MyStiC Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Ska förövrigt säga att jag är jävligt (JÄVLIGT) glad.. Fick tag i http://www.thottbot.com/?i=23883 http://www.thottbot.com/?i=23031 http://www.thottbot.com/?i=14642 + Seal of rivendare på 3 runs.. 1 i Scholomance och 2 i Stratholme.. jag är nöjd Btw, jag är 56 mage Redigerad 10 januari, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Horde (orc org.) och Alliance (Human org.) inte goda och onda Tss, blir ju gott och ont endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Horde (orc org.) och Alliance (Human org.) inte goda och onda Tänkte precis säga det. Dom har väl typ bara olika åsikter om saker o ting En fråga om historien i Warcraft. Var det inte så att Humans och Orcs slogs sida vid sida, och sedan så förråde Humans Orcs? Edit: Min gubbe är inte med på thottbot.com, hur kommer det sig? Redigerad 10 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) (Alltså, är du dom onda i en realm kan du inte vara dom goda i samma realm) Beror ju på om man spelar på en PvP server eller inte.. EDIT: Alpha, orka thottbot . Allakhazam ftw! Allakhazam Ladda ner WoW Readern, och ladda upp din gubbe varje gång du loggar ut Redigerad 10 januari, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Tss, blir ju gott och ont endå. Nah inte riktigt Lite som MGS det där i 3:an slogs de väl tillsammans mot Burning "?" (Undead)? Kan nte så mkt om WC, WCII men det var väl dark portal som orcerna frösökte öppna och humanerna vill stoppa eller nåt (expansion kanske vet ej) Addar don-anton@hotmail.com Redigerad 10 januari, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 @IceCandy: När ska vi lira igen ? Förresten kan du ju adda mig på msn så blir det lättare att spela tillsamans (don-anton@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 @IceCandy: När ska vi lira igen ? Förresten kan du ju adda mig på msn så blir det lättare att spela tillsamans (don-anton@hotmail.com) Här har jag suttit och spelat och spelat.. (:!!! Är på level 10, ska snart åka vidare till nästa plats. Check your mailbox (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Editerar väl lite: Någon annan som har problem med att logga in? Numera fastnar jag på Authenticating, sen Handshaking. Sen tar det ett år på Retrieving Characther List. Och efter det tar loading screen två decennier. När man väl kommer online så är man AFK. Störade. Redigerad 10 januari, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Editerar väl lite: Någon annan som har problem med att logga in? Numera fastnar jag på Authenticating, sen Handshaking. Sen tar det ett år på Retrieving Characther List. Och efter det tar loading screen två decennier. När man väl kommer online så är man AFK. Störade. Mjo... vi skulle precis provar ragnaross sen laggar allt till sen blir alla dcc från servern. Rätt surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Mjo... vi skulle precis provar ragnaross sen laggar allt till sen blir alla dcc från servern. Rätt surt. Samma sak här, vi skulle göra vårt andra försök på Ragnaros efter att ha wipe:at en gång, efter någon minut fryser hela skiten och släpper inte förrns 80 sekunder senare då raiden är lite så där halvt wipe:ad och 2/3 av den är disconnectade. Det jävligt sura i det hela var att ungefär samma sak hände igår, då hade vi dödat Majordomo och precis spawnat Ragnaros när Ravencrest stängdes ner för resten av kvällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 En fråga om historien i Warcraft. Var det inte så att Humans och Orcs slogs sida vid sida, och sedan så förråde Humans Orcs? I Warcraft 3: Classic slogs först alla 4 race mot varandra, men sedan gick NightElves, Orcs och Humans ihop för att kämpa mot Undead och Undeads skapare Burning Legion. I Frozen Throne blir orcherna attackerade av människor som lyder Jaina Proudmores far, Admiral Proudmore, en gammal veteran som varit på sjön i några år och inte känner till att de är vänner med orcherna. Jaina väljer att stå på orchernas sida och låter dom förstöra människornas bas på en ö öster om Kalimdor. Efter det blir väl de två raserna ovänner igen... Jag rekommendera denna text eller denna för er som vill veta mer om Warcraft-historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Vilka tycker ni är den roligaste classen att spela ? Jag tycker Rouge, Mage och druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Vilka tycker ni är den roligaste classen att spela ? Jag tycker Rouge, Mage och druid. Palladin FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Här har jag suttit och spelat och spelat.. Är på level 10, ska snart åka vidare till nästa plats. Check your mailbox Bah jag gick in men jag är ju fortfarande i Goldshire och där finns ingen mailbox utan närmaste ligger i stormwind, och jag är hos farsan som inte har en särskilt bra data så datorn laggar sönder när jag går dit . Men kan du inte pm:a mig här vad du skrev ? Jag håller på att bli sjuk så jag har ganska mycket tid att komma i kapp dig http://xbase.10gb.ru/smiles/zungeraustreck.gif (ny smiley) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Bah jag gick in men jag är ju fortfarande i Goldshire och där finns ingen mailbox utan närmaste ligger i stormwind, och jag är hos farsan som inte har en särskilt bra data så datorn laggar sönder när jag går dit . Men kan du inte pm:a mig här vad du skrev ? Jag håller på att bli sjuk så jag har ganska mycket tid att komma i kapp dig http://xbase.10gb.ru/smiles/zungeraustreck.gif (ny smiley) Lolz, det finns en brevlåda i Goldshire med. Jag bara skrev ner lite rollspeligt trams om att jag drar vidare snart. Och skickade lite kaffekoppar till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Lolz, det finns en brevlåda i Goldshire med. Jag bara skrev ner lite rollspeligt trams om att jag drar vidare snart. Och skickade lite kaffekoppar till dig. Nej det finns ingen, jag frågade till och med en vakt som sa att den närmaste var i stormwind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nej det finns ingen, jag frågade till och med en vakt som sa att den närmaste var i stormwind. W00t? Jag skickade ju brevet till dig, när jag var i Goldshire ju! Skall finnas en bredvid inn'et där. Nåja, står endå inget viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 W00t? Jag skickade ju brevet till dig, när jag var i Goldshire ju! Skall finnas en bredvid inn'et där. Nåja, står endå inget viktigt. Okok men ska vi lira imorrn då har jag inga träningar eller sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okok men ska vi lira imorrn då har jag inga träningar eller sånt ? Jo, det kan vi. Enda problemet är isåfall att jag just dragit iväg till Auberdine. Och jag kommer inte tillbaka på ett tag. Och dessutom så blev jag jagad av Orc's hela vägen fram. Så inte fan tänker jag sticka tillbaka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jo, det kan vi. Enda problemet är isåfall att jag just dragit iväg till Auberdine. Och jag kommer inte tillbaka på ett tag. Och dessutom så blev jag jagad av Orc's hela vägen fram. Så inte fan tänker jag sticka tillbaka nu! Det e lungt jag är nog hemma och är sjuk imorrn så jag hinner nog bli level 10-14 och sen måste jag också springa längt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts