lulle Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men kolla om man spelar pÃ¥ en server sÃ¥ kanske man gÃ¥r in pÃ¥ en annan e man samma gubbe med alla saker man hade osv?? Sen men när man börjar fÃ¥r man välja vilken stad man vill börja i dÃ¥?? För tex sÃ¥ har man gÃ¥t och gÃ¥tt mycket lÃ¥ngt sÃ¥ e man där man skulle vara i ett uppdrag tex sen kanske man gÃ¥r ut sÃ¥ börjar man Jätte lÃ¥ngt där ifrÃ¥n man var.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men kolla om man spelar pÃ¥ en server sÃ¥ kanske man gÃ¥r in pÃ¥ en annan e man samma gubbe med alla saker man hade osv?? Sen men när man börjar fÃ¥r man välja vilken stad man vill börja i dÃ¥?? För tex sÃ¥ har man gÃ¥t och gÃ¥tt mycket lÃ¥ngt sÃ¥ e man där man skulle vara i ett uppdrag tex sen kanske man gÃ¥r ut sÃ¥ börjar man Jätte lÃ¥ngt där ifrÃ¥n man var.......... Man spelar pÃ¥ samma server hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men kolla om nu jag loggar ut och sedan loggar in är allting kvar dÃ¥?? tex alla uppdrag jag har gjort alla saker jag har osv?? Sen 1 server vafan! en server för hela världen? det lÃ¥ter inte rimligt eller du kanske menade för sverige.. Och sen ehhe...... Kan man ha fler än en gubbe pÃ¥ sitt account tex jag har en gubbe min brossa har en och kanske nÃ¥gon polare har en eller kan man bara ha en gubbe.... Sen när man vill kanske ha en annan gubbe typ byter frÃ¥n människa till Orch gÃ¥r det?? Sen kan nÃ¥gon som kan detta för mig? och vem e god jag tror att människorna är goda och undead är onda men jag har sett en tjur e han god och vilket land tillhör han? Snälla hjälp mig med detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Bankomat kort och skit funkar inte va? det mÃ¥ste vara visa eller nÃ¥t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Men kolla om nu jag loggar ut och sedan loggar in är allting kvar dÃ¥?? tex alla uppdrag jag har gjort alla saker jag har osv?? Sen 1 server vafan! en server för hela världen? det lÃ¥ter inte rimligt eller du kanske menade för sverige.. Och sen ehhe...... Kan man ha fler än en gubbe pÃ¥ sitt account tex jag har en gubbe min brossa har en och kanske nÃ¥gon polare har en eller kan man bara ha en gubbe.... Sen när man vill kanske ha en annan gubbe typ byter frÃ¥n människa till Orch gÃ¥r det?? Sen kan nÃ¥gon som kan detta för mig? och vem e god jag tror att människorna är goda och undead är onda men jag har sett en tjur e han god och vilket land tillhör han? Snälla hjälp mig med detta Jävlar vad joobbigt det var att läsa det du skriver! Men iaf, ska försöka förklara lite av det jag fattade iaf. Det finns flera servrar. PÃ¥ betan fanns det uppÃ¥t 40 st för hela europa. Du kan inte ha bÃ¥de en alliance-gubbe och en hÃ¥rd-gubbe pÃ¥ samma server. Du kan ju spionera osv dÃ¥. Men när du loggar ut sÃ¥ sparas precis allt du har gjort och sen när du loggar in igen sÃ¥ är allt precis som det var när du loggade ut. Eller kanske inte sÃ¥ att alla gubbar stÃ¥r kvar pÃ¥ samma ställe osv, men allt som har med din gubbe att göra är precis som när du loggade ut. Ja, du kan ha flera gubbar pÃ¥ ditt konto. Även pÃ¥ flera servrar. Gör en lista här ocksÃ¥ pÃ¥ goda (alliance) och onda (horde) samt deras huvudstäder: Alliance: Human - Stormwind Night Elf - Darnassus Dwarf - Ironforge Gnome - Ironfroge Horde: Orc - Ogrimmar Tauren - Thunderbluff Troll - Ogrimmar Undead - Undercity Hoppas det klarnar lite mer för dig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Men kolla om nu jag loggar ut och sedan loggar in är allting kvar dÃ¥?? tex alla uppdrag jag har gjort alla saker jag har osv?? Sen 1 server vafan! en server för hela världen? det lÃ¥ter inte rimligt eller du kanske menade för sverige.. Och sen ehhe...... Kan man ha fler än en gubbe pÃ¥ sitt account tex jag har en gubbe min brossa har en och kanske nÃ¥gon polare har en eller kan man bara ha en gubbe.... Sen när man vill kanske ha en annan gubbe typ byter frÃ¥n människa till Orch gÃ¥r det?? Sen kan nÃ¥gon som kan detta för mig? och vem e god jag tror att människorna är goda och undead är onda men jag har sett en tjur e han god och vilket land tillhör han? Snälla hjälp mig med detta Alla updrag och grejjer du har gjort finns kvar efter att du har loggat ut. Det fanns väldigt mÃ¥nga servrar i betan. Du kan ha hur mÃ¥nga gubbar du vill pÃ¥ ditt konto, men jag tror inte att nÃ¥gon kan logga in pÃ¥ ditt konto medans du spelar. Dom goda är: Människor, dvärgar, alver och gnomer. Dom onda är: Tjurmänniskor, troll, orcer och odöda. PÃ¥ pvp servar kan dom onda attackera dom goda och tvärtom. PÃ¥ "normala" servrar kan dom onda attackera dom goda om dom goda kommer till en av dom ondas städer och tvärtom. Redigerad 7 februari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 PÃ¥ pvp servar kan dom onda attackera dom goda och tvärtom. PÃ¥ "normala" servrar kan dom onda attackera dom goda om dom goda kommer till en av dom ondas städer och tvärtom. GÃ¥r det att erövra av de godas städer om jag spelar för "the Horde" pÃ¥ en pvp server? Är det kanske teoretiskt möjligt, men omöjligt i praktiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 PÃ¥ pvp servar kan dom onda attackera dom goda och tvärtom. PÃ¥ "normala" servrar kan dom onda attackera dom goda om dom goda kommer till en av dom ondas städer och tvärtom. Det där var lite luddigt. Jag har enbart kört pvp. Om jag var i ett Alliance Terrirory (jag var night elf) sÃ¥ kunde ingen horde slÃ¥ mig om inte jag slog honom först. Om jag var i ett Contested Territory (bÃ¥de alliance och horde "äger" stället) sÃ¥ kunde folk slÃ¥ pÃ¥ mig utan att jag hade slagit pÃ¥ dom. Om jag var i ett Horde Territory sÃ¥ kunde jag bara slÃ¥ pÃ¥ folk om dom hade slagit pÃ¥ mig innan. (Lite skoj föresten när jag var i Durator (horde) och det kommer en lvl10 priest och gör mig till fÃ¥r, dÃ¥ är det alltsÃ¥ fritt fram för mig som lvl30 att slÃ¥ honom när jag inte längre är fÃ¥r. Han dör pÃ¥ tvÃ¥ slag. Vad tänker vissa med?) Dock är det enda jag vet om normal-servrar att dom ska vara betydligt trÃ¥kigare än pvp-servrar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Dom goda är: Människor, dvärgar, alver och gnomer. Dom onda är: Tjurmänniskor, troll, orcer och odöda. Det finns inga "goda" eller "onda", de har bara olika ursprung och uppfattningar I Wc3 var ju undead "de onda", i Wc3 är det bara det att det är tvÃ¥ olika allianser... Redigerad 7 februari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Det där var lite luddigt. Jag har enbart kört pvp. Om jag var i ett Alliance Terrirory (jag var night elf) sÃ¥ kunde ingen horde slÃ¥ mig om inte jag slog honom först. Om jag var i ett Contested Territory (bÃ¥de alliance och horde "äger" stället) sÃ¥ kunde folk slÃ¥ pÃ¥ mig utan att jag hade slagit pÃ¥ dom. Om jag var i ett Horde Territory sÃ¥ kunde jag bara slÃ¥ pÃ¥ folk om dom hade slagit pÃ¥ mig innan. (Lite skoj föresten när jag var i Durator (horde) och det kommer en lvl10 priest och gör mig till fÃ¥r, dÃ¥ är det alltsÃ¥ fritt fram för mig som lvl30 att slÃ¥ honom när jag inte längre är fÃ¥r. Han dör pÃ¥ tvÃ¥ slag. Vad tänker vissa med?) Dock är det enda jag vet om normal-servrar att dom ska vara betydligt trÃ¥kigare än pvp-servrar, Haha, kommer ocksÃ¥ ihÃ¥g nÃ¥got liknande fast jag spelade rollen som lvl 10 som slog lite pÃ¥ en lvl 35 tror jag. Haha killen var sÃ¥ shysst sÃ¥ han lät mig slÃ¥ honom utan att han gjorde motstÃ¥nd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Haha, kommer ocksÃ¥ ihÃ¥g nÃ¥got liknande fast jag spelade rollen som lvl 10 som slog lite pÃ¥ en lvl 35 tror jag. Haha killen var sÃ¥ shysst sÃ¥ han lät mig slÃ¥ honom utan att han gjorde motstÃ¥nd Ja, sÃ¥ kan man ju ocksÃ¥ göra. Fast det är roligare att ge dom en läxa. Men sen har jag ju ocksÃ¥ sett när tre stycken killar (lvl8-13) började slÃ¥ pÃ¥ en lvl40. Dom är ju tre stycken, sÃ¥ dom kommer ju självklart ta honom. Eller? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ja, sÃ¥ kan man ju ocksÃ¥ göra. Fast det är roligare att ge dom en läxa. Men sen har jag ju ocksÃ¥ sett när tre stycken killar (lvl8-13) började slÃ¥ pÃ¥ en lvl40. Dom är ju tre stycken, sÃ¥ dom kommer ju självklart ta honom. Eller? :\ Hahaha, lÃ¥t mig gissa... Dom fick RÃ…SPÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Hahaha, lÃ¥t mig gissa... Dom fick RÃ…SPÖ Vad fÃ¥r dig att tro det? Inte alls sÃ¥ att dom missar hela tiden och han tar var person pÃ¥ ett slag? Nä sÃ¥ är det ju inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ok nu fattar jag lite mer tack sÃ¥ mycket Urkas osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Sorry för dubbelpost men tröttnar man snabbt........?? För om man trörtnar snabbt finns det ingen mening och köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ta dig en titt i andra WoW-trÃ¥den. Där har jag ganska nyligen svarat pÃ¥ hur lätt iaf jag tröttnar. Iofs kan jag svara lite snabbt här ocksÃ¥: Nej, man tröttnar inte ett dugg snabbt (förutom i slutet av en beta när ens gubbe ska försvinna jättesnart ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 PÃ¥ normal servrar kan man ha chars pÃ¥ bÃ¥da sidorna. AssÃ¥ alliance och horde. Iallfall pÃ¥ betan. Och dessutom sÃ¥ tycker jag inte att normal är sÃ¥ trÃ¥kigt. Varför är pvp sÃ¥ jävla kul? Har inte testat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ok tack sÃ¥ mycket för alla svar osv, Om man tar pÃ¥ sig en ny rustning förändras gubbens utseende blir frÃ¥n skinnbit till riktig järn rustning? eller, för dom flesta bilderna jag har sett ser tex alla dvärgar likadana ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Ok tack sÃ¥ mycket för alla svar osv, Om man tar pÃ¥ sig en ny rustning förändras gubbens utseende blir frÃ¥n skinnbit till riktig järn rustning? eller, för dom flesta bilderna jag har sett ser tex alla dvärgar likadana ut Ja ditt utseende ändras om du har andra saker pÃ¥ dig. Jag tror du har sett sÃ¥ mÃ¥nga som ser likadana ut för att vissa klasser kan bara ha clothes och leather. Och dÃ¥ sÃ¥ ser dom flesta sakerna ganska lika ut. Men när du skapar en karaktär sÃ¥ fÃ¥r du ju själv välja hÃ¥rfärg och sÃ¥danna saker sÃ¥ att alla inte ska se likadana ut. Kolla in denna sidan om du vill veta vad det finns för olika sorter och vilka sorter som har vilka klasser. http://www.worldofwar.net/characters/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 E de nÃ¥n som fattar hur fula tauren och troll tjejerna ser ut??? ps. jag hatar att de kostar pengar att köra de. Därför tänker jag inte köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts