Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Äntligen, klumpeklossen Ragnaros är nere! 

Efter migrationen till den nya servern (Drak'Thul) från Shadow Moon tyckte guildledarna att de va dags att dra ner Ragnaros för första gången. Vi hade bara haft ett par tafatta försök innan, som slutat med av vi blev totalt slakatde av Sons och fått er Raggy till omkring 50%. Så de reserverade hela veckan till MC. Vi började med att rensa alla bossar till Majordomo i torsdags. Idag drog vi ner Majordomo och hade nu gott om tid på oss att dra ner Raggy, innan resetten på onsdag. Efter en utförlig genomgång av taktiker osv skred vi till verket. Allt såg helt ok ut, när alla Sons var döda hade vi 32 pers kvar. Men DPSen var alldeles för svag och vi fick en Sonspawn till på och Ragnaros stod kvar på 19%. Andra försöket gick lite bättre, dock med samma utgång....slutade på 16%. Tredje försöket gick däremot bättre. Ragnaros nere på 40% när Sons spawnar, 5 personer dör på Sons och vi börjar nuka Raggy för alla krafter. Och slutligen får vi ner honom, när de är runt 20 sekunder kvar till nästa Sonspawn. Lite glada blev vi allt, vi som skaffat pots och fireress gear som galning och väntat oss några kvällar av försök innan framgång.

Så nu ska vi ge oss på BWL, får se hur det går

Har epic bågen och staven nu med så nu får man satsa DKP på o skaffa fullt Giantstalker, har 5/8 för tillfället.

Nice nice, ser en rogue med Volcanic dock.. :P aja grats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har en aning om vad den nya Alliance rasen ska vara för nåt ?

Jag hörde från en polare att alla säger att det ska bli jättepandor, men det låter konstigt elnligt mig. Själv har jag ingen aning, jag tänkte först på Tomar eller Vättar men det skulle vara konstigt eftersom Gnomerna finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har en aning om vad den nya Alliance rasen ska vara för nåt ?

Jag hörde från en polare att alla säger att det ska bli jättepandor, men det låter konstigt elnligt mig. Själv har jag ingen aning, jag tänkte först på Tomar eller Vättar men det skulle vara konstigt eftersom Gnomerna finns.

Många har trott att pandaren ska vara den nya ally rasen, men har för mig att Blizzard har förnekat det.

Själv har jag ingen aning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja första 30 dagarna gratis. Men du msåte ha ett kort för att registrera.

Ja man kan gå fritt på båtarna.

ja många uppdrag eller "Quests"

yes en cpübermegastor bana :P

Kanske lite onädigt quota den här post men gjorde det så ni fattar sammanhanget (stavning). Om jag köper ett game card och reggar den (eller vad man gör) får jag de 30 dagarna grattis då iallafall?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor