Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Alltså, är du dom onda i en realm kan du inte vara dom goda i samma realm Du menar självklart att Alliance är de onda. För om du påstår att horde är onda lär du ju inte ha så mycket koll, eller ingame experiense . #1 Orcerna var ganska fittiga i början och velade fightas osv. De var ju dock cursade o shit så det gills inte #2 Nu slåss horde för tt få vara i fred typ. medans alliance gör allt de kan för att bara slakta. #3 Det var Alliance races som lockade tillsig the burning legion (2 gånger -.-) #4 Goibon uden lo ! (Lägg märke till att när du möter en ally i strid kommer han att /y Uden. (HELP!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du menar självklart att Alliance är de onda. För om du påstår att horde är onda lär du ju inte ha så mycket koll, eller ingame experiense . #1 Orcerna var ganska fittiga i början och velade fightas osv. De var ju dock cursade o shit så det gills inte #2 Nu slåss horde för tt få vara i fred typ. medans alliance gör allt de kan för att bara slakta. #3 Det var Alliance races som lockade tillsig the burning legion (2 gånger -.-) #4 Goibon uden lo ! (Lägg märke till att när du möter en ally i strid kommer han att /y Uden. (HELP!) Whatevah. Är det verkligen så noga för er? Tss, jäjä, för att göra er glada kan jag ändra det jag skrev då. Sen lever vi lyckliga i alla våra dagar, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jahapp, då har man börjat lira wow igen, hade en lvl 54 warrior förut som jag deletade eftersom jag trodde jag aldrig skulle lira igen men så kan det gå, har en lvl 24 warrior nu på Hellscream (Horde), nickar Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vilka tycker ni är den roligaste classen att spela ? Rogue, Hunter och Warlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du menar självklart att Alliance är de onda. För om du påstår att horde är onda lär du ju inte ha så mycket koll, eller ingame experiense . #1 Orcerna var ganska fittiga i början och velade fightas osv. De var ju dock cursade o shit så det gills inte #2 Nu slåss horde för tt få vara i fred typ. medans alliance gör allt de kan för att bara slakta. #3 Det var Alliance races som lockade tillsig the burning legion (2 gånger -.-) #4 Goibon uden lo ! (Lägg märke till att när du möter en ally i strid kommer han att /y Uden. (HELP!) Lol varken Alliance eller Hore är onda Forsaken dock är rent igenom onda , Orcs och Turens är fridfulle nu och Trolls försöker följa med . 1) Dem tillåter fortfarande warlocks o_O 2) Knappast Questat I ashenvale? 3) Nej det var Highborne första gången och Sargeras andra gången 4) Horde skriker samma sak hela tiden , fast [Orcish]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Alldeles rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Eftersom att realmen som jag spelar på är nere, så gjorde jag en ny char på genjuros så länge, det va jag nog inte ensam om. (va likadant hos dvärgarna) http://img455.imageshack.us/img455/9953/wowscrnshot0111061531164cg.jpg Redigerad 11 januari, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Gjorde en på Defias Brotherhood, medan Shattered Hand är nere. Everest var namnet. Lvlar ikapp er på nolltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skoj, när jag loggar in för att spela lite så ser jag att i princip alla verkar "lagga". Dvs. dom laggar sig fram då dom springer..blää.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 äääh horde kanske är lite småonda med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Om man bortser från storyn så måste väl någon hålla med om att när man spelar känns Horde mer som onda och Alliance som goda? Det är känslan jag får i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 De flesta tycker väl att Horde´s raser inte ser speciellt trevliga ut medans Alliance raserna ser lite "snällare" ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Om man bortser från storyn så måste väl någon hålla med om att när man spelar känns Horde mer som onda och Alliance som goda? Det är känslan jag får i alla fall. Jo om man inte har spelat spelet tror man ju det Men så är ju vi människor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är. Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså. Redigerad 11 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är. Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså. Gå in på Thottbot och sök på questens namn. Där står det sedan kommentarer och kartor (kanske). Hoppas jag har vart till hjälp EDIT:Haha Hew jag var snabbare än dig http://xbase.10gb.ru/smiles/vio18.gif Redigerad 11 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är. Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså. Sök på thottbot eller allakhazam om du har lust, dem har bland annat quest-items utprickade på kartor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vart ska man trycka för att se coordinater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Nu när IceCandy snackade om druider så måste jag börja lira på min igen, ag måste bli level 20 innan helgen är slut. Just nu är jag en level 12 night elf druid. @IceCandy : Här är något från thottbot :(det verkade inte finnas någon map) Aquatic Endurance is in Westfalls, from Sentinal Hills head west towards Gold Coast Quarry go down the opening to the beach and keep heading little NW towards the Hill in the water. There is an Anchor at the edge of water where it drops into the dark deepths. It points to where the chest is. Stand in bubbles when you open chest. Watch out for lvl 22 Elite Reef Shark. Loc is 19,32 Anchor Loc 17,32 Pendant EDIT:@IceCandy : Vilken server har du din Druid på ? EDIT2:Någon som vet hur man kan hitta till siffrorna som står på thottbot tex 19,32 och så ? Redigerad 11 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Gah! Jag har letat efter den är jeffla Sea Lion Pendant halvan i evigheter nu! Vart tusan är den? Skall finnas i något djupt vatten i Westfall, men det finns ju inte något djupt vatten i Westfall ffs! Så nu får ni hjälpa mig. Pricka gärna ut skiten på en karta, istället för att beskriva vart den är. Det är Night Elf Druid questen man får på level 16 jag snackar om, alltså. Volia! http://www.thottbot.com/index.cgi?m=6731. Bara åk ut ditt... boxen ligger nära ett "luft hål" eller vad man ska säga... så att man kan andas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Tack alla som hjälpt! Jag har nu fått förmågan att kunna förvandla mig till ett välskapt och eh, jättsnyggt sjölejon.. Gizmoduck91: Jag spelar på Bladefist. Redigerad 11 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts