Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nu har nördat AV i 2 dagar, och skrapat ihop ca 1400hk, totalt 1800nu.

När blir ja Senior Sergeant?  :)

Nytt crit rekord i AV idag :)

Med frostbolt? wtf?

Crittar som mest 900+ med pyroblast. I och för sig så är jag fire-speccad. Bara jag har instant aoe så är jag nöjd. :)

Guild-möte idag. Ganska trevligt fast när jag började dansa på guild-ledarens skrivbord blev dom ganska sura :unsure:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guild-möte idag. Ganska trevligt fast när jag började dansa på guild-ledarens skrivbord blev dom ganska sura  :unsure:

rp server ? :)

Hmm fick han bannad  .

Attached Image

ehm.. varför det? Du inser att du kan ha bannat en kille som spela hur länge som hellst med hur bra eq som hellst och et hur bra guild som hellst som bara börjar 20.00 går igenom Mc / BWL / Onyxia klara tills 00.00.

gj!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grr.. Hur svårt ska det va att hitta en Engineer som kan göra en Gyrochronatom.. :unsure:

Aja, fixade 225/255 på herbing och alch nyss. Enbart för att kunna göra en Frost Oil. (ja, jag ska fixa Nifty Stopwatch).

Direkt efter att jag hade gjort 1 Frost Oil bytte jag till Tailoring (Bara för att kunna göra Robe of the Archmage). Uppe på 107 nu. Lite mer wool sen kan jag börja med silk. Ångrar som fan att jag har sålt allt mitt silk jag lootat innan. Aja, sånt är livet.

Nu ska jag sova. G'natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor