coola Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Om du är oskyldig borde du ju få tillbaka det. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Det bästa vore ju att maila till blizzard och säga att du inte använt något hack, och hur dom fått för sig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Det bästa vore ju att maila till blizzard och säga att du inte använt något hack, och hur dom fått för sig det. Försent dom har redan mailat och sagt att dom har raderat mitt account... Redigerad 6 januari, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Nej, du är körd. Nej men om du inte har andvänt hacks eller liknande har de ju ingen rätt tt stänga ditt account. Dem har rätt att stänga ner vilket account em vill för vad som helst Läs ToS / Eula coola: Använde du några andra program som läste av minnet eller åt från wow? kanske et program för att styra musikspelare eller liknande genom wow. Eller kanske ett program för macron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Dem har rätt att stänga ner vilket account em vill för vad som helst Läs ToS / Eula coola: Använde du några andra program som läste av minnet eller åt från wow? kanske et program för att styra musikspelare eller liknande genom wow. Eller kanske ett program för macron? Nope ja bara spelade på och ganska ofta blev ja disconneted from server kan det va någon som hackat sig in i mitt acc?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 @Mikolan: haha fick dig till slut, undrar oxå en grej, varför har du 10 healers som spamhealar dig? =/ stod å skjöt på dig tills alla andra va döda innan du ville dö... aja ännu ett night elf huvud i min samling =) http://img435.imageshack.us/img435/3883/virith8xy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jag har skaffat WoW nu under lovet och har en massa gubbar men jag bara undrar om någon vet ett bra ställe att questa eller grinda om jag är en level 8 human rogue ? (och en level 12 night elf druid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Kan jag fråga hur ni fick era abilities "runt om" skärmen om ni förstår? Förresten så spelar jag med en ny hunter nu på Trollbane. Han är lvl 20 just nu. Spelar med guilden <army of sweden>. Redigerad 6 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Kan jag fråga hur ni fick era abilities "runt om" skärmen om ni förstår? Förresten så spelar jag med en ny hunter nu på Trollbane. Han är lvl 20 just nu. Spelar med guilden <army of sweden>. Du trycker på escape och går in på "Interface Options" sen är det något med actionbars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 @Mikolan: haha fick dig till slut, undrar oxå en grej, varför har du 10 healers som spamhealar dig? =/ stod å skjöt på dig tills alla andra va döda innan du ville dö... aja ännu ett night elf huvud i min samling =) http://img435.imageshack.us/img435/3883/virith8xy.jpg Haha hade en polare som spamhealade mig han fick slut på mana till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Du trycker på escape och går in på "Interface Options" sen är det något med actionbars. Vad med actionbars? Vilka av dom ska jag trycka? Edit: Ok jag hittade tack för hjälpen. Redigerad 6 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Etaro Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Haha hade en polare som spamhealade mig han fick slut på mana till slut Jaaa, är man grymm så är man^^ (btw, 100?! det var BARA jag!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Beror på hur du menar, jag vet inte nya patchen dock (laddar ned atm) Men förut så behövde man en AddOn för att lägga dem olika, men det beror helt på hur du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gjorde nyss en orc warrior på den nya realmen Ahn'qiraj. Alltid trevligt med en ny och fräsch realm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nu frågar jag igen : Är det någon som vet ett bra ställe att questa/grinda fär en level 9 human rouge ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nu frågar jag igen : Är det någon som vet ett bra ställe att questa/grinda fär en level 9 human rouge ? Goldshire... Thelesmar eller vad det heter... Darkshore:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Dem har rätt att stänga ner vilket account em vill för vad som helst Läs ToS / Eula Ja jag vet, men man tycker j uatt de borde ha lite bättre koll. som coolan säger har han ju inte andvänt några program eller hacks. Kanske de har lite förmycket makt över accountsen =/. men men shit happens, bara at börja om då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Åååh, shit.. Kul att första posten är död. Aja, får väl be folk skriva upp sina chars igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Gizgiz - lvl60 - Troll Mage - Ronin of Sweden - Lattjar bara (kör varken PvP eller instancer) Redigerad 7 januari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ska köpa nytt idag ränkna med en paladin för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts