Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vad ligger trialen på? 10 dagar? Kommer du inte över lvl 20 på 10 dagar är WoW ingent för dig. Really.

@Saleen: Illusionary Rod is teh suxxor.

Windweaver Staff - om du är mage (druid)

Hypnotic Blade+Prophetic Cane - Om du är horde caster.

Föredrar faktiskt Illusionary Rod framför Windweaver Staff, +14 till arcane spells är värdelöst då man i princip aldrig använder Arcane Missiles och Arcane Explosion förbättras så lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föredrar faktiskt Illusionary Rod framför Windweaver Staff, +14 till arcane spells är värdelöst då man i princip aldrig använder Arcane Missiles och Arcane Explosion förbättras så lite.

Jag använder det ganska ofta faktist. Och 14 dmg ger iaf en liten boost. Mina missiles gick from 85 > 90 och mina AE from 100~ 120~

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har just laddat ner flexbar men jag har ingen anning hur man använder det så jag har några frågor, allt jag vet är att man skriver in "/show flexbar button=1-nåntiing" och då kommer massa knappar up men jag undrar hur man..

Låser fast knapparna?

Förstorar och förminskar knapparna?

Och om man kan flytta grupp knapparna med flexbar och hur man gör det isånafall?

/flexbar lock button=a-b

/flexbar scale button=a-b scale=x-y

För att göra grupper använder man:

/flexbar group button=a-b anchor=x där x är den knapp du vill att man ska flytta runt gruppen med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Daggers = Ambush som alla rogue gör när man har 20 % liv kvar. = Pvp
En rogue kan ambusha backstaba dig på 100% hp.

Angående pvp builds är nästan alla rogue specc bra, beror lite på hur du vill spela.

Om du vill kötta allt vad det än är kör combat. Blade Flurry Adrenaline rush :D

Kör själv Cold Blood Preparation och det gillar ju inte casters då :wub:

And btw, Bluecruzz(?) lirade visst på samma realm. Han msgade mig nu i natt.  :wub:  :wub:

Nästan rätt ^_^ hur går det med farmandet btw? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående pvp builds är nästan alla rogue specc bra, beror lite på hur du vill spela.

Om du vill kötta allt vad det än är kör combat. Blade Flurry Adrenaline rush :D

Kör själv Cold Blood Preparation och det gillar ju inte casters då :wub:

Nästan rätt ^_^ hur går det med farmandet btw? :wub:

Men mjo klart dem gör. Men det är ändå störrigt när en noob rogue kommer och kör ambush när man precis har dödat en mob och har inget liv/mana kvar. Men annars är rogue ganska lätta att döda. Enkelt för en hunter om man får syn på dem. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men mjo klart dem gör. Men det är ändå störrigt när en noob rogue kommer och kör ambush när man precis har dödat en mob och har inget liv/mana kvar. Men annars är rogue ganska lätta att döda. Enkelt för en hunter om man får syn på dem.  :wub:

Mjo. De flesta hunters går att döda ändå. I allafall för mig, dock går de flesta cd's åt under de fighterna ^_^ 2x vanish 2x blind 2x sprint osv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo. De flesta hunters går att döda ändå. I allafall för mig, dock går de flesta cd's åt under de fighterna ^_^ 2x vanish 2x blind 2x sprint osv

Precis så gör alla hunters. Lägger en trap sen skjuter jag vilt. Orkar inte spamma traps för att döda en rogue. Onödigt enligt mig men rogues kan vara rätt jobbiga när dom får in kidney shot och allt annat trams som gör att man inte kan röra sig. :wub: Fast annars brukar Ignsina Of Alliance funka, tar bort alla "spells" och posion som gör att man går slöare, eller sitter fast. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill kötta allt vad det än är kör combat. Blade Flurry Adrenaline rush :wub:

Kör själv Cold Blood Preparation och det gillar ju inte casters då ;)

Nästan rätt :rolleyes: hur går det med farmandet btw? :rolleyes:

Jodå..

lvl 39 just nu, typ 20-30k till lvl 40. Har 95guld just nu så jag har råd med mount och allt. Men stannar upp ett tag och farmar WSG i lvl 30-39 gruppen. När jag väl kommer in i 40-49 gruppen så kommer det inga va skoj att spela längre. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder det ganska ofta faktist. Och 14 dmg ger iaf en liten boost. Mina missiles gick from 85 > 90 och mina AE from 100~ 120~

+14 till Arcane damage ger endast en boost på 2 ( 0,33(1,5/3,5) ) dmg med Arcane Explosion, så det kan inte stämma om du inte har annat equipment med +spell dmg på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå Mounts, snart är det dags för min första mount och vet itne riktigt vilken jag ska ta, har tycker att undeads (som jag är) mounts är lite tråkiga så jag funderar lite på en Raptor, men det passar väl itne speciellt bra till undead. :rolleyes:

Du måste också vara exalted med trollen för att köpa en raptor. Men det kanske du redan visste, annars är undead epic mount en av de coolaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor