Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Nemen, vem är det på bilden? :D

Jo, visst är det Chromaggus. Vi dödade Ebonroc och Flamegor idag. En väldigt underhållande med också otroligt tråkig raid idag.

Vi började invites halv 7. Klockan 7 börjar vi buffa oss och så. Första pullen kommer väl 20 över 7 eller något sånt.

Wipe efter wipe... Vi skulle precis till att avsluta för kvällen när vi bestämmer oss för att byta ställe att fightas på. Kapling! Vi dödar Ebonroc 20 i 12 men inga set items. (priest trinket och leather belt)

När vi äntligen, efter 4-5timmars försök så fick vi smaka på blodad tand och tänkte att vi måste ju iaf försöka på Flamegor. Sagt och gjort så pullar vi honom och börjar sakta inlärningen.

Vi hade lite problem med att få MT'n att hålla sig i liv när han kom farande och fortfarande var Enraged för att hunters inte kunde tranq shota honom pga. LOS problem. Vi fick iaf snurr på det hela ganska fort och efter en timme ungefär så låg han på backen framför oss.

Vid det här laget hade vi nu raidat i 6 timmar. Folk var trötta och slitna, men vi beslöt oss för att iaf få en skymt av Chromaggus. Så vi har en rolig fight med dom 2 vakterna som är utanför hans kammare. Riktigt äckliga vakter faktist.

Och sen, tillslut så får vi vårat önskade besök hos drakätaren Maggus. Eftersom ingen hade ork till att vara seriös blev det bara latchande och sen wipe. Men fick iaf in ett par smaskiga 800-900 MF spammande. :rolleyes:

Aja, Trött och sliten nu. Men jävligt nöjd! BWL PWND BY UE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, har tillslut lyckadts övertala en polare att ge mig hans tolvdagars trial som han fick i någon tidning någonstans. Man måste ha kredit kort så jag kan inte spela förens farsan anländer hem igen. Har bara några frågor:

1: När jag avslutar accountet(Hade inte planerat att köpa spelet är fattig) Kommer de att spara alla mina uppgifter då efteråt. Man var ju tvungen att lämna ut en massa personliga uppgifter och det känns lite skumt om de sparar det då. De ska ge fan i var jag bor och kortnumret efteråt!

2. Finns det någon möjlighet alls att någon idiot skulle få tag på kreditkortsnummret och ta pengarna (Både under och efter jag skapat accountet) Ja, jag vet att det låter larvigt

3. Det går inte fortsätta trial på trial?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, har tillslut lyckadts övertala en polare att ge mig hans tolvdagars trial som han fick i någon tidning någonstans. Man måste ha kredit kort så jag kan inte spela förens farsan anländer hem igen. Har bara några frågor:

1: När jag avslutar accountet(Hade inte planerat att köpa spelet är fattig) Kommer de att spara alla mina uppgifter då efteråt. Man var ju tvungen att lämna ut en massa personliga uppgifter och det känns lite skumt om de sparar det då. De ska ge fan i var jag bor och kortnumret efteråt!

2. Finns det någon möjlighet alls att någon idiot skulle få tag på kreditkortsnummret och ta pengarna (Både under och efter jag skapat accountet) Ja, jag vet att det låter larvigt

3. Det går inte fortsätta trial på trial?

1. Tror det.

2. Tror inte det.

3. Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför man måste skriva i kortnummer för trialen. Förstår ännu mindre varför man måste skriva adressen. Det är ju bara ett spel.

Vill inte hålla på med kreditkortsförfalskning o skit. Då blir nog blizzard gramse också.

En fråga till bara?

Om man spelar på gamecard behöver man kreditkort då me?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför man måste skriva i kortnummer för trialen. Förstår ännu mindre varför man måste skriva adressen. Det är ju bara ett spel.

Vill inte hålla på med kreditkortsförfalskning o skit. Då blir nog blizzard gramse också.

En fråga till bara?

Om man spelar på gamecard behöver man kreditkort då me?

Nej det behöver du inte med gamecard då skriver du bara in gamecard koden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor