Ante_freeman Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Någon som vet varför det laggar när jag kör? Är det för att jag har för lite ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Någon som vet varför det laggar när jag kör? Är det för att jag har för lite ram? Hur ska vi veta hur mycket ram minne du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag laggar hela tiden, hela datorns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Stell jag reseta min druid till feral, men vad tror du om det här till lvl 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Hur ska vi veta hur mycket ram minne du har? Jag har 1.8 ghz processor 256ram och Geforce 3 ti 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag har 1.8 ghz processor 256ram och Geforce 3 ti 200 Mjo, klart wow laggar med 256 ram. Kör med 512, laggar fortfarrande men datorn vänjer sig efter en stund. Kanske dags att bytta saker på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Kanske har varit uppe men men, vad jag har uppfattat det så ska man sattsa på antingen Arcane/Fire eller Arcane/Frost som mage. Men vilket är egentligen "bättre" ? Fick ett tips att jag skulle köra Arcane/Fire tills 45-50, sen byta till Frost, ska jag köra på den eller har något nått annat förslag? Redigerad 21 januari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kanske har varit uppe men men, vad jag har uppfattat det så ska man sattsa på antingen Arcane/Fire eller Arcane/Frost som mage. Men vilket är egentligen "bättre" ? Fick ett tips att jag skulle köra Arcane/Fire tills 45-50, sen byta till Frost, ska jag köra på den eller har något nått annat förslag? Oliver sa att du skulle satsa på fire väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Tjosan. Pallar ine kollai genom hela tråden så därför fr¨gar jag här. Var kan man hita/se alla moves, dvs /silly, /dance osv. Sen undrar jag om man kan komma in på battle fältet i ironforest i vilken lvl som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kanske har varit uppe men men, vad jag har uppfattat det så ska man sattsa på antingen Arcane/Fire eller Arcane/Frost som mage. Men vilket är egentligen "bättre" ? Fick ett tips att jag skulle köra Arcane/Fire tills 45-50, sen byta till Frost, ska jag köra på den eller har något nått annat förslag? Fire/Arcane 21/30/0 fram tills lvl 60. Att vid lvl 60 specca om till Frost/Arcane 21/0/30 för att fungera optimlat i hög-lvl instancers (BRS, MC, BWL) är väl att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Stell jag reseta min druid till feral, men vad tror du om det här till lvl 60? Värdelöst. Ska du ha feral spec så ska du ha HotW. och du BÖR ha LotP. sen har du massa onödiga saker i resto. Och missat det nödvändigaste. 5/5 Furor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kanske har varit uppe men men, vad jag har uppfattat det så ska man sattsa på antingen Arcane/Fire eller Arcane/Frost som mage. Men vilket är egentligen "bättre" ? Fick ett tips att jag skulle köra Arcane/Fire tills 45-50, sen byta till Frost, ska jag köra på den eller har något nått annat förslag? Mitt tips.. Kör Arcane / Fire tills ~54-55.. sen så Respeccar du till arcane / frost... Om du vet vad du gör så är arcane / frost det självklara valet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Orkar inte questa något mer, så någon som vet något bra ställe att grinda till lvl 30 på? Är lvl26 orc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Någon som vet fall det finns en sida där man kan se hur mycket xp man ska ha för alla lvl? Har sett det nånstans, men kommer inte ihåg vart. Även sökt, men inte hittat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Värdelöst. Ska du ha feral spec så ska du ha HotW. och du BÖR ha LotP. sen har du massa onödiga saker i resto. Och missat det nödvändigaste. 5/5 Furor. XD nu då: Redigerad 21 januari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Orkar inte questa något mer, så någon som vet något bra ställe att grinda till lvl 30 på? Är lvl26 orc.. Hillsbrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Nu börjar ja närma mig lvl 60.Något tips på hur ja ska göra i end game instancer?.Det är min första lvl 60:are.Är en paladin. Dessto närmare lvl 60 dessto mer närvös blir ja :"> Några tips?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 XD nu då: Byt ut Imp.MotW och Imp.HT. Skaffa Nature's Weapon, Omen of Clarity och (om du vill) Swiftshifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hillsbrad. Tackar, skall prövas. Några särskilda mobs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Tror det ska vara nån yeti grotta där nånstans, testa där. Men jag tror dom är 30+. Testa Durnholde Keep. EDIT: Coola, du ska för det mesta stå och buffa och se glad ut. Slå lite på mobsen, sådär..buff, slå, heala. Simpelt Redigerad 22 januari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts