Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Okej vilken klass då?^^.

Ohh glömde skriva :o

Om du är horde så var Shaman och om du är Alliance så var Mage/Rouge.

Förresten.

Någon som kan hjälpa mig med det här :

Jag fick min polares konto och han har en 48 shaman på bladefist, men han skulle sluta förrut så sålde han alla grejjerna och gav bort guldet så jag sitter på några crappiga items och undrar hur jag ska få riktigt bra saker och var ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohh glömde skriva  :o

Om du är horde så var Shaman och om du är Alliance så var Mage/Rouge.

Förresten.

Någon som kan hjälpa mig med det här :

Jag fick min polares konto och han har en 48 shaman på bladefist, men han skulle sluta förrut så sålde han alla grejjerna och gav bort guldet så jag sitter på några crappiga items och undrar hur jag ska få riktigt bra saker och var ?

Tigg efter pengar eller köp på en sida risken är att du blir bannad rekomenderas ej...

Eller så får du fråga om någon vill hjälpa dig att hitta bra items

Eller gå till något low lvl ställe och döda för pengar som du sedan kan köpa för i ah..

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får mer eller mindre börja från noll igen.

Jag gjorde samma sak med min lvl 35 warlock när jag bytte main char.

När jag började igen så var den inget annat o göra än att börja döda lvl 10 mobs typ. Bara för att få lite boost med eq. I mitt fall så frågade jag varenda lvl 60 jag såg om dom kunda köra SM med mig så jag kunde få lite ordentlig eq. Hittade ett par som ställde upp på det. Fick också hjälp av en 60 lock att fixa enchanted goldrobe questen.

Nu är han lvl 39 och har någolunda eq. Spelar dock aldrig på den längre.

Nu för tiden lirar jag på min mage på varje ledigt tillfälle jag har. Min druid spelas bara på i BWL/MC/Ony nu för tiden.

Den ska jag inte tröttna på som jag har gjort med alla mina andra alt chars.

Felicia, lvl 60 Night Elf Druid @ Sunstrider.

StellHell, lvl 39 Undead Warlock @ Emeriss.

Feli, lvl 36 Troll Mage @ Talnivarr.

Dandolme, lvl 31 Night Elf Rogue @ Sunstrider.

Filicia, lvl 28 Human Priest @ Aggramar.

Det är typ alla. Och av någon konstig anledning har jag alltid tröttnat runt 30.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor