Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Omg varför älskar alla Chuck norris? Alla i STV General Chat på BF snackar alltid om honom t.ex:

[Duggdugg]LFG Bhag'Thera!!!

[Nörd]Chuck norris can beat Bhag'Thera by bearly staring at him.

Edit: Har en fråga: Min main warrior(lvl 41) som jag hade tänkt Arms/fury specca kommer jag kunna tanka i End-game instances eller måste jag respecca till Protection senare?

Du kommer kunna tanka, men tvivlar på att din guild kommer låta dig maintanka med arms/fury, speciellt om någon annan warrior är prot-speccad.

Till UBRS och resten av dom lättare instancerna kommer du väl kunna tanka ganska så OK.

Fast du ska veta att det underlättar något så enormt när man är prot speccad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, nu äntligen fick jag mitt WoW. Men något är fel jag installerade spelet efter det kom en rutan fram want to creat a acoount ja så jag gick in där skrev in allt game card serialen också sen tryckte agree alltså klart sen kom det inte upp något alls det stod bara klar där nere åt vänster på internet sidan så jag trodde allt var klart. Jag förväntans fullt gick in på World of Warcraft och skrev in mina uppgifter Namn och lösenord sen kom det upp att jag måste ladda ner patcherna ladda ner patcherna som jag skulle ladda ned sen så skulle jag gå in igen så stod det att det var fel uppgifter var fel på typ you must check your spelling account and password . jag gick in på Wow-europe och kollade då fanns inte mitt account ? Ska jag få ett mail för att aktivera kontot eller något har inte fått något mail iaf?

"Jag vet att det är många stavfel så klaga inte VILL ATT DET SKA FUNKA!!"

Redigerad av vigebo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Feral druid som är på lvl 55 vet inte vart jag ska vara orkar inte med eastern plaugelands :ermm: och har gjort nästan alla quest i silithus måste gå up 1-2 levlar för att fortsätta där :) finns det nått bra ställe för mig att questa ? (förutom eastern och silithus)

55? Tjaa, Winterspring kanske? Felwood? När du är lvl 59 så råder jag dig att grinda furbolgs i Winterfall Village i Winterspring. Dingade lvl 59 på morgonen, dingade 60 klockan 23.47, tog mig en hel dag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ikväll ska Razorgore banne mig ner. Guilden har bestämmt att vi inte raidar något annat innan vi fått ner honom (sen ska vi även ta ner Hexxer i ZG ^_^ )

Känns som vi skulle klara av honom rätt lätt men allt för många har dött i första fasen de senaste försöken. Jaojao, de är bara o kämpa på antar jag. :P

Han är pain in the ass första gången.. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiten laggar sönder... 0,5 mbit räcker inte, borde jag tänkt på. Är det så, eller är det min dator som suger?  :ermm:

Det räcker bra, har kört WoW med modem :P

Anledningen till att det laggar är att du har för dålig dator(sänk grafiken) eller att Blizzards serverar suger(det troliga) så det enda man kan göra är att whina på forumen ^_^

Forumen

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor