beat Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Cirodan @ Drak'thul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Längtar tills lvl 29 kommer ha coola shoulders då, btw någon som vet var trollbane'leggings droppas? min gubbe (har inte shoulderserna nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larssson Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Sir.Per Vad heter dem då? var ju skit coola, min rogue är lvl 35 atm, nån som vet var man ska lvla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Sir.Per Vad heter dem då? var ju skit coola, min rogue är lvl 35 atm, nån som vet var man ska lvla? Stranglethorn Vale är bra. Fast kanske inte så kul, på min server är stället världens gank ställe, efter 10 sek om du är low lvl är du död. Men kanske inte så på din server. Annars finns det Arathi Highlands också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jag skulle hellre åka till Desolace framför arathi highland eller STV edit: Per hur orkar du spela troll? :< Redigerad 24 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag skulle hellre åka till Desolace framför arathi highland eller STV edit: Per hur orkar du spela troll? :< Troll rogue FTW! beserking är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Troll rogue FTW! Äntligen någon som har förstått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Är hon inte för söt. lvl 30 Troll Mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Normal, PVP, RP eller RPPVP? Vad tycker ni är roligast? Själv så hatar jag PVP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Normal, PVP, RP eller RPPVP? Vad tycker ni är roligast? Själv så hatar jag PVP. Vad är skilnaden på alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad är skilnaden på alla? Jag vet inte säkert, bara att jag hatar PVP. Normal= Normal? PVP= Player vs player RP= RolePlaying RPPVP= Roleplaying PVP Rätt? Men vad skall man ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad är skilnaden på alla? På PVP så slåss man mot varandra (Alliance mot Horde) På NORMAL så kan man kryssa i en grej om man vill bli attackerad från det andra "folket" På RP så ska man leva in sig i sin gubbe På RPPVP så lever man sig in i gubben som i RP men man kör PVP också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 På PVP så slåss man mot varandra (Alliance mot Horde) På NORMAL så kan man kryssa i en grej om man vill bli attackerad från det andra "folket" På RP så ska man leva in sig i sin gubbe På RPPVP så lever man sig in i gubben som i RP men man kör PVP också Vad tycker ni man ska välja om man som mest (vid tur) kan träffa ca 60 andra spelare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad tycker ni man ska välja om man som mest (vid tur) kan träffa ca 60 andra spelare i spelet? Du ska göra en göbbe på Defias Brotherhood. Sådeså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad tycker ni man ska välja om man som mest (vid tur) kan träffa ca 60 andra spelare i spelet? Flest folk kör PVP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad tycker ni man ska välja om man som mest (vid tur) kan träffa ca 60 andra spelare i spelet? 70% kör PvP. 20% kör Normal efter att ha blivigt gankad på en PvP server. 10% kör RP/RPPVP för dom är rollspelare eller vill förstöra för rollspelare. Mitt tips, börja på PvP server. Gillar du inte att slåss mot monster som använder hjärnan, alltså en levande person. (fattar inte hur folk INTE kan gilla det) så börjar du på en Normal server. Om du inte kan rollspela eller äns vet vad det innebär ska du bara hålla dig borta från RP/RPPVP servrar. Ingen bryr sig om vad man har för lvl, eq, stats. Visst betyder det nått men håll det för dig själv. Dock är det jävligt kul och springa runt i städerna och skriva LFG Molten Core och liknande ända tills GM's kommer och säger att man ska dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad för proffesions ska man satsa på om man är en Mage (Undead) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Det är ju sånt du väljer själv.. Jag har en UD Mage (60 that is) .. som har Enchanting + Tailoring.. funkar bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Det är ju sånt du väljer själv.. Jag har en UD Mage (60 that is) .. som har Enchanting + Tailoring.. funkar bra.. DOck inte som inkomstkälla under tiden man levlar, iaf inte för min mage. Rekommenderar Herbalism/Enchanting, vad min mage har för närvarande. Herbalism som inkomstkälla och Enchanting för själva enchantsen (även om de är få för casters) och en senare inkomstkälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Du ska göra en göbbe på Defias Brotherhood. Sådeså! Han spelar på privatservrar Sikorka på dom servrarna finns det bara 1 realm och den är pvp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts