Blues Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Då har man börjat spela WoW igen då efter en och en halv månad. Lirar på Ragnaros och är en Dwarf Paladin Lvl 9. Vilka här kör på Ragnaros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Mjo, klart wow laggar med 256 ram. Kör med 512, laggar fortfarrande men datorn vänjer sig efter en stund. Kanske dags att bytta saker på datorn? Okej! Men håller på o sparar till nytt moderkort med pci-express kretsar 1gig ram och amd 64 2ghzX2 (ett uppgraderingspaket) och ett nytt grafik kort har inte bestämt mig än vilket. Fråga: Är det smartare att köpa typ 256 mer ram nu eller spara till paketet? Ontopic fråga: Vilket är lättaste/snabbaste sättet att kom till ironforge är i Darkshore i kalimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vilket är lättaste/snabbaste sättet att kom till ironforge är i Darkshore i kalimdor Ta båten till Wetlands(menethil harbor). Till fots får du sen springa igenom hela Wetlands. Du kommer nu till Loch Modan. Spring igenom skiten tills du kommer till Dun Morogh. Väl inne i Dun Morogh så går du bara åt väst så kommer du hitta till Ironforge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kanske lite offtopic men är det någon här som lirar på Realmen Dragonblight? Har en UD Rogue lvl 30 började för inte så länge sen som kallas Blazor Och har en Paladin lvl 60 men lirar inte så mkt på den mer som kallas Dausen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har 1.8 ghz processor 256ram och Geforce 3 ti 200 Sorry för Dubbelpost! Det laggade som fan för mig med 512ddr i Huvudstäderna så jag köpte en till 512 nu är det helt laggfritt men nu fryser spelet sig ibland Så vill du att det ska lagga mindre skaffa mer Ram Det är inte så dyrt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Byt ut Imp.MotW och Imp.HT. Skaffa Nature's Weapon, Omen of Clarity och (om du vill) Swiftshifter. Sådär @lulle: Jag har 2x512:or men det laggar inte mindre i IF för det på BF. Redigerad 22 januari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Lägg upp era profiler! Markwood @ Doomhammer EDIT: Klaga på mitt svärd, letar fortfarande efter ett bättre Redigerad 22 januari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lägg upp era profiler! Markwood @ Doomhammer EDIT: Klaga på mitt svärd, letar fortfarande efter ett bättre Fyfan vilket dåligt vapen. Du bör skämmas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Fyfan vilket dåligt vapen. Du bör skämmas! /sob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lägg upp era profiler! Ok. Har numera fullt med epics på alla armor slots. 7/8 Cenarion. 2/8 Stormrage. Och sen lite annat smått o gott. Felicia @ Sunstrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ok. Har numera fullt med epics på alla armor slots. 7/8 Cenarion. 2/8 Stormrage. Och sen lite annat smått o gott. Felicia @ Sunstrider Där ser man . Lite pengar du har där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hmm hur fixar man så att man kan ladda upp sin profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ok. Har numera fullt med epics på alla armor slots. 7/8 Cenarion. 2/8 Stormrage. Och sen lite annat smått o gott. Felicia @ Sunstrider Woah din skojare när blev du resto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Imponerande Gubbe Stellhell HUr fan kan du få så mycket pengar? Tycker det är assvårt att tjäna pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Copy + Paste signatur för den late Edit: Klicka på bilden för profil om någon missade Redigerad 22 januari, 2006 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Mr.M: Speccade Resto efter ett litet bråk mellan druiderna i guilden. Dom tyckte inte jag skulle få bida på healing saker pga. min specc så jag respeccade i början av veckan. lulle: Du är inte ensam om den frågan. Och jag har inget svar på den. Jag har ingen aning om var och hur jag får tag i pengarna, men det stiger hela tiden. Full MC run ger runt 30-40g plus i kassan om man inte wipar. Brukar mest spela på mina alt chars så jag antar att det är MC/BWL/etc som jag får pengar av nu i senare skede. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Ok. Har numera fullt med epics på alla armor slots. 7/8 Cenarion. 2/8 Stormrage. Och sen lite annat smått o gott. Felicia @ Sunstrider Fin char, nästan lika bra equipment som min alt druid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Mr.M: Speccade Resto efter ett litet bråk mellan druiderna i guilden. Dom tyckte inte jag skulle få bida på healing saker pga. min specc så jag respeccade i början av veckan. lulle: Du är inte ensam om den frågan. Och jag har inget svar på den. Jag har ingen aning om var och hur jag får tag i pengarna, men det stiger hela tiden. Full MC run ger runt 30-40g plus i kassan om man inte wipar. Brukar mest spela på mina alt chars så jag antar att det är MC/BWL/etc som jag får pengar av nu i senare skede. VA!? Vänta, hur i helvete kan du dra in 30-40g per MC run? Lucifron, Gehennas, Shazzrah och Sulfuron ger väl max 10g tillsammans? Däremot kammar man hem minst 20g på ett BWL run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Hej jag fattar inte hur man lägger upp sin profil för jag har laddat hem wow reader och logat in på min profil i själva programet, kan någon förklara hur jag får över det från spelet. Ps: Har orc shaman 50 bladfist - Lukana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ps: Har orc shaman 50 bladfist - Lukana Åh ja! Passa dig för en gnome female vid namn Tayo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts