Colan K Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Ville bara meddela att jag spelar pÃ¥ Doomauld (eller vad den heter) och är Undead Rogue lvl 11 Ska gÃ¥ med i en Guild med mina kompisar, vi är typ 5-7 st hittils.. happy playing! och att jag ägde er och tog den nya sidan MOHAHAHA Redigerad 1 mars, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ville bara meddela att jag spelar pÃ¥ Doomauld (eller vad den heter) och är Undead Rogue lvl 11 Ska gÃ¥ med i en Guild med mina kompisar, vi är typ 5-7 st hittils.. happy playing! och att jag ägde er och tog den nya sidan MOHAHAHA Är Rogue roliga att lira? för jag fÃ¥r mitt WoW snart (Beställningen är tyvär försenad ) sÃ¥ vet jag inte om ja ska va warlock eller Rogue... är Warlocks svÃ¥ra i början o sÃ¥nt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men jag har hört att grejerna stiger i värde stämmer det? Nej. Ang hur taur uttalas beror ju pÃ¥ vilket sprÃ¥k man vill uttala det pÃ¥. Prata man engelska sÃ¥ är det ju tÃ¥ren som det uttalas som. PÃ¥ svenska sÃ¥ är det tauren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag säger dÃ¥ "tÃ¥ren" iaf. Sen ska jag ocksÃ¥ säga att ni ska JOINA GUILDEN SNAKEBITE pÃ¥ servern Daggerspine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Spelar nÃ¥n pÃ¥ Dragonmaw?? Jag har 3 st Karaktärer där lvl 20 Dwarf Warrior , lvl 15 Night-Elf druid , lvl 15 Night-Elf Warrior (den jag spelar med) heter Celjin Redigerad 3 mars, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag säger dÃ¥ "tÃ¥ren" iaf. Sen ska jag ocksÃ¥ säga att ni ska JOINA GUILDEN SNAKEBITE pÃ¥ servern Daggerspine! Jag säger oxo tÃ¥ren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Jag har en frÃ¥ga; Om jag har ett account o inte vill fortsätta.. sen helt plötsligt vill jag börja igen, hur blir det dÃ¥ med accountet? (Om betalningen gÃ¥tt ut alltsÃ¥) Försvinner accountet eller e det bara skriva in sitt gammla lösenord och användarnamn och skriva in koden för sitt nya gameard o fortsätta lira där man var när man slutade?? Edit: sorry för dubbelpost Redigerad 2 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag har en frÃ¥ga; Om jag har ett account o inte vill fortsätta.. sen helt plötsligt vill jag börja igen, hur blir det dÃ¥ med accountet? (Om betalningen gÃ¥tt ut alltsÃ¥) Försvinner accountet eller e det bara skriva in sitt gammla lösenord och användarnamn och skriva in koden för sitt nya gameard o fortsätta lira där man var när man slutade?? Edit: sorry för dubbelpost Dem behÃ¥ller accounten i 6 mÃ¥nader har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 En frÃ¥ga, för jag har hört olika: Uttalas Tauren "Taoren" eller "TÃ¥ren" ? Inget är rätt eller fel. Du kan säga tavrent om du vill det.. ang. tauren/undead frÃ¥gan sÃ¥ tycker jag inte undead har sÃ¥ trÃ¥kig miljö. Jag har en 31 undead WL och jag tyckte inte det va trÃ¥kig miljö. Tauren har trÃ¥kigare isf och deras quester är mer utspridda än undeads. Sen kommer man ju bara pÃ¥ bÃ¥das sidor ändÃ¥ sÃ¥ det spelar ingen roll sÃ¥ sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 @Milkolan: tack!! @Stellhell: Du som lirat Warlock, jag undrar om ja ska lira Orc Warlock eller Troll Rogue , är warlocks svÃ¥ra i början eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Dem behÃ¥ller accounten i 6 mÃ¥nader har jag för mig. Vad jag vet sÃ¥ är dom kvar för alltid. Iofs inte för alltid, men sÃ¥länge servrarna är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vad jag vet sÃ¥ är dom kvar för alltid. Iofs inte för alltid, men sÃ¥länge servrarna är kvar. Dem behÃ¥ller dem sÃ¥ länge dem kan, vilket komemr bli runt 6 mÃ¥nader, sen är det inte lönt att ha gammal data pÃ¥ servrarna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Är det idag pre-paid korten släpps eller? Alla sidor säger olika datum sÃ¥ jag har inte sÃ¥ stor koll, wow-europe säger 04/03 - 2005 Webhallen säger 09/03 - 2005 cdon säger 25/03 - 2005 och en massa andra sidor pendlar mellan 8:e och 9:e, vad ska man tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Är det idag pre-paid korten släpps eller? Alla sidor säger olika datum sÃ¥ jag har inte sÃ¥ stor koll, wow-europe säger 04/03 - 2005 Webhallen säger 09/03 - 2005 cdon säger 25/03 - 2005 och en massa andra sidor pendlar mellan 8:e och 9:e, vad ska man tro? Blizzar har skikat ut korten och affärerna fÃ¥r börja sälja den 4'de mars men det varierar väll mellan olika butiler när dom väljer att sälja. Här där jag bor kunde man fÃ¥ tagpÃ¥ dom den 1sta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Lagra cash? Items? va tror du? Man kan inte lagra cash pÃ¥ bankerna, bara items Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 @Stellhell: Du som lirat Warlock, jag undrar om ja ska lira Orc Warlock eller Troll Rogue , är warlocks svÃ¥ra i början eller? Warlocks är ensamvargar som behöver sina summons för att överleva. Fixa impen asap och röj upp till lvl 10. DÃ¥ fÃ¥r du din Voidwalker i ett quest som är din stora feta blocker. vid lvl 20 kan du fÃ¥ din Succubus. Bra summon i party eftersom hon har sedusion som förlamar monster. Sen vid lvl 30 fÃ¥r man sin Felhunter( ) Har inte hunnit sÃ¥ lÃ¥ngt i utvecklingen med han än men det är en jävligt bra summon enligt mig. Sen är WL's inte svÃ¥rare än nÃ¥gon annan class. Alla classer har för och nackdelar. Nackdelarna med WL's är att dom har väldigt lite armor(fixas med demon skin) deras spells kostar en del och drar mycket mana. Fördelarna är att dom kan summona monster att slÃ¥ss vid sin sida och vid lvl 30 kan dom ocksÃ¥ enslava demons som är högst 2 lvls över. Dom har oxÃ¥ fear som är ytterst effektivt vid svÃ¥ra situationer. En sak till. vid lvl 10 och uppÃ¥t kommer du bli beroende av Soul Shards. När du tar drain life pÃ¥ ett monster och den dör under ritualen sÃ¥ fÃ¥r du en SS. SS kommer du sen behöva för att kunna summona pets, göra health/soul/fire/heart-stones, Shadowburn(en talent du ska fixa asap), ritual of summoning(en teleport till folk) m.m. En WL utan SS's är en död WL om det kommer monster. Hoppas det har gett dig en liten inblick i hur en WL fungerar. AlltsÃ¥; [+] Summons [+] Kraftfulla spells [+] Fear [+] Ritual of summoning [-] Soul shard beroende [-] Lite armor [-] Dyra spells [-] deras spells drar mycket mana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Warlocks fÃ¥r gratis mount ocksÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Warlocks fÃ¥r gratis mount ocksÃ¥ Och paladins. PÃ¥ tal om paladins sÃ¥ tycker jag det är den fuskigaste klassen i spelet. Den har ju allt Kan ha mail armor, kan hela och fÃ¥r mount gratis. Fuskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Men paladins är sÃ¥ trÃ¥kiga att spela med. Den roligaste av dem jag spelat var nog rouge och hunter. Rouge är bättre än hunter pÃ¥ PvP men huntern klarar sig bättre mot monster om man är ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 När kommer servrarna tillbaka? skulle dom inte komma upp kl.12 igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts