Sir.Per Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 *sigh* www.thottbot.com Den sidan funkar inte för mig :'( det kommer fram "en nätverkskabel är inte ansluten" när jag går in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Frukta inte, gott folk! Jag har sett ljuset och tänker nu inte lägga mig i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Frukta inte, gott folk! Jag har sett ljuset och tänker nu inte lägga mig i detta. Offtopic: Så du har spammat färdigt ? Ontopic:Finns det nån bra dungeon för low lvl warriors nära Thunder bluff eller nåt annat bra ställe där du får mkt bra saker,pengar o exp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Offtopic: Så du har spammat färdigt ? Ontopic:Finns det nån bra dungeon för low lvl warriors nära Thunder bluff eller nåt annat bra ställe där du får mkt bra saker,pengar o exp? Rfc är närmast den är i orgrimmar, för vilken lvl menar du? EDIT : wc är närmare Redigerad 29 januari, 2006 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) RFC på lvl13+ skulle jag tro.. Den ligger inne i OG Sen WC på 17+ (??inte säker??) den ligger i berget syd-väst om crossroads Redigerad 29 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vart är bästa stället at expa på för : Human Rouge level 11 Night Elf Druid level 11 Undead Mage level 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vart är bästa stället at expa på för : Human Rouge level 11 Night Elf Druid level 11 Undead Mage level 10 Inte så inne på Ally men Westfall kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ok men UD'n då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ok men UD'n då ? För dina ally gubbar.. klart westfall. Sen när det kommer horde.. testa Tirisfall Glade, eller åk till orc ställen. Kan inte horde, spelar inte som dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Tack för all hjälp EDIT : Nya Alliance rasen enligt en skämtare på gamingeye. Redigerad 30 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Okej nu har jag inget liv och har börjat spela igen. Tog mig upp till nivå 15 idag höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Haha noob det heter level Nej men vilken server, race och class ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 JAG SÄGER NIVÅ FÖR ATT JAG ÄR SVENSK!!! Och du har ingen talan för du reggade dig EFTER mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 JAG SÄGER NIVÅ FÖR ATT JAG ÄR SVENSK!!! Och du har ingen talan för du reggade dig EFTER mig! Ehh vem bryr sej om han reggade sej efter dig? han kanske har varit aktiv hela tiden medans du har varit bannad 99% av tiden och kommer för hoppningsvis bli bannad för alltid Vilken instance borde jag göra i lvl 29? gjorde rfk idag men den var ganska lätt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 JAG SÄGER NIVÅ FÖR ATT JAG ÄR SVENSK!!! Och du har ingen talan för du reggade dig EFTER mig! Jag vet att du uppfattar mig som kaxig...men jag stör mig grymt mycket på folk som du..kommer hit efter du varit bannad i ett år o sabbar, det är schysst det. Och vad har det med saken o göra att du reggade dig före honom? får man mera respekt för man e äldre medlem? det är snarare du som inte har någon talan om du resonerar så, du har varit bannad, inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag vet att du uppfattar mig som kaxig...men jag stör mig grymt mycket på folk som du..kommer hit efter du varit bannad i ett år o sabbar, det är schysst det. Och vad har det med saken o göra att du reggade dig före honom? får man mera respekt för man e äldre medlem? det är snarare du som inte har någon talan om du resonerar så, du har varit bannad, inte han. I am right behind you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Vi startar kampanjen "Alla ignorerar Mr Gränd" vem är med.... För att det inta ska bli offtopic så : Jag ska göra en ny char på någon ny server och vet inte vilken alliance som är roligast så förslag ? Förresten Mr Gränd : det var ett skämt Redigerad 30 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vi startar kampanjen "Alla ignorerar Mr Gränd" vem är med.... För att det inta ska bli offtopic så : Jag ska göra en ny char på någon ny server och vet inte vilken alliance som är roligast så förslag ? Förresten Mr Gränd : det var ett skämt Jag är VÄLDIGT med på det, en störande liten skit som vart bannad i ett år, hoppas modsen/Hultan bannar honom igen, han har inget här att göra om han bara spammar tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vad blev han banad för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Vad blev han banad för ? Antagligen spam BTW Var hittar ja dom andra lightfroge sakerna? ja beltet och axeksakerna vart hittar ja dom andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts