coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Okej vilken klass då?^^. Redigerad 2 februari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okej vilken klass då?^^. Ohh glömde skriva Om du är horde så var Shaman och om du är Alliance så var Mage/Rouge. Förresten. Någon som kan hjälpa mig med det här : Jag fick min polares konto och han har en 48 shaman på bladefist, men han skulle sluta förrut så sålde han alla grejjerna och gav bort guldet så jag sitter på några crappiga items och undrar hur jag ska få riktigt bra saker och var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Ohh glömde skriva Om du är horde så var Shaman och om du är Alliance så var Mage/Rouge. Förresten. Någon som kan hjälpa mig med det här : Jag fick min polares konto och han har en 48 shaman på bladefist, men han skulle sluta förrut så sålde han alla grejjerna och gav bort guldet så jag sitter på några crappiga items och undrar hur jag ska få riktigt bra saker och var ? Tigg efter pengar eller köp på en sida risken är att du blir bannad rekomenderas ej... Eller så får du fråga om någon vill hjälpa dig att hitta bra items Eller gå till något low lvl ställe och döda för pengar som du sedan kan köpa för i ah.. Redigerad 2 februari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vadå kan man köpa gears från sidor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ja det kan man men det är emot blizzards regler och du kan bli bannad om dom kommer på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ok, förresten så undrar min polare om någon vet nån sida där man kan köpa wow konton (ej blocket eller tradera) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ok, förresten så undrar min polare om någon vet nån sida där man kan köpa wow konton (ej blocket eller tradera) ? Eller är det du som undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Eller är det du som undrar? Nej jag har redan ett acc med bra chars, men min polare undrar fortfarande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Att köpa någon annans konto är emot blizz regler Och så kan ägaren lätt ta tillbaka sitt acc när han fått pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okey, men han funderar på hackade/private servers sånågon som kan pm:a mig en sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Bara du inte missupfattar mig som spydig eller elak . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Haha nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Haha nej Okej bra BTW håller på att träna upp min rouge hon är just nu på lvl 15 något bra vapen för en lvl 15 rouge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Okej bra BTW håller på att träna upp min rouge hon är just nu på lvl 15 något bra vapen för en lvl 15 rouge? Kör du alliance, spela upp gubben till lvl 17-18 sen kör dm.. extremt mycket bra saker där för rogues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag fick min polares konto och han har en 48 shaman på bladefist, men han skulle sluta förrut så sålde han alla grejjerna och gav bort guldet så jag sitter på några crappiga items och undrar hur jag ska få riktigt bra saker och var ? Man får mer eller mindre börja från noll igen. Jag gjorde samma sak med min lvl 35 warlock när jag bytte main char. När jag började igen så var den inget annat o göra än att börja döda lvl 10 mobs typ. Bara för att få lite boost med eq. I mitt fall så frågade jag varenda lvl 60 jag såg om dom kunda köra SM med mig så jag kunde få lite ordentlig eq. Hittade ett par som ställde upp på det. Fick också hjälp av en 60 lock att fixa enchanted goldrobe questen. Nu är han lvl 39 och har någolunda eq. Spelar dock aldrig på den längre. Nu för tiden lirar jag på min mage på varje ledigt tillfälle jag har. Min druid spelas bara på i BWL/MC/Ony nu för tiden. Den ska jag inte tröttna på som jag har gjort med alla mina andra alt chars. Felicia, lvl 60 Night Elf Druid @ Sunstrider. StellHell, lvl 39 Undead Warlock @ Emeriss. Feli, lvl 36 Troll Mage @ Talnivarr. Dandolme, lvl 31 Night Elf Rogue @ Sunstrider. Filicia, lvl 28 Human Priest @ Aggramar. Det är typ alla. Och av någon konstig anledning har jag alltid tröttnat runt 30.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Får man epic vapen när man gör instances ? @StellHell : Vad är eq Redigerad 3 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Får man epic vapen när man gör instances ? Man KAN få.. ... när man gör highlvl instancer.. Edit: EQ= Equipment Redigerad 3 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Man KAN få.. ... när man gör highlvl instancer.. Ok Någon som kan säga vad EQ är för något ? Redigerad 3 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ok Någon som kan säga vad EQ är för något ? En förkortning för equipment, alltså sakerna du har på dig och dina vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Aha ok Någon som har ett tips på någon instance jag kan köra med min Shaman 49 med ganska crappiga vapen och items ? Redigerad 3 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts