Blaucrozz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Äntligen, klumpeklossen Ragnaros är nere! Efter migrationen till den nya servern (Drak'Thul) från Shadow Moon tyckte guildledarna att de va dags att dra ner Ragnaros för första gången. Vi hade bara haft ett par tafatta försök innan, som slutat med av vi blev totalt slakatde av Sons och fått er Raggy till omkring 50%. Så de reserverade hela veckan till MC. Vi började med att rensa alla bossar till Majordomo i torsdags. Idag drog vi ner Majordomo och hade nu gott om tid på oss att dra ner Raggy, innan resetten på onsdag. Efter en utförlig genomgång av taktiker osv skred vi till verket. Allt såg helt ok ut, när alla Sons var döda hade vi 32 pers kvar. Men DPSen var alldeles för svag och vi fick en Sonspawn till på och Ragnaros stod kvar på 19%. Andra försöket gick lite bättre, dock med samma utgång....slutade på 16%. Tredje försöket gick däremot bättre. Ragnaros nere på 40% när Sons spawnar, 5 personer dör på Sons och vi börjar nuka Raggy för alla krafter. Och slutligen får vi ner honom, när de är runt 20 sekunder kvar till nästa Sonspawn. Lite glada blev vi allt, vi som skaffat pots och fireress gear som galning och väntat oss några kvällar av försök innan framgång. Så nu ska vi ge oss på BWL, får se hur det går Har epic bågen och staven nu med så nu får man satsa DKP på o skaffa fullt Giantstalker, har 5/8 för tillfället. Nice nice, ser en rogue med Volcanic dock.. aja grats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Är thunderfury eller nått ett bra vapen, min kompis brorsa har det, enhandat svärd, det ser bra ut Ett legendary vapen är alltid ett legendary vapen. Bra? Njaa, men chance on hit grejen funkar väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Wow ÜberHaxx0r Action bar är det modd eller hur fick du det så? Haxxor actionbars? Det är orginal actionbars och har flyttat dom med CTmod. Inget haxxor där inte. Ska förövrigt fixa en ny UI nu. Har inte orkat fixa allt sen 1.9 kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Är det någon som har en aning om vad den nya Alliance rasen ska vara för nåt ? Jag hörde från en polare att alla säger att det ska bli jättepandor, men det låter konstigt elnligt mig. Själv har jag ingen aning, jag tänkte först på Tomar eller Vättar men det skulle vara konstigt eftersom Gnomerna finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Är det någon som har en aning om vad den nya Alliance rasen ska vara för nåt ? Jag hörde från en polare att alla säger att det ska bli jättepandor, men det låter konstigt elnligt mig. Själv har jag ingen aning, jag tänkte först på Tomar eller Vättar men det skulle vara konstigt eftersom Gnomerna finns. Många har trott att pandaren ska vara den nya ally rasen, men har för mig att Blizzard har förnekat det. Själv har jag ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Klicka på december och Läs andra och tredje nyheten . http://www.worldofwar.se/archive.php Redigerad 16 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Klicka på december och Läs andra och tredje nyheten . http://www.worldofwar.se/archive.php Jag tycker att dom passar in som horde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Finns det nån realm där många svenskar/gtasajtare spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Finns det nån realm där många sv engelskor/gtasajtare spelar? På Shattered Hand finns det många svenskar men ja vet inte om det finns några gtasajtare där. Redigerad 16 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Finns det nån realm där många svenskar/gtasajtare spelar? Svenskar finns det många på bland annat Shattered Hand, gtasajtare är tyvärr utspridda lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Finns asmånga swes överallt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Alla som går på min skola lirar på Stormscale, Sunstrider, Deathwing, Bladefist och Shattered Hand. En del har även börjat spela på den nya realmen, där jag bland annat groupade med några svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Okej ska väl kanske börja lira på Shattered Hand då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Okej ska väl kanske börja lira på Shattered Hand då. LIra INTE på bladefist den är kass! Är typ alltid 45min kö där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Okej ska väl kanske börja lira på Shattered Hand då. NEEJ GENJUROS!!! for the horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ja första 30 dagarna gratis. Men du msåte ha ett kort för att registrera. Ja man kan gå fritt på båtarna. ja många uppdrag eller "Quests" yes en cpübermegastor bana Kanske lite onädigt quota den här post men gjorde det så ni fattar sammanhanget (stavning). Om jag köper ett game card och reggar den (eller vad man gör) får jag de 30 dagarna grattis då iallafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kanske lite onädigt quota den här post men gjorde det så ni fattar sammanhanget (stavning). Om jag köper ett game card och reggar den (eller vad man gör) får jag de 30 dagarna grattis då iallafall? Du får alltid 30 dagar grattis när du reggar dig för första gången. Kvittar hur du betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Du får alltid 30 dagar grattis när du reggar dig för första gången. Kvittar hur du betalar. Kan inte regga mig för jag har inget kreditkort och det står välj betalnings sätt och måste ta game card och tar jag det står det skriv in din kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kan inte regga mig för jag har inget kreditkort och det står välj betalnings sätt och måste ta game card och tar jag det står det skriv in din kod Men skriv in din kod, voila du har 30 dagar grattis + game card tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Skriver man till nån random på ragnaros så är de typ +75% chans att den är svensk Ragnaros = massa svenskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts