Blaucrozz Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 När kommer servrarna tillbaka? skulle dom inte komma upp kl.12 igen? kl 15.00 har du ingen koll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 HAHA jag är nog ganska bra pÃ¥ WoW! eller kanske inte, jag är lÃ¥g lvl men jag alla jag duellerat mot har jag vunnit! förutom när jag möte min kompis pÃ¥ lvl 30 men jag är pÃ¥ 13 Ã¥ en halv nu ska lira mer i helgen men Rogue skitkul att vara. Fast nÃ¥got fega ocksÃ¥ med Backstab och Stelth, slash, your'e dead Min kompis tobbe är pÃ¥ lvl 30 med Orc Hunter och duellerade 3 timmar och vann alla matcher, han gjorde Fake death hela tiden sÃ¥ han vann tänkte bara säga till alla som funderar pÃ¥ vilken klass dom ska va sÃ¥ är Rogue nedrans kul! hare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Warlocks fÃ¥r gratis mount ocksÃ¥ Hur kunde jag glömma! Längtar som fan pÃ¥ min Felsteed (Bara 7lvls kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Klockan är över 15 men ändÃ¥ har inte alla servar kommit igÃ¥ng igen. vad sur jag blir. kan inte spela :'( :'( :'( och deras hemsida funkar inte Redigerad 4 mars, 2005 av martin14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Funkar det för nÃ¥gon att spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Warlocks är ensamvargar som behöver sina summons för att överleva. Fixa impen asap och röj upp till lvl 10. DÃ¥ fÃ¥r du din Voidwalker i ett quest som är din stora feta blocker. vid lvl 20 kan du fÃ¥ din Succubus. Bra summon i party eftersom hon har sedusion som förlamar monster. Sen vid lvl 30 fÃ¥r man sin Felhunter( ) Har inte hunnit sÃ¥ lÃ¥ngt i utvecklingen med han än men det är en jävligt bra summon enligt mig. Sen är WL's inte svÃ¥rare än nÃ¥gon annan class. Alla classer har för och nackdelar. Nackdelarna med WL's är att dom har väldigt lite armor(fixas med demon skin) deras spells kostar en del och drar mycket mana. Fördelarna är att dom kan summona monster att slÃ¥ss vid sin sida och vid lvl 30 kan dom ocksÃ¥ enslava demons som är högst 2 lvls över. Dom har oxÃ¥ fear som är ytterst effektivt vid svÃ¥ra situationer. En sak till. vid lvl 10 och uppÃ¥t kommer du bli beroende av Soul Shards. När du tar drain life pÃ¥ ett monster och den dör under ritualen sÃ¥ fÃ¥r du en SS. SS kommer du sen behöva för att kunna summona pets, göra health/soul/fire/heart-stones, Shadowburn(en talent du ska fixa asap), ritual of summoning(en teleport till folk) m.m. En WL utan SS's är en död WL om det kommer monster. Hoppas det har gett dig en liten inblick i hur en WL fungerar. AlltsÃ¥; [+] Summons [+] Kraftfulla spells [+] Fear [+] Ritual of summoning [-] Soul shard beroende [-] Lite armor [-] Dyra spells [-] deras spells drar mycket mana Stellhell, du har varit suverän! tack! edit: nu kommer en annan frÃ¥ga; Undead eller Troll?? Redigerad 4 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) edit: nu kommer en annan frÃ¥ga; Undead eller Troll?? Beror förmodligen pÃ¥ vilken klass du vill vara. Redigerad 4 mars, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Stellhell, du har varit suverän! tack! edit: nu kommer en annan frÃ¥ga; Undead eller Troll?? Gnome Female. Hur roligt som helst att stÃ¥ och nukea och skriva /giggle ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Beror förmodligen pÃ¥ vilken klass du vill vara. Hmm... Rogue tror jag.. kanske gör en warlock eller hunter sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hmm... Rogue tror jag.. kanske gör en warlock eller hunter sen Troll isÃ¥nafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Stellhell, du har varit suverän! tack! edit: nu kommer en annan frÃ¥ga; Undead eller Troll?? Undead! FUCK THE BARRENS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Man är ju ändÃ¥ i Barrens sen? Eller Thousand Needles i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Man är ju ändÃ¥ i Barrens sen? Eller Thousand Needles i alla fall... Ja, men man är även i silverpine/hillsbrad även om man är troll/orc/tauren sÃ¥ det spelar ingen roll. Sluta klaga pÃ¥ att undead har sÃ¥ trÃ¥kig miljö. Den är inte trÃ¥kigare än nÃ¥gon annan plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 De förtjänar att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 De förtjänar att dö Nooo!! Horde äger! Alliance e ruttet @Stellhell: Ta inte illa upp, men undead verkar inte ha nÃ¥ vidare fin miljö frÃ¥n alla bilder jag sett, mest dött va ja har sett.. döda träd o sÃ¥nt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ta inte illa upp, men undead verkar inte ha nÃ¥ vidare fin miljö frÃ¥n alla bilder jag sett, mest dött va ja har sett.. döda träd o sÃ¥nt LOL!.. hmm varför heter dom undead.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 LOL!.. hmm varför heter dom undead.. Vandöda är det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Vandöda är det väll? Tror du onda döda personer hänger omkring pÃ¥ Fina blomstriga jättefina ställen.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Ja, men man är även i silverpine/hillsbrad även om man är troll/orc/tauren sÃ¥ det spelar ingen roll. Sluta klaga pÃ¥ att undead har sÃ¥ trÃ¥kig miljö. Den är inte trÃ¥kigare än nÃ¥gon annan plats. Det det jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Tror du onda döda personer hänger omkring pÃ¥ Fina blomstriga jättefina ställen.? Nej döda borde inte röra pÃ¥ sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts