Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Sir.Per Vad heter dem då? var ju skit coola, min rogue är lvl 35 atm, nån som vet var man ska lvla?

Stranglethorn Vale är bra. ^_^ Fast kanske inte så kul, på min server är stället världens gank ställe, efter 10 sek om du är low lvl är du död. Men kanske inte så på din server. Annars finns det Arathi Highlands också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På PVP så slåss man mot varandra (Alliance mot Horde)

På NORMAL så kan man kryssa i en grej om man vill bli attackerad från det andra "folket"

På RP så ska man leva in sig i sin gubbe

På RPPVP så lever man sig in i gubben som i RP men man kör PVP också

Vad tycker ni man ska välja om man som mest (vid tur) kan träffa ca 60 andra spelare i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni man ska välja om man som mest (vid tur) kan träffa ca 60 andra spelare i spelet?

70% kör PvP.

20% kör Normal efter att ha blivigt gankad på en PvP server.

10% kör RP/RPPVP för dom är rollspelare eller vill förstöra för rollspelare.

Mitt tips, börja på PvP server. Gillar du inte att slåss mot monster som använder hjärnan, alltså en levande person. (fattar inte hur folk INTE kan gilla det) så börjar du på en Normal server.

Om du inte kan rollspela eller äns vet vad det innebär ska du bara hålla dig borta från RP/RPPVP servrar. Ingen bryr sig om vad man har för lvl, eq, stats. Visst betyder det nått men håll det för dig själv. Dock är det jävligt kul och springa runt i städerna och skriva LFG Molten Core och liknande ända tills GM's kommer och säger att man ska dra. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju sånt du väljer själv.. Jag har en UD Mage (60 that is) .. som har Enchanting + Tailoring.. funkar bra..

DOck inte som inkomstkälla under tiden man levlar, iaf inte för min mage.

Rekommenderar Herbalism/Enchanting, vad min mage har för närvarande. Herbalism som inkomstkälla och Enchanting för själva enchantsen (även om de är få för casters) och en senare inkomstkälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor