Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag kunde inte besegra en jäkla häxa i lvl 15... :teehee:

EN ENDA!!

Nörd, sluta spela då om det är så helvetes svårt. Blir saken bättre om du klagar här, idiot? Klaga hos nån annan, tönt. Vi gillar kanske att sitta isolerade från omvärlden och spela WoW? Det är våran hobby! Så stick härifrån innan jag skvallrar för min pappa!

Over and out, nörd.

Skkkkkkkarface

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lust att anmäla era inlägg! Från början var det ju så enkelt nu går det inte! Hatar magigrejer. OKEJ!!! JAG ÄR WARRIOR!!! SKA NI INTE BÖRJA GARVA NU?!!!

EDIT: Jag har rapporterat ditt inlägg redan, Skarface

EDIT 2: Det stavas SCarface med C... :teehee:

Seriöst... du är inte heller så trevlig o kommer hit o klagar o allt sånt shit, då får du ta o skylla dig själv att folk blir pissed på dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Jag har rapporterat ditt inlägg redan, Skarface

EDIT 2: Det stavas SCarface med C... :teehee:

Svar på EDIT: Tackar, tackar. Vi får se hur det blir med den saken, men förstår du inte att man blir lite kinkig om du kommer in i en tråd och kallar alla för nördar och osociala?

Svar på EDIT 2: Nämen, hoppsan då! Bäst jag slutar skolka från engelskalektionerna. Såklart jag vet att Scarface stavas med C! Men nu råkar det vara så att jag har en annan användare som heter Scarface som jag tyvärr glömt lösenordet på, och eftersom det CPar sig när jag ska fixa tillbaka det, så har jag en användare som heter Skarface (OMFG! Han stavar det med K! OMFG OMFG! Vad ska vi göra?! Ringa Polia? Grabben är ju helt slut i huvudet!)

Hej Mr Gränd, hur hade du det under din tid som du var bannad? Var det ett helvete? Jaha, då förstår jag varför du delar med dig av det i denna tråd. Puss och Kram, och vi ses i Oslo. :P

Din vän, Skarface med K.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor