Sir.Per Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. samma sak på bladefist all e svenskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nemen, vem är det på bilden? Jo, visst är det Chromaggus. Vi dödade Ebonroc och Flamegor idag. En väldigt underhållande med också otroligt tråkig raid idag. Vi började invites halv 7. Klockan 7 börjar vi buffa oss och så. Första pullen kommer väl 20 över 7 eller något sånt. Wipe efter wipe... Vi skulle precis till att avsluta för kvällen när vi bestämmer oss för att byta ställe att fightas på. Kapling! Vi dödar Ebonroc 20 i 12 men inga set items. (priest trinket och leather belt) När vi äntligen, efter 4-5timmars försök så fick vi smaka på blodad tand och tänkte att vi måste ju iaf försöka på Flamegor. Sagt och gjort så pullar vi honom och börjar sakta inlärningen. Vi hade lite problem med att få MT'n att hålla sig i liv när han kom farande och fortfarande var Enraged för att hunters inte kunde tranq shota honom pga. LOS problem. Vi fick iaf snurr på det hela ganska fort och efter en timme ungefär så låg han på backen framför oss. Vid det här laget hade vi nu raidat i 6 timmar. Folk var trötta och slitna, men vi beslöt oss för att iaf få en skymt av Chromaggus. Så vi har en rolig fight med dom 2 vakterna som är utanför hans kammare. Riktigt äckliga vakter faktist. Och sen, tillslut så får vi vårat önskade besök hos drakätaren Maggus. Eftersom ingen hade ork till att vara seriös blev det bara latchande och sen wipe. Men fick iaf in ett par smaskiga 800-900 MF spammande. Aja, Trött och sliten nu. Men jävligt nöjd! BWL PWND BY UE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Okej ska väl kanske börja lira på Shattered Hand då. Jag spelar där. Är du Horde eller Ally? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag spelar där. Är du Horde eller Ally? Jag tror nog jag ska köra Ally (Dwarf Paladin). Får ett GameCard den 20:de, ska börja då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 JAAAAAA!!! ! !! ! ! För 15 minuter sedan gick Nefarian ner! WOHOHOHOH! Kan lägga upp en liten video senare då den är redigerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Ebonroc: http://www.talnivarr.com/images/news0039/JPEG/ebonroc_hq.jpg Flamegor http://www.talnivarr.com/images/news0039/JPEG/flamegor_hq.jpg Chromaggus nästa, efter reset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Yeay epix i strat... Fast det var mail så det blir AH Fast 250g säger man inte nej till =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Ägd drake! Nu blir det Nefarian efter reset! (Vi lootade också Eye of Sulfuras på våran senaste Ragnaros kill. Första Alliance dropen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Kan lägga upp en liten video senare då den är redigerad! Men det hade ju vart kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 MEN GAAAAAAAAAAAAAH! Ingen som kan förklara varför Beastalkers Mantle inte vill droppa för mig i lbrs? Kört lbrs minst 5 gånger idag, bara samma skit och tråkiga skit saker som droppar. Som t.ex http://www.thottbot.com/?i=10465 , sen att den suger gör inte alls nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pannfisken Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Okej, har tillslut lyckadts övertala en polare att ge mig hans tolvdagars trial som han fick i någon tidning någonstans. Man måste ha kredit kort så jag kan inte spela förens farsan anländer hem igen. Har bara några frågor: 1: När jag avslutar accountet(Hade inte planerat att köpa spelet är fattig) Kommer de att spara alla mina uppgifter då efteråt. Man var ju tvungen att lämna ut en massa personliga uppgifter och det känns lite skumt om de sparar det då. De ska ge fan i var jag bor och kortnumret efteråt! 2. Finns det någon möjlighet alls att någon idiot skulle få tag på kreditkortsnummret och ta pengarna (Både under och efter jag skapat accountet) Ja, jag vet att det låter larvigt 3. Det går inte fortsätta trial på trial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Okej, har tillslut lyckadts övertala en polare att ge mig hans tolvdagars trial som han fick i någon tidning någonstans. Man måste ha kredit kort så jag kan inte spela förens farsan anländer hem igen. Har bara några frågor: 1: När jag avslutar accountet(Hade inte planerat att köpa spelet är fattig) Kommer de att spara alla mina uppgifter då efteråt. Man var ju tvungen att lämna ut en massa personliga uppgifter och det känns lite skumt om de sparar det då. De ska ge fan i var jag bor och kortnumret efteråt! 2. Finns det någon möjlighet alls att någon idiot skulle få tag på kreditkortsnummret och ta pengarna (Både under och efter jag skapat accountet) Ja, jag vet att det låter larvigt 3. Det går inte fortsätta trial på trial? 1. Tror det. 2. Tror inte det. 3. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pannfisken Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Någon som är säker och inte bara tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Någon som är säker och inte bara tror Orka, om någon skulle stjäla kreditkortsnummer av Blizzard, hur troligt är det att dom tar just ditt kort? Hur troligt är det att någon försöker? Hur troligt är det att dom lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Orka, om någon skulle stjäla kreditkortsnummer av Blizzard, hur troligt är det att dom tar just ditt kort? Hur troligt är det att någon försöker? Hur troligt är det att dom lyckas? 0,000000001 av 10000 typ =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pannfisken Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vafalls? Ni behövde inte mopsa upp er. Tack för hjälpen iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Vafalls? Ni behövde inte mopsa upp er. Tack för hjälpen iallafall! Du behöver inte oroa dig det minsta, på dom europeiska serverna kan man till och med registrera sig med ett fakat kreditkortsnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pannfisken Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Förstår inte varför man måste skriva i kortnummer för trialen. Förstår ännu mindre varför man måste skriva adressen. Det är ju bara ett spel. Vill inte hålla på med kreditkortsförfalskning o skit. Då blir nog blizzard gramse också. En fråga till bara? Om man spelar på gamecard behöver man kreditkort då me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Förstår inte varför man måste skriva i kortnummer för trialen. Förstår ännu mindre varför man måste skriva adressen. Det är ju bara ett spel. Vill inte hålla på med kreditkortsförfalskning o skit. Då blir nog blizzard gramse också. En fråga till bara? Om man spelar på gamecard behöver man kreditkort då me? Nej det behöver du inte med gamecard då skriver du bara in gamecard koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Nej det behöver du inte med gamecard då skriver du bara in gamecard koden Första gången så måste man skriva in kreditkorts nummer.. Om man inte betalar med gamecard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts