Nerheden Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 W00t jag spelar ju lvl 6 nu Hehe det funkar jo, men att stå i kö är inte roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Gaaaah hatar att stå i kö. Precis nu när jag kom på att jag skulle pröva Tauren och Orc lite ordentligare än vad jag har gjort. Och jag orkar inte lira på Defias det är ju bara folk som inte spelar vanligen som är där bara för att en del servrar inte funkar och då är det inget kul. Ska göra en gubbe på Deathwing nu och sen en på Ahn Quiraj (stavning) när den kommer upp. EDIT: Men WTF man kan inte göra en ny char på Deathwing så jag måste stå i jädra lång kö till Bladefist. Om ingen annan har en server att tipsa om ? Redigerad 11 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har en human rouge där. Sen har IceCandy en human mage där. Och Knarkuzz har en human priest. Vi ska starta en guild sen som du gärna får vara med i. Jag skabara levla upp min rouge till 15 Jag har en Hunter också, lvl 8 atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har en Hunter också, lvl 8 atm. Jag har också en hunter lvl 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det någon här som har en gubbe på Bloodscalpe,Trollbane, Laughing Skull, Aggramar eller Balnazzar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det någon här som har en gubbe på Bloodscalpe,Trollbane, Laughing Skull, Aggramar eller Balnazzar? Nej jag har inte en enda char på dom servrarna men kanske ska göra en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ey yo! Finns det någon quest som "leder än vidare"? Tillexempel, är man en Nightelf så får man ju göra quests där man skall hämta vatten från Moonwells. Dessa quests tycks ju vara såkallade "huvudquests", men tanke på att gubben i trädet säger något i stil med "It is soon time for you to leave Aldrassil, but fill this vial with sum friggin' water first!". Finns det någon sån "huvudquest" i Auberdine, eller Ashenvale(Eller platser i närheten)? Börjar bli less på att vara där. Vill vidare, men jag vet inte vart jag isåfall ska. :'( (Kan ju alltid åka till Ironforge/Stormwind, men vill hellre komma till något nytt ställe.) Föresten, när dödade ni eran första fiende? (pvp fiende, alltså.) Har själv aldrig gjort det, har aldrig träffat någon på passande level. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 OK, Vad är en RPPVP server? pvp vet jag men roleplay? vad gör man då? Det är något töntigt enligt mig. RP är att du verkligen lever dig in i spelet. Då skall du vara en riktig Night-elf och inte en datornörd på 25år osv.. RP servers är mycket seriösa. Du skall ha riktiga troll namn osv. Om du har ett olämpligt namn på din char. tex Bergatrollet eller ett olämpligt guildnamn så kommer GM fixa till det. Vissa tycker det är kul, men jag tycker det är onödigt att ens försöka rymma från sin egen verklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vissa tycker det är kul, men jag tycker det är onödigt att ens försöka rymma från sin egen verklighet. Det där är en anledning till att jag spelar över huvudtaget. För att få uppleva saker, vara någon annan och se saker som omöjligt skulle finnas annars. Är det verkligen så töntigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det där är en anledning till att jag spelar över huvudtaget. För att få uppleva saker, vara någon annan och se saker som omöjligt skulle finnas annars. Är det verkligen så töntigt? Klart det är. WoW går ju ut på att bli lvl 60, rank 14 och ha fullt tier2 set. Som vilken hjärndöd zombie som hellst. Burr, har för många chars. Får bli att radera ett par stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Klart det är. WoW går ju ut på att bli lvl 60, rank 14 och ha fullt tier2 set. Som vilken hjärndöd zombie som hellst. Burr, har för många chars. Får bli att radera ett par stycken. Oh my.. Ta inte bort Åke!!!!!!!!!!!11 Åke var soet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Känns som att den här tråden blivit en spamm tråd om vart alla har sina lowbie alts. (Endel mains läskigt) Snälla, skaffa msn/mirc/ Lunarstorm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Neeej det är trevligt med lite newb snack (ja är ju en själv . Redigerad 12 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nån som kan tipsa om ett bra Realm(PVP) som man kan börja på när man köpt ett nytt GameCard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Nån som kan tipsa om ett bra Realm(PVP) som man kan börja på när man köpt ett nytt GameCard? Ahn¨Qiraj eller vad den heter. Redigerad 12 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nån som kan tipsa om ett bra Realm(PVP) som man kan börja på när man köpt ett nytt GameCard? Al akir BLadefist om du vill att många svenskar ska vara där, när jag var horde sa dom att typ 80% var svenskar av horde på bladefist Ice candy: Får man inte ett quest i ashenvale så man ska gå till stonetalon mountains? inte för att det är mycket roligare där men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Håller med Blaucrozz, vem bryr sig egentligen om vad ni upptäckte något "übercoolt" för ca 1 minut sen? Snälla, skaffa MSN, ICQ, IRC eller vad fan som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Håller med Blaucrozz, vem bryr sig egentligen om vad ni upptäckte något "übercoolt" för ca 1 minut sen? Snälla, skaffa MSN, ICQ, IRC eller vad fan som helst. Tycker du att bara ni som är lvl 60 och dödar massa svåra bossar ska få skriva här då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Nån som kan tipsa om ett bra Realm(PVP) som man kan börja på när man köpt ett nytt GameCard? Bladefist eller Deathwing. Vashj är trevlig om du inte vill se några spelare :-P Redigerad 12 januari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ice candy: Får man inte ett quest i ashenvale så man ska gå till stonetalon mountains? inte för att det är mycket roligare där men Får kolla upp det. Inte för att det verkar mycket roligare där men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts