Blues Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Skitspel är vad det är... Får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Skitspel är vad det är... Smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Men vaf*n!! Jag har varit lvl 14 en vecka nu och att döda domdär häxoran i lvl 15 är omöjligt och om jag ber om hjälp kan jag inte säga att jag gjort det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Men vaf*n!! Jag har varit lvl 14 en vecka nu och att döda domdär häxoran i lvl 15 är omöjligt och om jag ber om hjälp kan jag inte säga att jag gjort det själv!!! Sög inte spelet så jävla mycket nyss? varför lirar du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Men är du dum eller? Jag lirade fram tills igår när jag upptäckte att jag sög då insåg jag att man inte är mänsklig om man lirar det så mycket som alla lirare eller NÖRDAR skulle jag gärna säga! Som nWo4life sa: Ska jag träna? Nej jag kör WoW istället, det är mitt liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Så du tycker att WoW suger för att du inte klarar av lvl14-15? Hallå det gör man ju på ingen tid alls? imo så är det du som suger isf Bara för att du inte klarar det så säger du att dom som har gjort det är nördar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Exakt! Du kan inte säga att man inte är nörd om man inte kör det 23/7 (ja jag använde en trea) som ni beter er som om ni gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Men lol din tönt, du säger att spelet suger...Då vill jag att du ska säga varför, din faggot. PS; din signatur suger mer än dig själv. Redigerad 29 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag kunde inte besegra en jäkla häxa i lvl 15... EN ENDA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag kunde inte besegra en jäkla häxa i lvl 15... EN ENDA!! Det är ju hur lätt som helst Om du nu inte kunde döda dom, varför inte ta nått lättare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag kunde inte besegra en jäkla häxa i lvl 15... EN ENDA!! Vilken class och vilka grejor har du isånafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag kunde inte besegra en jäkla häxa i lvl 15... EN ENDA!! Nörd, sluta spela då om det är så helvetes svårt. Blir saken bättre om du klagar här, idiot? Klaga hos nån annan, tönt. Vi gillar kanske att sitta isolerade från omvärlden och spela WoW? Det är våran hobby! Så stick härifrån innan jag skvallrar för min pappa! Over and out, nörd. Skkkkkkkarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag kunde inte besegra en jäkla häxa i lvl 15... EN ENDA!! Hahaha? En level 15 klarar man ju på level ~12 Hoppas verkligen att du skojar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Jag har lust att anmäla era inlägg! Från början var det ju så enkelt nu går det inte! Hatar magigrejer. OKEJ!!! JAG ÄR WARRIOR!!! SKA NI INTE BÖRJA GARVA NU?!!! EDIT: Jag har rapporterat ditt inlägg redan, Skarface EDIT 2: Det stavas SCarface med C... Redigerad 29 januari, 2006 av Mr Gränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag har lust att anmäla era inlägg! Från början var det ju så enkelt nu går det inte! Hatar magigrejer. OKEJ!!! JAG ÄR WARRIOR!!! SKA NI INTE BÖRJA GARVA NU?!!! EDIT: Jag har rapporterat ditt inlägg redan, Skarface EDIT 2: Det stavas SCarface med C... Seriöst... du är inte heller så trevlig o kommer hit o klagar o allt sånt shit, då får du ta o skylla dig själv att folk blir pissed på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jo ni nu har jag varit borta härifrån allt för länge Har spelat WoW nonstop i princip så nu har jag blivit level 56. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 EDIT: Jag har rapporterat ditt inlägg redan, Skarface EDIT 2: Det stavas SCarface med C... Svar på EDIT: Tackar, tackar. Vi får se hur det blir med den saken, men förstår du inte att man blir lite kinkig om du kommer in i en tråd och kallar alla för nördar och osociala? Svar på EDIT 2: Nämen, hoppsan då! Bäst jag slutar skolka från engelskalektionerna. Såklart jag vet att Scarface stavas med C! Men nu råkar det vara så att jag har en annan användare som heter Scarface som jag tyvärr glömt lösenordet på, och eftersom det CPar sig när jag ska fixa tillbaka det, så har jag en användare som heter Skarface (OMFG! Han stavar det med K! OMFG OMFG! Vad ska vi göra?! Ringa Polia? Grabben är ju helt slut i huvudet!) Hej Mr Gränd, hur hade du det under din tid som du var bannad? Var det ett helvete? Jaha, då förstår jag varför du delar med dig av det i denna tråd. Puss och Kram, och vi ses i Oslo. Din vän, Skarface med K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 LÄSTE NI?! Skarface har TVÅ användare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 LÄSTE NI?! Skarface har TVÅ användare!! Och? Hoppas du blir bannad igen du är bara jobbig, Gjorde RFK för första gången idag finns det något bra för rogue i den instancen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Och? Hoppas du blir bannad igen du är bara jobbig, Gjorde RFK för första gången idag finns det något bra för rogue i den instancen? *sigh* www.thottbot.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts