T-Ryder Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Meh, orka. WoW ser fruktansvärt kul ut och jag har inget kort å andvända^___________^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Meh, orka. WoW ser fruktansvärt kul ut och jag har inget kort å andvända^___________^ Kan ju spela nåt annat bara för att minska ditt sug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Snurrade in mig själv lite. Vet inet om jag ska gå fire eller Arcane fullt ut atm. Kommer testa frost i sent lvl 60 läge så det är inget aktuellt just nu. Men iaf, gjorde 2 tänkbara builds. Vad tycks? (firebuild på bilden, Arcane i quoten) Kör på enligt bilden, den bästa Firebuilden om du inte vill vara beroende av cooldowns imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Kan ju spela nåt annat bara för att minska ditt sug Mjo, spelar maplestory^_^ Ska nog ficksa så jag kan spela wow imorgon Redigerad 4 februari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Läs!! Mjo, spelar maplestory^_^ Ska nog ficksa så jag kan spela wow imorgon ficksa Ditt största i misstag hela ditt liv!! Mjo, spelar maplestory^_^ Ska nog fixa så jag kan spela wow imorgon Så här skrev du.. du känner mig inte.. jag var inte här... det här har aldrig hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Läs!! Ditt största i misstag hela ditt liv!! Så här skrev du.. du känner mig inte.. jag var inte här... det här har aldrig hänt Men vafan hat fan undrat över den stavningen länge, x är en sån.....glömd bokstav.. men jag skrev det aldrig med ett x eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Har spelat ett tag nu. Är på lvl 6 med min druid- Taur... Tau... Ja, vad fan heter de stora, håriga bestarna? Kul som fanken är det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Lölz. lvl 6. /giggle Keep up the spirit. Snart lvl 39 med magen. Snart kommer raptorn! And btw, Bluecruzz(?) lirade visst på samma realm. Han msgade mig nu i natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Nu när ja är 51 har jag äntligen speccat frost, me så happy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Allt tjafs om Rogue specs, det finns ingen build som är bättre än den ena i PvP. En Ass. heavy dagger build är väl dne mest vanliga speccen i PvP, och dne ger extremt hög burst damage med Ambush och Backstab. Combat Sword ter sig inte lika bra mot mages som Dagger builds eftersom man saknar burst damage. Däremot klarar man sig desto bättre mot Warriors, andra Roues, Shamans, Paladins etc. En av dem vanligaste Dagger buildsen är Seal fate / Vigor: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050002000000000 Den ger hög combo point generation med Seal Fate och Vigor öppnar upp för interrestana kombinationer. En av dem lite äldre buildsen är Cold Blood / Preparation: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055003030100000 Med 2x alla cooldowns är man så gott som osårbar i 1 vs 1, men man där snabbare än en critter om man inte har cooldownsen uppe. Sen har vi Adrenaline Rush builden: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Utan Cold Blood och Ambush/Backstab saknar man brust damage för att ta ner casters lika snabbt, men den gör upp för det med imp. kick, enligt mig den bästa talenten någonsin. För PvE kan man byta ut Improved Expose Armor mot Improved Slice and Dice. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Fick också min [Cloak of Firemaw] i förrgår Redigerad 4 februari, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vår hjälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Där tog mitt gamecard slut.. Har ett liggandes i väskan man vill se hur länge jag klarar mig utan WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Lölz. lvl 6. /giggle Keep up the spirit. Snart lvl 39 med magen. Snart kommer raptorn! And btw, Bluecruzz(?) lirade visst på samma realm. Han msgade mig nu i natt. Rawr. Jag kan ändå inte komma över lvl 20 på trial'en, så man kan likaväl njuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Själv är man lvl 35 (mage) nu och spelar bara en massa SM Libary, vill ha den där Illusionary Rod ! (http://www.thottbot.com/?i=3228) Sen är man lite sugen på en mount också! Redigerad 4 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Rawr. Jag kan ändå inte komma över lvl 20 på trial'en, så man kan likaväl njuta. Vad ligger trialen på? 10 dagar? Kommer du inte över lvl 20 på 10 dagar är WoW ingent för dig. Really. @Saleen: Illusionary Rod is teh suxxor. Windweaver Staff - om du är mage (druid) Hypnotic Blade+Prophetic Cane - Om du är horde caster. Redigerad 4 februari, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vad ligger trialen på? 10 dagar? Kommer du inte över lvl 20 på 10 dagar är WoW ingent för dig. Really. Det är en lvl cap på trialen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vad ligger trialen på? 10 dagar? Kommer du inte över lvl 20 på 10 dagar är WoW ingent för dig. Really. @Saleen: Illusionary Rod is teh suxxor. Windweaver Staff - om du är mage (druid) Hypnotic Blade+Prophetic Cane - Om du är horde caster. Det går inte att komma över lvl 20 på trial Mikolan: Ska man inte ha Master of Deception? Har alla andra alltid sagt till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Men vafan hat fan undrat över den stavningen länge, x är en sån.....glömd bokstav.. men jag skrev det aldrig med ett x eller? Du skrev "ficksa" stavas 'fixa' om det ska vara rätt x är bara en konstig bokstav... som åäö och sånt bajs.. lärde mig inte ens alfabetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Det går inte att komma över lvl 20 på trial Mikolan: Ska man inte ha Master of Deception? Har alla andra alltid sagt till mig Smaksak, jag föredrar imp. kick och Lethality framför MoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har just laddat ner flexbar men jag har ingen anning hur man använder det så jag har några frågor, allt jag vet är att man skriver in "/show flexbar button=1-nåntiing" och då kommer massa knappar up men jag undrar hur man.. Låser fast knapparna? Förstorar och förminskar knapparna? Och om man kan flytta grupp knapparna med flexbar och hur man gör det isånafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts