Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Snurrade in mig själv lite. Vet inet om jag ska gå fire eller Arcane fullt ut atm. Kommer testa frost i sent lvl 60 läge så det är inget aktuellt just nu.

Men iaf, gjorde 2 tänkbara builds. Vad tycks?

(firebuild på bilden, Arcane i quoten)

Kör på enligt bilden, den bästa Firebuilden om du inte vill vara beroende av cooldowns imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt tjafs om Rogue specs, det finns ingen build som är bättre än den ena i PvP.

En Ass. heavy dagger build är väl dne mest vanliga speccen i PvP, och dne ger extremt hög burst damage med Ambush och Backstab. Combat Sword ter sig inte lika bra mot mages som Dagger builds eftersom man saknar burst damage. Däremot klarar man sig desto bättre mot Warriors, andra Roues, Shamans, Paladins etc.

En av dem vanligaste Dagger buildsen är Seal fate / Vigor:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050002000000000

Den ger hög combo point generation med Seal Fate och Vigor öppnar upp för interrestana kombinationer.

En av dem lite äldre buildsen är Cold Blood / Preparation:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055003030100000

Med 2x alla cooldowns är man så gott som osårbar i 1 vs 1, men man där snabbare än en critter om man inte har cooldownsen uppe.

Sen har vi Adrenaline Rush builden:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Utan Cold Blood och Ambush/Backstab saknar man brust damage för att ta ner casters lika snabbt, men den gör upp för det med imp. kick, enligt mig den bästa talenten någonsin.

För PvE kan man byta ut Improved Expose Armor mot Improved Slice and Dice.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Fick också min [Cloak of Firemaw] i förrgår :wub:

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rawr. Jag kan ändå inte komma över lvl 20 på trial'en, så man kan likaväl njuta.

Vad ligger trialen på? 10 dagar? Kommer du inte över lvl 20 på 10 dagar är WoW ingent för dig. Really.

@Saleen: Illusionary Rod is teh suxxor.

Windweaver Staff - om du är mage (druid)

Hypnotic Blade+Prophetic Cane - Om du är horde caster.

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ligger trialen på? 10 dagar? Kommer du inte över lvl 20 på 10 dagar är WoW ingent för dig. Really.

@Saleen: Illusionary Rod is teh suxxor.

Windweaver Staff - om du är mage (druid)

Hypnotic Blade+Prophetic Cane - Om du är horde caster.

Det går inte att komma över lvl 20 på trial :)

Mikolan: Ska man inte ha Master of Deception? Har alla andra alltid sagt till mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan hat fan undrat över den stavningen länge, x är en sån.....glömd bokstav..                                   

men jag skrev det aldrig med ett x eller?

Du skrev "ficksa" stavas 'fixa' om det ska vara rätt

x är bara en konstig bokstav... som åäö och sånt bajs.. lärde mig inte ens alfabetet ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har just laddat ner flexbar men jag har ingen anning hur man använder det så jag har några frågor, allt jag vet är att man skriver in "/show flexbar button=1-nåntiing" och då kommer massa knappar up men jag undrar hur man..

Låser fast knapparna?

Förstorar och förminskar knapparna?

Och om man kan flytta grupp knapparna med flexbar och hur man gör det isånafall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor