gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kan vi inte bestämma att alla som gjorde nya gubbar på defias brotherhood loggar in på en bestämd tid ikväll? typ kl.22 Jag med Ska bara levla upp mina chars lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Ok gizgiz du är också med va? Redigerad 14 januari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ok gizgiz du är också med va? OT: Fick 105 glassar från en kiosk igår Jag skrev ju att jag är med. Men vilken ska jag köra med min Human Rouge eller Human Warlock. Jag skulle hellst velat vara en paladin men orkar inte göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag skrev ju att jag är med. Men vilken ska jag köra med min Human Rouge eller Human Warlock. Jag skulle hellst velat vara en paladin men orkar inte göra en ny. Såg inte det hade inte uppdaterat sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Såg inte det hade inte uppdaterat sidan Ok, men vilken char tycker du att jag ska spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Såg inte det hade inte uppdaterat sidan Fin signatur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Fin signatur.. Tack =) måste vart en proffsfotograf som tatt den bilden VAd ska man vara för lvl om man ska göra bfd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Min polare undrar om det är någon som vill sälja ett account ? Eller vart man kan köpa accounts ? Redigerad 14 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 EDIT2 : Jag gjorde en Human Warlock vid namn Gizgiz, /w Gizgiz i spelet. Kek, fakenicker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 FFS! Sluta chatta i topicen. Allt sånt som ni tjatar om (möten, logga in bla bla) Tar ni över PM eller MSN. Vill inte se mer sån skit nu. Iaf, i skrivande stund så håller vi på att ränsa vägen till Ebonoc. Och då vet ni vad det betyder! Firemaw är nu mera en golvmatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kek, fakenicker Omg fakenicker indeed Pallar inte lira på fler servar.. har en massa alts som man måste lira på Grattis stellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Behöver en cd-kod till wow trail vet nån vart man kan få tag på en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Behöver en cd-kod till wow trail vet nån vart man kan få tag på en? Har du tankat det? i så fall; Eat shit har du lånat det av en polare så ska du få en 10 dagars trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ladda ner demon på fileplanet (fick länk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ladda ner demon på fileplanet (fick länk) Den är till den amerikanska versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Den är till den amerikanska versionen... Måste jag köpa hela spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Måste jag köpa hela spelet då? Ja det ända sättet att spela wow gratis är att låna skivan av en kompis sen installera det och få 10dagars trial av honom/henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Måste jag köpa hela spelet då? Nej, du kan anmäla dig till Amerikanskt test på fileplanet.com men då måste du ha ett giltigt kreditkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 FFS! Sluta chatta i topicen. Allt sånt som ni tjatar om (möten, logga in bla bla) Tar ni över PM eller MSN. Vill inte se mer sån skit nu. Iaf, i skrivande stund så håller vi på att ränsa vägen till Ebonoc. Och då vet ni vad det betyder! Firemaw är nu mera en golvmatta! Nice . Aja, får nog min nya dator den här kommande veckan eller om nästa vecka. Ska följa med guilden på 2-3 MC runs och sen joina en annan guild som gör MC/BWL på lite bättre tider Ancestral Legacy Legends of Azeroth (Starkaste guilden på Doomhammer) har ordnat med ett litet lotteri, för att vi ska kunna öppna Ahn'Qiraj fortare. För intresserade (bara veta vad allt det här handlar om) så kan ni kolla runt lite på lotteri sidan Legends of Azeroth Lottery Observera också att under "Winners" så finns det en som heter Zabuzan. Han är min irl polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nice . Aja, får nog min nya dator den här kommande veckan eller om nästa vecka. Ska följa med guilden på 2-3 MC runs och sen joina en annan guild som gör MC/BWL på lite bättre tider Ancestral Legacy Legends of Azeroth (Starkaste guilden på Doomhammer) har ordnat med ett litet lotteri, för att vi ska kunna öppna Ahn'Qiraj fortare. För intresserade (bara veta vad allt det här handlar om) så kan ni kolla runt lite på lotteri sidan Legends of Azeroth Lottery Observera också att under "Winners" så finns det en som heter Zabuzan. Han är min irl polare Fortare och fortare kan man ju inte säga. Det går ju lika fort även om personerna i säga skulle lämna in sakerna direkt istället för att skicka det till dom. Skulle ju faktist gå fortare än att skicka det till den guilden faktist. Dom stjäl bara personernas inlämningsbara reputation saker. Visst, man har en chans att vinna en MC run. (wow.. not) Aja, det är ju ända sättet dom kan komma med i lottningen så att säga. Vill man hjälpa till med öppningen av grinden ska man grinda insekter i Silithus. Då gör man iaf någon nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts