thotim Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Själv har man klarat hela MC, ZG, BWL och väntar nu ivrigt på AQ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Själv har man klarat hela MC, ZG, BWL och väntar nu ivrigt på AQ..... Hehe, grattis. Men har ni gjort alla quest till aq då? Redigerad 1 februari, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Omg varför älskar alla Chuck norris? Alla i STV General Chat på BF snackar alltid om honom t.ex: [Duggdugg]LFG Bhag'Thera!!! [Nörd]Chuck norris can beat Bhag'Thera by bearly staring at him. Edit: Har en fråga: Min main warrior(lvl 41) som jag hade tänkt Arms/fury specca kommer jag kunna tanka i End-game instances eller måste jag respecca till Protection senare? Du kommer kunna tanka, men tvivlar på att din guild kommer låta dig maintanka med arms/fury, speciellt om någon annan warrior är prot-speccad. Till UBRS och resten av dom lättare instancerna kommer du väl kunna tanka ganska så OK. Fast du ska veta att det underlättar något så enormt när man är prot speccad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Feral druid som är på lvl 55 vet inte vart jag ska vara orkar inte med eastern plaugelands och har gjort nästan alla quest i silithus måste gå up 1-2 levlar för att fortsätta där finns det nått bra ställe för mig att questa ? (förutom eastern och silithus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Hej, nu äntligen fick jag mitt WoW. Men något är fel jag installerade spelet efter det kom en rutan fram want to creat a acoount ja så jag gick in där skrev in allt game card serialen också sen tryckte agree alltså klart sen kom det inte upp något alls det stod bara klar där nere åt vänster på internet sidan så jag trodde allt var klart. Jag förväntans fullt gick in på World of Warcraft och skrev in mina uppgifter Namn och lösenord sen kom det upp att jag måste ladda ner patcherna ladda ner patcherna som jag skulle ladda ned sen så skulle jag gå in igen så stod det att det var fel uppgifter var fel på typ you must check your spelling account and password . jag gick in på Wow-europe och kollade då fanns inte mitt account ? Ska jag få ett mail för att aktivera kontot eller något har inte fått något mail iaf? "Jag vet att det är många stavfel så klaga inte VILL ATT DET SKA FUNKA!!" Redigerad 1 februari, 2006 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Feral druid som är på lvl 55 vet inte vart jag ska vara orkar inte med eastern plaugelands och har gjort nästan alla quest i silithus måste gå up 1-2 levlar för att fortsätta där finns det nått bra ställe för mig att questa ? (förutom eastern och silithus) 55? Tjaa, Winterspring kanske? Felwood? När du är lvl 59 så råder jag dig att grinda furbolgs i Winterfall Village i Winterspring. Dingade lvl 59 på morgonen, dingade 60 klockan 23.47, tog mig en hel dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Någon snälling som kan länka till alla patchar man behöver för att spela? Har nyss installerat men när jag tankar patcherna genom WoW så dör mitt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 55? Tjaa, Winterspring kanske? Felwood? När du är lvl 59 så råder jag dig att grinda furbolgs i Winterfall Village i Winterspring. Dingade lvl 59 på morgonen, dingade 60 klockan 23.47, tog mig en hel dag. Klar med båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ikväll ska Razorgore banne mig ner. Guilden har bestämmt att vi inte raidar något annat innan vi fått ner honom (sen ska vi även ta ner Hexxer i ZG ) Känns som vi skulle klara av honom rätt lätt men allt för många har dött i första fasen de senaste försöken. Jaojao, de är bara o kämpa på antar jag. Han är pain in the ass första gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Skiten laggar sönder... 0,5 mbit räcker inte, borde jag tänkt på. Är det så, eller är det min dator som suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Skiten laggar sönder... 0,5 mbit räcker inte, borde jag tänkt på. Är det så, eller är det min dator som suger? Vad har du för dator då? Sen beror det också på vart man är i spelet. Går du runt i Ironforge eller Orgrimmar med rätt så sunkig dator, lär det lagga rätt duktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Skiten laggar sönder... 0,5 mbit räcker inte, borde jag tänkt på. Är det så, eller är det min dator som suger? Det räcker bra, har kört WoW med modem Anledningen till att det laggar är att du har för dålig dator(sänk grafiken) eller att Blizzards serverar suger(det troliga) så det enda man kan göra är att whina på forumen Forumen Redigerad 1 februari, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Någon som vet ett bra ställe att grinda/questa för en level 48 troll shaman ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Någon som vet ett bra ställe att grinda/questa för en level 48 troll shaman ? Un'Goro eller Tanaris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Un'Goro eller Tanaris. Thx, jag är i Tanaris nu så det passar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Första gången nånsin Illuminati dödade Onyxia, tog oss 2 försök Onyxia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 gg laser beam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Är det du som har tagit bilden? Om du har är AQ kul då? Grymma saker som dropas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hmm ska börja med en ny spelare vilken klass rekommenderar ni?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hmm ska börja med en ny spelare vilken klass rekommenderar ni?. På horde gillar jag Taurens mest och på Alliance är Gnome/night elf roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts