Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Vi behandlar folk som dem behandlar oss... Ni började. Jag sa att jag hade en lista på soundtracket men ni bara kaxade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Grattis! Några kul drops då? Bloodfang Legs,band of Acuria,Netherwind Pants,Choker of the Fire Lord. jag tänker inte hålla på med massa Thottbot länkar osv =P Gör det själva om ni inte vet vad det är redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag är ändå djupt sårad. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Min polare lånade mitt konto förrut och körde upp en troll shaman till level 48, men när han skulle sluta köra så sålde han alla vapen och gav bort pengarna. Nu ska jag börja köra på den men är det någon som vet vart man kan skaffa pengar snabbt ? PS : Om någon vill hjälpa eller något sånt så /w Dahusa/Dahosa (nåt av dem, kommer inte rikrigt ihåg.) PS : Det e på Bladefist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det är inte coolt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det är inte coolt! :'( Käft, starta en whinetråd om du ska whina som en liten hora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Svenska! Inte nördska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Svenska! Inte nördska! Det är du som är nörd och jag hoppas att KalleR eller StellHell bannar dig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Dom är moderatorer inte admins. OCH DU VET INTE VILKA DET VAR SOM GJORDE DET FÖR DU ÄR NY HÄR!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Dom är moderatorer inte admins. OCH DU VET INTE VILKA DET VAR SOM GJORDE DET FÖR DU ÄR NY HÄR!!!!!!!! Hahahahahaha! Nu har du visst satt min sista potatis lille man. FYI så tillhör jag, kalle och arvid Global Moderator gruppen och med det så kan vi banna folk. Och ja, eftersom det enda du har gjort sen du blev unbannad är att snacka massa skit, spamma och vara alllmänt jobbig. Du vill inte veta hur många som har raporterat dina inlägg. Du hade din chans och sumpade den totalt. Ses igen om om några år. *BANNED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Hahahahahaha! Nu har du visst satt min sista potatis lille man. FYI så tillhör jag, kalle och arvid Global Moderator gruppen och med det så kan vi banna folk. Och ja, eftersom det enda du har gjort sen du blev unbannad är att snacka massa skit, spamma och vara alllmänt jobbig. Du vill inte veta hur många som har raporterat dina inlägg. Du hade din chans och sumpade den totalt. Ses igen om om några år. *BANNED* Tack!!! tacka resten av Global moderators gruppen är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har nu min 14- dagar- gratis- skiva i handen. Har installerat det, men nu är jag osäker när jag ska skapa ett account... Måste ändå fylla i antal månader osv... Men det står en text här som lugnar mig. Bara någon kan bekräfta? Vill inte slänga bort pengar när jag ska få 14 dagar gratis. "Choose from the payment methods below. Guest Passes do require payment information to be entered at the time of creation; however, this is for verification purposes only. A Guest Pass account will not be billed at any time and will expire automatically at the end of the trial period." Dessutom står det nere vid continue- knappen: "Your credit card will not be billed at this time. " Ingen fara va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har nu min 14- dagar- gratis- skiva i handen. Har installerat det, men nu är jag osäker när jag ska skapa ett account... Måste ändå fylla i antal månader osv... Men det står en text här som lugnar mig. Bara någon kan bekräfta? Vill inte slänga bort pengar när jag ska få 14 dagar gratis. "Choose from the payment methods below. Guest Passes do require payment information to be entered at the time of creation; however, this is for verification purposes only. A Guest Pass account will not be billed at any time and will expire automatically at the end of the trial period." Dessutom står det nere vid continue- knappen: "Your credit card will not be billed at this time. " Ingen fara va? Inte om du har ett kreditkort som tex Visa, annars kan du säga bye bye till dina 14 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 LIEK NREF STUPID DWAGON! Aja, var bara inlärnings rundor. Vi kör fullbuffade nästa vecka. Då jefflar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 LIEK NREF STUPID DWAGON! Aja, var bara inlärnings rundor. Vi kör fullbuffade nästa vecka. Då jefflar! :/ Vi är inte förbi Phase 1 än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Aja, Mr Gränd, vi ses om något år då . On-Topic: Hehe, Illuminati kom till Ragnaros igår, har ingen aning om vi dödade han eller inte. Idag ska vi försöka ta Onyxia . Illuminati is coming back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Villken addon använder du stellhell?, och var ska jag questa 51 shaman? Redigerad 1 februari, 2006 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Tack för all hjälp EDIT : Nya Alliance rasen enligt en skämtare på gamingeye. Omg varför älskar alla Chuck norris? Alla i STV General Chat på BF snackar alltid om honom t.ex: [Duggdugg]LFG Bhag'Thera!!! [Nörd]Chuck norris can beat Bhag'Thera by bearly staring at him. Edit: Har en fråga: Min main warrior(lvl 41) som jag hade tänkt Arms/fury specca kommer jag kunna tanka i End-game instances eller måste jag respecca till Protection senare? Redigerad 1 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Villken addon använder du stellhell?, och var ska jag questa 51 shaman? Det vet jag inte äns själv. Måste uppdatera det snart. Allt jag har nu är bara lite placeholders och ouppdaterade som jag hade innan 1.9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ikväll ska Razorgore banne mig ner. Guilden har bestämmt att vi inte raidar något annat innan vi fått ner honom (sen ska vi även ta ner Hexxer i ZG ) Känns som vi skulle klara av honom rätt lätt men allt för många har dött i första fasen de senaste försöken. Jaojao, de är bara o kämpa på antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts