Mark Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Alltså finns det något fulare än en Night Elf på en ful liten raptor? Ursh, tycker inte om raptor. http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/WoWScrnShot_013106_175909.jpg Det är status att ha den mounten om man tänker på dropraten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Det sura är att ni är 50+ och håller på att dö av lvl 31 mobs. Det var precis i början Sen gick det bättre när vi började använda Blessing of Sacrifice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Bra addons? behöver nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Bra addons? behöver nya. CT_Raidassist och CT_Mod ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ye - 51 nu. Dags för AV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ye - 51 nu. Dags för AV Omg NAJS! JUH!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ye - 51 nu. Dags för AV Förvänta dig att bli ganska död där inne. Alla high lvl dödar för det mesta lvl 51. Speciellt rogues kommer köra ambush på dig. Så var det för mig, men nu är det tvärtom jag kör Aimed Shot på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Nu har nördat AV i 2 dagar, och skrapat ihop ca 1400hk, totalt 1800nu. När blir ja Senior Sergeant? Nytt crit rekord i AV idag Redigerad 5 februari, 2006 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nu har nördat AV i 2 dagar, och skrapat ihop ca 1400hk, totalt 1800nu. När blir ja Senior Sergeant? Nytt crit rekord i AV idag Det vet man alldrig. Men det är nog säkert att du kommer få ny rank på onsdag. Bara forsätt att köra pvp tills onsdag, sen har du din rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Nu har nördat AV i 2 dagar, och skrapat ihop ca 1400hk, totalt 1800nu. När blir ja Senior Sergeant? Nytt crit rekord i AV idag Med frostbolt? wtf? Crittar som mest 900+ med pyroblast. I och för sig så är jag fire-speccad. Bara jag har instant aoe så är jag nöjd. Guild-möte idag. Ganska trevligt fast när jag började dansa på guild-ledarens skrivbord blev dom ganska sura Redigerad 5 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 :'( Neffe är en jävla noob.. :'( :'( :'( Vi wipade på phase 3. 19%... Sen buggade sig skiten, tog 3 timmar för grinden att öppnas när vi väl hade snackat med en GM. Och då var det ingen som ville fortsätta. Aja, han SKA ner innan nästa reset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Guild-möte idag. Ganska trevligt fast när jag började dansa på guild-ledarens skrivbord blev dom ganska sura rp server ? Hmm fick han bannad . Attached Image ehm.. varför det? Du inser att du kan ha bannat en kille som spela hur länge som hellst med hur bra eq som hellst och et hur bra guild som hellst som bara börjar 20.00 går igenom Mc / BWL / Onyxia klara tills 00.00. gj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Guilden gjorde MC idag för typ 3'e gången.. 4 försök på lucifron. 40%, 90%, 50%, 1%.. GAH! 1%! 3458hp kvar.. Nån jävel aggrade impsen så alla dog :'( Redigerad 5 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Dingade 40 nyss med min warrior, köpte mount plus lite plate. *edit, äckligt ljus blev bilden också. Redigerad 5 februari, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hmm fick han bannad :'( . LOL! Varför skulle han vara en BOT? Jag har 1 bank char på varje server jag spelar på. Finns inget smidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Yeah, Raggy nere för tredje gången, första försöket och inga som helst komplikationer. Bara o börja farma nu då Fick [Crown of Destruction] me, så nu ser man riktigt het ut Blir väl främst som FR-gear då jag redan har DS-helmen. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/CoD-ofn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Grr.. Hur svårt ska det va att hitta en Engineer som kan göra en Gyrochronatom.. Aja, fixade 225/255 på herbing och alch nyss. Enbart för att kunna göra en Frost Oil. (ja, jag ska fixa Nifty Stopwatch). Direkt efter att jag hade gjort 1 Frost Oil bytte jag till Tailoring (Bara för att kunna göra Robe of the Archmage). Uppe på 107 nu. Lite mer wool sen kan jag börja med silk. Ångrar som fan att jag har sålt allt mitt silk jag lootat innan. Aja, sånt är livet. Nu ska jag sova. G'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag tror jag ska börja lira wow, har ju haft det i år o dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 LOL! Varför skulle han vara en BOT? Jag har 1 bank char på varje server jag spelar på. Finns inget smidigare. Innan ja såg buffen när han dödade alla på typ 2 slag så trodde ja han var en bot . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Innan ja såg buffen när han dödade alla på typ 2 slag så trodde ja han var en bot . Varför skulle han vara en bot? Buffen får du ju om någon lämnar inte Onyxias/Nefarians huvud i Stormwind/Orgrimmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts