs 10g för att specca om och har ingen större lust att göra det igen. Det blir väl 15g om du ska specca om igen?^^ För min kompis kostar det 50g nu x) det är max va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad har du för addons ? Nåt addon pack jag laddade ner Ultimate UI hette det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 En bild säger mer än 1000 ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Så om en server är full, kan man alltså icke göra nya chars..? Oww..Kommer jag aldrig kunna göra en char på Dunemaul då, alltså? (En kompis tjötar om att jag ska göra en char där.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Så om en server är full, kan man alltså icke göra nya chars..? Oww..Kommer jag aldrig kunna göra en char på Dunemaul då, alltså? (En kompis tjötar om att jag ska göra en char där.. ) Dom servrar som har haft status "FULL" under en lång tid har char stop så man kan inte skapa mer chars på dom servrarna. Allt för att slippa köer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Dom servrar som har haft status "FULL" under en lång tid har char stop så man kan inte skapa mer chars på dom servrarna. Allt för att slippa köer. Spinebreaker är skapligt full kö sent på kvällarna, aja hoppas dem byter snart, bara massa spaggar där för dem tror det heter Spainbreaker istället för Spinebreaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 Varför lämmna du guilden då? Deras looting system suger och raidtiderna passar mig inte. Och Ancestral Legacy är grymt mycket bättre. Illuminatis looting system funkar såhär: Raida mycket, då får du det du vill ha, kom en eller två gånger, då får du inte ett skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2006 (redigerad) Men för tusen bövlar. Speccade om från fire till frost idag i hopp om att göra med dmg. Men, men .. jag gör bara 230-träffar med frost bolt? Hm? wtf? Jag betalade ffs 10g för att specca om och har ingen större lust att göra det igen. Frys fast dom om du har improved frost nova.. Sen är det bara skjuta med frost bolt och CoC när dom är frysta.. Redigerad 8 februari, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts