Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Får kolla upp det. Inte för att det verkar mycket roligare där men. Skitråkigt där åk till redridge mountains eller menethil harbour Vilken lvl är alla som körde på rppvp servern? defias brotherhood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Skitråkigt där åk till redridge mountains eller menethil harbour Vilken lvl är alla som körde på rppvp servern? defias brotherhood I Menethril har jag varit flera gånger. Men Wetlands är ju inte heller speciellt kewl. Level 10 eller 11 är jag på i Defias. Minns inte exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 I Menethril har jag varit flera gånger. Men Wetlands är ju inte heller speciellt kewl. Level 10 eller 11 är jag på i Defias. Minns inte exakt. Roligare än ashenvale jag var där med min troll rouge, tyckte det var riktigt tråkigt +att man var helt ensam där, gör en instance det är kul =) DM ellet stockade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Skit konstig grej har hänt mig så fort jag försöker logga in står det bara autenthicating och sen händer det inge mer händer varje gång det är en que på spelet förstår inte varför nån med samma problem eller nån som kan fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Skit konstig grej har hänt mig så fort jag försöker logga in står det bara autenthicating och sen händer det inge mer händer varje gång det är en que på spelet förstår inte varför nån med samma problem eller nån som kan fixa detta? Antagligen för att de tär mycket folk som logagr in samtidigt eller nåt sånt (tror jag). Det var så för mig också men efter ett tag funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ska vi ta och snacka lite om våra mains kanske? Vilken rank har ni, folk? Själv blev jag rank 9 igår. On my way up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Skit konstig grej har hänt mig så fort jag försöker logga in står det bara autenthicating och sen händer det inge mer händer varje gång det är en que på spelet förstår inte varför nån med samma problem eller nån som kan fixa detta? Bara att låta det stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 LOL ÄR DET ÄNDA JAG SÄGER !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 LOL ÄR DET ÄNDA JAG SÄGER !!! Då säger jag också LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Skulle ni göra en guild på defias brotherhood? dom som har gubbar där är: Jag hunter Tidsam vet ej Icecandy mage Knarkuzz Priest Gizmo91 Rouge Kan inte alla vara online och göra en guild nån dag =) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Wow är åt helvete tråkigt enligt mig. Har en level 40 pally på sylvanas. Allt tar sån TID!. CS i mitt hjärta. nån som vill köpa mitt acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 LOL ÄR DET ÄNDA JAG SÄGER !!! Hmm, jag hajar inte vad som är "LOL" med den bilden. Antagligen bara jag som är millisekunden efter alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Wow är åt helvete tråkigt enligt mig. Har en level 40 pally på sylvanas. Allt tar sån TID!. CS i mitt hjärta. nån som vill köpa mitt acc? Har du bara en character ? Annars är jag intresserad, så vad ska du ha för det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 LOL ÄR DET ÄNDA JAG SÄGER !!! Jag kom dit 26 lvlvar före dig MR_Lene: vad vill du ha för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Skulle ni göra en guild på defias brotherhood? dom som har gubbar där är: Jag hunter Tidsam vet ej Icecandy mage Knarkuzz Priest Gizmo91 Rouge Kan inte alla vara online och göra en guild nån dag =) ? Jga kan skapa en gubbe på Defias Brotherhood. En Human mage isånnafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja gör det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja gör det =) Vad heter ni så jag kan whisper till er om ni är inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag är inne nu. Heter Satine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ja kan skapa en också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Nästan alla namn jag tar är unavaileble. Testat flera namn. Hur kan det komma sig? Finns det andra som har samma namn eller? Edit: kallas Colibri Redigerad 12 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts