gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tack alla som hjälpt! Jag har nu fått förmågan att kunna förvandla mig till ett välskapt och eh, jättsnyggt sjölejon.. Gizmoduck91: Jag spelar på Bladefist. Ok jag lirar med min druid på Sunstrider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Tack alla som hjälpt! Jag har nu fått förmågan att kunna förvandla mig till ett välskapt och eh, jättsnyggt sjölejon.. Gizmoduck91: Jag spelar på Bladefist. Horde eller alliance? Jag spelar på al akir just nu men har en gubbe på bladefist också al akir= lvl 27 dwarf priest bladefist= lvl 22 troll rouge Edit: kan inte alla göra en ny gubbe på samma server och skapa en gtasajten guild? någon kanske har skrivit det redan har inte läst i tråden på en vecka typ Redigerad 11 januari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Horde eller alliance? Jag spelar på al akir just nu men har en gubbe på bladefist också al akir= lvl 27 dwarf priest bladefist= lvl 22 troll rouge Alliance... Oh my, det betyder att ditt troll är bättre än min night elf..Snyft, slå mig inte! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vilken lvl e den då? Någon som är med på att göra en ny gubbe? Vill testa att vara hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vilken lvl e den då? Någon som är med på att göra en ny gubbe? Vill testa att vara hunter Level 18..Snart CatForm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ok ^^ är det lvl 20 man lär sej cat form? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ok ^^ är det lvl 20 man lär sej cat form? Tror det. Och några levels senare kommer den efterlängtade Travel Formen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 OK, Vad är en RPPVP server? pvp vet jag men roleplay? vad gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vilken lvl e den då? Någon som är med på att göra en ny gubbe? Vill testa att vara hunter Vi kan ju göra gubbar på dne nya realmen Ahn Quirahj (stavning) där det inte är så fullproppat. Då ska jag nog kanske vara en horde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) OK, Vad är en RPPVP server? pvp vet jag men roleplay? vad gör man då? Lever sig in i karaktären. Istället för att säga "hi u know where the holy gem is?" Säger man "Greeting's. Iam looking for the holy gem. You don't happen to know where I can find it?". RPPVP är kewl! Och sånt. Storytelling kan man säga att det är. Redigerad 11 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Could not login to World of Warcraft at this time. Please try again later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Ok några mer som är med? gjorde en ny gubbe på någon server en gång när al akir crashade var typ hur mycket folk som helst där då folk skrek typ " stop making new chars on this server!" Leave us alone this is our server!" RPPVP verkar ball gizmo vi gör gubbar på RPPVP server! EDIT: ska duscha först Edit2: vilken ska vi köra på theventureco eller defiasbrotherhood Edit3: gör en alliance på defias brotherhood =) Redigerad 11 januari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vi kan ju göra gubbar på dne nya realmen Ahn Quirahj (stavning) där det inte är så fullproppat. Då ska jag nog kanske vara en horde. Jaa, gör det! Men just nu är den som sagt nere. Skulle vara kul att lira med några gtasajtare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Är det någon som spelar på Twilight's Hammer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Gjorde en dwarf hunter på defias brother hood han heter Fridolf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jaa, gör det! Men just nu är den som sagt nere. Skulle vara kul att lira med några gtasajtare! Mm jag ska göra en Orc eller Tauren men jag vet inte vilken class jag ska ta. Någon som har ett tips ? Jag vill inte vara druid eller rouge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) VA hunter ! btw spelar någon mer på defias brotherhood? Redigerad 11 januari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 VA hunter ! btw spelar någon mer på defias brotherhood? Jag har en human rouge där. Sen har IceCandy en human mage där. Och Knarkuzz har en human priest. Vi ska starta en guild sen som du gärna får vara med i. Jag skabara levla upp min rouge till 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har en human rouge där. Sen har IceCandy en human mage där. Och Knarkuzz har en human priest. Vi ska starta en guild sen som du gärna får vara med i. Jag skabara levla upp min rouge till 15 Hehe blir nog att vänta några dagar. Blizzard tycks ha strulat runt med wow igen. Går inte att logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) W00t jag spelar ju lvl 6 nu Edit: lvl 8 nu Redigerad 11 januari, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts