Blaucrozz Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) http://img451.imageshack.us/img451/5651/ragnaros2xo.jpg Första försöket idag. Känns helt ok (Första Serriösa försöket. Allt annat har varit Son's try. Inga pots osv.) Redigerad 30 januari, 2006 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Handskarna - BRD, Den instance suger hårt Axelskydden - UBRS av The beast Chesten - UBRS av Drakki Leggings - Undeadsidan av Baroon Hjälmen - Schoolo Skorna - Kom inte ihåg vad stället hette men där det finns UD och Scarlet sida så släpps dom på Scarlet sidan. Bracers Och Belt är Drop i alla High lvl instance Här Släpps Lightforge Coola Redigerad 30 januari, 2006 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Grattis! Några kul drops då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Handskarna - BRD, Den instance suger hårt Axelskydden - UBRS av The beast Chesten - UBRS av Drakki Leggings - Undeadsidan av Baroon Hjälmen - Schoolo Skorna - Kom inte ihåg vad stället hette men där det finns UD och Scarlet sida så släpps dom på Scarlet sidan. Bracers Och Belt är Drop i alla High lvl instance Här Släpps Lightforge Coola Haha lol okej får försöka att ta mig till alla instancer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Yay, får min dator på lördag, så då blir det hardcore MC runs . Börjar på söndag, wish me luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Första försöket idag. Känns helt ok (Första Serriösa försöket. Allt annat har varit Son's try. Inga pots osv.) Omg 59.2fps? Vad har du för überdator? :'( Grattis btw Redigerad 30 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Om ni slutade behandla mig såhär kunde det bli ändring. När jag kom hit försökte jag men ni sa ''Vad vet en nykomling som inte ni vet'' och liknande. Det var när jag skrev ner SA soundtracket. Men en nykomling som honom kunde ni skydda! Ni har förfan också varit orättvisa och ni svarar väl kaxigt efter dethär för ni är sååå vuxna men ni behandlade mig orättvist från början och om jag skrev något vettigt ignorerades jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Om ni slutade behandla mig såhär kunde det bli ändring. När jag kom hit försökte jag men ni sa ''Vad vet en nykomling som inte ni vet'' och liknande. Det var när jag skrev ner SA soundtracket. Men en nykomling som honom kunde ni skydda! Ni har förfan också varit orättvisa och ni svarar väl kaxigt efter dethär för ni är sååå vuxna men ni behandlade mig orättvist från början och om jag skrev något vettigt ignorerades jag bara! Snälla ta allt över pm eller msn ja vill inte få denna tråd låst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Installerar det imorgon då. 14 days here I come. Kan ingenting. Ho-hum. Guide me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Snälla ta allt över pm eller msn ja vill inte få denna tråd låst . Men sluta behandla mig som ni gjorde enda från början! Om jag hittade första tråden jag skrev i skulle jag gärna ge er en påminnelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Men sluta behandla mig som ni gjorde enda från början! Om jag hittade första tråden jag skrev i skulle jag gärna ge er en påminnelse. . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18351&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 http://img451.imageshack.us/img451/5651/ragnaros2xo.jpg Första försöket idag. Känns helt ok (Första Serriösa försöket. Allt annat har varit Son's try. Inga pots osv.) Skulle gärna sitta fint med den hammaren....dock så lär jag aldrig få den ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18351&hl= Gulligt. Gränd dude. Sluta beté dig så jävla barnsligt, sluta skylla ifrån dig på din ålder, sluta klaga på allt och alla och till sist sluta spamma. Det var en anledning till att du blev bannad. Och eftersom du redan har 5varningar så ja, behövs det inga nya för att vi ska banna dig igen. Kommer hålla ett extra öga på dig och ett snesteg så smiskar jag dig med moderator pinnen och du kan kyssa ditt arsle bye bye härifrån dom senaste ja, 100åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Där ser ni! Äntligen återvänder era minnen! Jag vart bara ignorerad och utskrattad när jag började här! Men ni kunde inte ens be om ursäkt för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Där ser ni! Äntligen återvänder era minnen! Jag vart bara ignorerad och utskrattad när jag började här! Men ni kunde inte ens be om ursäkt för det... Vi behandlar folk som dem behandlar oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Där ser ni! Äntligen återvänder era minnen! Jag vart bara ignorerad och utskrattad när jag började här! Men ni kunde inte ens be om ursäkt för det... Tar du illa upp för något som händer på internet ? Shiiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Killer_KeNT Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 HeJ, Jag klöpte world off wordcraft för någon vecka sedan. Min kompis och ajg körde någon instance i lvl 18 som han sa heten molten kor. Jag fick en strav vid namn kresent staf. ska fortsättalira nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Molten Core , måste man inte vara högre level än 18 i den ? Kan någon ge ett bra exempel på en instance som man kan köra i level 10-12(13,14,15) PS: Jag är en UD Mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Molten Core , måste man inte vara högre level än 18 i den ? Kan någon ge ett bra exempel på en instance som man kan köra i level 10-12(13,14,15) PS: Jag är en UD Mage Ragefire Chasm under Orgrimmar, lvl 14+ tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Någon som vill vara med i en horde guild på Al'Akir så messa mig ingame (Hultberg eller Mokingbird) Jag tänker starta den ikväll och efter det så skapar jag ett guildforum. Vill gärna ha namnförslag. Redigerad 31 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts