Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Handskarna - BRD, Den instance suger hårt ^_^

Axelskydden - UBRS av The beast

Chesten - UBRS av Drakki

Leggings - Undeadsidan av Baroon

Hjälmen - Schoolo

Skorna - Kom inte ihåg vad stället hette men där det finns UD och Scarlet sida så släpps dom på Scarlet sidan.

Bracers Och Belt är Drop i alla High lvl instance :teehee:

Här Släpps Lightforge Coola :)

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Handskarna - BRD, Den instance suger hårt ^_^

Axelskydden - UBRS av The beast

Chesten - UBRS av Drakki

Leggings - Undeadsidan av Baroon

Hjälmen - Schoolo

Skorna - Kom inte ihåg vad stället hette men där det finns UD och Scarlet sida så släpps dom på Scarlet sidan.

Bracers Och Belt är Drop i alla High lvl instance :wub:

Här Släpps Lightforge Coola :teehee:

Haha lol okej får försöka att ta mig till alla instancer :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni slutade behandla mig såhär kunde det bli ändring. När jag kom hit försökte jag men ni sa ''Vad vet en nykomling som inte ni vet'' och liknande. Det var när jag skrev ner SA soundtracket. Men en nykomling som honom kunde ni skydda! Ni har förfan också varit orättvisa och ni svarar väl kaxigt efter dethär för ni är sååå vuxna men ni behandlade mig orättvist från början och om jag skrev något vettigt ignorerades jag bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni slutade behandla mig såhär kunde det bli ändring. När jag kom hit försökte jag men ni sa ''Vad vet en nykomling som inte ni vet'' och liknande. Det var när jag skrev ner SA soundtracket. Men en nykomling som honom kunde ni skydda! Ni har förfan också varit orättvisa och ni svarar väl kaxigt efter dethär för ni är sååå vuxna men ni behandlade mig orättvist från början och om jag skrev något vettigt ignorerades jag bara!

Snälla ta allt över pm eller msn ja vill inte få denna tråd låst ^_^ .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gulligt.

Gränd dude. Sluta beté dig så jävla barnsligt, sluta skylla ifrån dig på din ålder, sluta klaga på allt och alla och till sist sluta spamma.

Det var en anledning till att du blev bannad. Och eftersom du redan har 5varningar så ja, behövs det inga nya för att vi ska banna dig igen.

Kommer hålla ett extra öga på dig och ett snesteg så smiskar jag dig med moderator pinnen och du kan kyssa ditt arsle bye bye härifrån dom senaste ja, 100åren. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor